Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Cieknąca rurka doprowadzająca olej do Turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem po czyszczeniu swojej turbiny wszystko było by pięknie ładnie.Auto sie ożywiło nie łabie trybów awaryjnych.

Lecz zauważyłem ze tak jakby od góry rurki doprowadzającej olej do turbo śliwi sie olej :confused4: co z tym zrobić?? dokręcone jest wszystko jak powinno a olej się sączy podpowiedzcie co z tym zrobić miał ktoś podobną usterkę przy czyszczeniu i jakie koncepcje?? :disgust:

Opublikowano

a zmieniles uszczelke?(podkladke miedziana)

Opublikowano

jezeli przewod nie jest uszkodzona to nie powinno nic tam leciec, wez odkrec zmien ta podkladeke na nowa i porzadnie dokrec tylko nie urwij gwintu :naughty:

Opublikowano

Mi raz po zmianie turbo ciekło ale z dołu... Powód? Oczywiście brak uszczelki... Sprawdź na spokojnie może masz uszczelkę walniętą i to jest powód.

Opublikowano

Nie zmieniałem ale on ewidętnie leci jakby z pod tej górnej nakętki może rurka sie uszkodziła hmmmm ??

kolego zlikwidowałeś usterkę mam to samo , cieknie na łączeniu rurki z gwintem doprowadzającym olej do turbiny ,daj znać czy naprawiłeś czy wymieniłeś na nową

Opublikowano

Uszczelka a w zasadzie miedziana podkladka znajduje się między turbina a łącznikiem. Z tego Co zrozumiałem cieknie ci między rurką a nakrętka która jest na tej rurce. Tam jest stożek i po prostu trzeba jeszcze dokrecic z czuciem nic tam innego nie ma, żadnych podkładek.

Opublikowano

tam przecież niema podkładki ,podkładka jest pod nyplem,trzeba odkręcić rurkę i jeszcze raz zakręcić może nie siadło na stożek dobrze.


Uszczelka a w zasadzie miedziana podkladka znajduje się między turbina a łącznikiem. Z tego Co zrozumiałem cieknie ci między rurką a nakrętka która jest na tej rurce. Tam jest stożek i po prostu trzeba jeszcze dokrecic z czuciem nic tam innego nie ma, żadnych podkładek.

zgadza sie.

Opublikowano

wymieniłem rurkę na inną i jest ok

Opublikowano

Do turbo u mnie w BFB wchodzą dwie rurki, jedna od oleju, druga od płynu chłodzacego, obie delikatnie ciekły po oddaniu auta do mechanika.

Odkręciłem oba węże wyczyściłem podkładki i skręciłem bardzo mocno, oczywiście polecam wymianę podkładek miedzianych na nowe, ja akurat nie miałem pod ręką a jestem strasznie niecierpliwy. U mechanika chcieli za wymianę uszczelek 200zł, ja to zrobiłem pod domem w 30min.

Trochę oleju poleci na bank, lub płynu chłodzącego w zależności od tego co nam cieknie.

jak potrzeba to wrzucę foto, bo gdzieś tam chyba mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...