heretyk Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Witam! Nie wiem czy to pasuje do dzialu elektryka czy VAG, ale napisalem tutaj. Jakis czas temu W B8 wywalilo mi blad Leuchtweitregulierung. Cos poczytelem w necie i przeprowadzilem adaptacje w.g procedury z WIKI-ross: [select] [55 - Xenon Range] (For some newer vehicles, use [29 - Left Light] instead ) [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Wait at least 20 seconds for the headlamp motors to move. The headlamps are now in their adjustment position. Turn on headlights. Adjust them via their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. Scroll up to Group 002. The Xenon Range controller has now learned this position as its Home position. Click the [Done, Go Back] button and you're all set. Pierwszy problem ze nie ma grupy 002. Po przeprowadzeniu adaptacji. Bledy poznikaly, ale ksenon swieca za wysoko. Po czym to poznaje, ze swieci za wysoko: po prostu zachodza na maske, widac, ze swiatlo ma cien maski... oczywiscie nie ruszalem srub do regulacji, bo one nie byly napewno ruszone... jakies pomysly?
heretyk Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Mysle ze one tu nie graja roli. Blad wystpil po zabawie VCDS. Wiec to napewno cos softwearowego, tylko nie wiem czemu adaptacja nie przebiega prawidlowo i dlaczego u mnie nie instnieje grupa 002. Moze dla B8 jest jakas inna procedura?
wrclaguna Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Blad wystpil po zabawie VCDS. o tym nie napisales Moze cos nie tak zrobiles w procedurze 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną naughty). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back"
heretyk Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Blad wystpil po zabawie VCDS. o tym nie napisales Moze cos nie tak zrobiles w procedurze 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną naughty). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back" Ok czyli nie obejdzie sie bez regulacji mechanicznej? Myslalem ze nieruszajac srub fizycznie nie bedzie trzeba ich ustawiac.
heretyk Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 No to lipa, Trzeba sie bedzie usmiechnac do ASO:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się