EMERTON 0 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Cześć wszystkim mam takie pytanie co to jest za rura i czy musi ona być spocona olejem to jest blisko turbinki . http://img441.imageshack.us/my.php?image=cotojestqc5.jpg http://img147.imageshack.us/my.php?image=dsc00022ks6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STO_PROCENT 0 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 zapytam czy "od góry" tez masz ten sam problem? to znaczy czy też pojawił sie tam olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMERTON 0 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Z tej złączki gumowej po lewej z kolektora wylotowego ale tylko troszkę z prawej wcześniej teraz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam,u mnie wyglada to dokladnie tak samo,w rurze do interkulera przy zlaczce gumowej (z lewej strony patrzac na zdjecie )znajduje sie niewielka ilosc oleju a przewod gumowy od dolu turbiny wyglada identycznie.Czyzby ten typ tak mial???czy moze turbinka powoli wyziewa ducha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 ja mam tak samo chyba przypadłość tego modelu (mam najechane 230 tyś km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 rozkrec, przeczyszc, zobacz czy nie ma jakis pekniec i poskrecaj wszystko, wszystkie laczniki gumowe powinny byc suche, oczywiscie na zewnatrz, w srodku zawsze bedzie troche oleju w sensie na sciankach przewodow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Tak jak pisze Dark, oznacza to nieszczelność. Olej pochodzi z odmy. Pisałem o tym kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 ewidentnie masz popekane rury gumowe pod cybantami .... porozkrecac ,wyczyscic i powymieniac uszkodzone elementy .... p.s sprawdz dokrecenie odpływu oleju od turbulum .... to akurat czesto sie zdarza w 1Z/AHU .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofcik 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Witam. Emerton, ja sam miałem problem z dziurami na dolocie, (dziura jak nic pod gumową złączką). Teraz walneło porzadnie sadzą z 'rynny' i chodzi ładnie, lecz na szczęście żadnych wycieków nie zauważyłem. Ale co do odpływy oleju przy turb. ( jak wspomniał spanky) - lekko jakby wilgotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Jesli sa nieszczelnosci na dolocie,to czy objawem tego jest nierownomierne przyspieszanie?u mnie zaobserwowalm cos takiego gdy przyspieszam gwaltownie np. przy wyprzedzaniu a gdy robie to delikatnie to idzie bez problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekA4 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Jesli sa nieszczelnosci na dolocie,to czy objawem tego jest nierownomierne przyspieszanie?u mnie zaobserwowalm cos takiego gdy przyspieszam gwaltownie np. przy wyprzedzaniu a gdy robie to delikatnie to idzie bez problemow. no bardzo możliwe przynajmniej u mnie tak mialem w AFN, z czasem było coraz gorzej i gdy az tak bylo widać olej jak na tych zdjęciach to caly lacznik od spodu byl pekniety:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofcik 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Sprawdź radze Irku dokladnie jak na zdjeciu drugim zaznaczył EMERTON. Dokładnie jak opisałeś nierówne przyśpieszanie, słabiej się też zbierał na wyrzszych obrotach + kłębuchy czarne za mną. Sprawdź koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tosik 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Rozbierz rury, przeczyść, zobacz czy na IC nie ma pęnknięć, załóż nowe opaski, skręć i będzie spokój Ja też miałem tak w swoim AHU jak go kupiłem i tak zrobiłem i jest spokój tylko ja u siebie musiałem wymienić jedną rurę IC tą z tyłu silnika bo była pęknięta i oleju na zewnątrz ani grama. A to że w IC jest troche oleju to tak jak koledzy wyżej pisali odma idzie do doloty i przez to jest tam wilgotno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Dzieki koledzy za rade,napewno to wszystko sprawdze i wyczyszcze,chwilowo czekam na wymiane uszczelniacza na wale i silnik bedzie wyciagany wiec bedzie okazja do dokladnego sprawdzenia i oczyszczenia calego ukladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się