czester Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Zerknijcie na te logi, bo Lukasch44 chciałby zrobić program, a fajnie by było gdyby wszystko działało jak należy. BS Log (1 - 000) Log (0 - 003) Log (2 - 011) Statyczne Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Log (0 - 013,018,023) Dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38969.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38966.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38970.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38965.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38971.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38967.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/czester1800_38968.html
lukaszlsw Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Tak na moje niefachowe oko: Na 1 cylindrze katastrofa, duży bip pompki i ogromna korekta. I chyba turbo dość późno wstaje.[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 18:03_________________________________________________+termostat
banshee Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Faktycznie, pompki jako takie. Może kabelki źle łączą... Wyślij maila to swojego przyszłego tunera i niech on powie, czy warto jechać na rolki z takimi rozbieżnościami.
Lukasch44 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Panowie znawcy sztuki tajemnej pomóżcie coś w temacie
czester Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 Termostat myślę ok, bo robiliśmy logi jak na desce pokazało się 90, a nie popatrzyłem na kompa. Pompki po logach dynamicznych dostały jeszcze większych korekcji, poza tym auto jedzie ok.
IDUAL Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Na takich korekcjach raczej wątpie żeby ktoś podjął sie tuningu, a jeszcze jak wzrosły po jeżdzie to już wogóle. Zresztą z tego co mi wiadomo to korekcje sa składową wielu czynników min stanu wtryskiwaczy oraz kompresji na poszczególnych cylindrach. Ja bym sie pierw tym zajął a nie myślał tuningu.
Lukasch44 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 czyli gdzie najprawdopodobniej szukać przyczyny najpierw?
przemik Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Najpierw to zmien termostat. Pozniej sprawdz wtyczki i kabelkologie do PD.
IDUAL Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Mogą być np: uszczelniacze na pompowtryskach lub złe połączenie na kabelkach.
Lukasch44 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Kabelki sprawdzę jak tylko będzie chwila. A co do termostatu był sprawdzany w grudniu teraz na 5 kilometrach mam 90 stopni więc jeszcze go poobserwuję płyn chłodniczy różowiutki przejrzysty zbiornik wyrównawczy czyściutki, oleju nie przybywa i nie ubywa zauważalnie, silnik suchutki jak pieprz od czerwca zrobione ponad 16tyś i żadnych niedomagań więc mam zagwozdkę poczytałem trochę i wymienię termostat na początek w dziale o termostatach piszą że w niedogrzanym klekocie mogą się pojawiać dziwne korekty wtrysków i po wymianie się to stabilizuje przeważnie miejmy nadzieję, że i u mnie się uda
konrado8525 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Mogą być np: uszczelniacze na pompowtryskach lub złe połączenie na kabelkach. Jaki jest koszt uszczelniaczy i czy mozna to zrobic samemu?? A polaczenie na kablach sprawdzac jakims miernikiem czy poprostu wyczyscic wtyki etc??
ERW0 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 uszczelniacze i listwa w ASO koszt znosny. a przeczyszczanie styków i podginanie to loteria.
banshee Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 ...przeczyszczanie styków i podginanie to loteria. niech najpierw spróbuje poprawić stare wtyczki, a potem ewentualnie jeśli będzie poprawa zakupi nową. Uszczelniacze znajdziesz w ASO, IC, alledrogo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się