Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy, proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, autko w ogóle się nie zbiera, po podłączeniu się odczytałem dwa błędy:

2 Faults Found:

17849 - EGR Valve (N18):Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - Tntermittent

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Dodam jeszcze, że w zeszłym roku była czyszczona turbina i przez jakiś czas wszystko było ok.

Proszę o wyrozumiałość są to moje pierwsze logi :embarrassed: i liczę na jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny.

Logi statyczne

Log (0 - 003,011)

Logi dynamiczne

Log (0 - 008)

Log (1 - 007)

Log (2 - 003)

Log (4 - 011)

Opublikowano

sprawdz czy na odpalonym jest napiecie na wtyczce n75 jak jest to n75 do wymiany

Opublikowano

Poskąpiłes logów.

Zrob 010 dynamiczne oraz 011 Basic Settings i jeszcze jeden 011 dynamiczny

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi, nowe logi wrzucę niestety dopiero po weekendzie :confused4: wężyki przy gruszce zostały wymienione na nowe. Czy możecie mi napisać w jaki sposób dokładnie mam sprawdzić N75? Bo czytałem o kilku sposobach i się już pogubiłem... :kox:

Opublikowano

jak sprawdzić N75 - po prostu zrobić logi :)

a sam możesz dodatkowo odpalić 011 basic setting i zdjąć wężyk z gruszki i zatkać palcem, w wężyku cyklicznie co 10s ma się pojawiać podciśnienie, a następnie brak podciśnienia i tak w koło macieju

Opublikowano

ja w pierwszej kolejnosci wyeliminowałbym przerwę w kablach.....

Opublikowano

Zrób logi 011 po zresetowaniu bo widac ze miałes tryb awaryjny

Opublikowano

takie wysterowanie zaworu przyjmuje tez podczas tego jak obwod n75 jest przerwany badz n75 uszkodzony

Opublikowano

Witam

Porobiłem dzisiaj nowe logi :)

Odczytany błąd

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 Intermittent

Logi BS

Log (0 - 011)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Logi statyczne

Log (0 - 003,011)

Logi dynamiczne

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 010)

Log (4 - 011)

Log (5 - 008)

Podczas logów dynamicznych w aucie włączał się tryb awaryjny, jednak nie za każdym razem. :confused4:

Opublikowano

chyba sprezarka do czyszczenia ...

Opublikowano

nie wroze jej dlugiego zywotu

Opublikowano

To mnie zmartwiliście ;( czy ten błąd "17958 - Charge Pressure: Control Deviation" jest powodowany przez sprężarkę? Czy jest to możliwe, że po roku sprężarka ponownie do czyszczenia. A może zapiekły się tylko łopatki, czy będzie konieczna regeneracja? :confused4: Jak sądzicie? I ostatnie pytanko :embarrassed: czy w logach widać coś jeszcze żeby nie domagało w aucie? Dzięki za zainteresowanie :notworthy:

Opublikowano

17958 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator

jak turbo było słabo wyczyszczone, strasznie zamulasz, wtryski leją lub kat jest przytkany jak najbardziej turbo znowu mogło się zabić sadzą

w trakcie logów dynamicznych pedał ma być mocno do dechy!

zrób jeszcze jednego loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, co prawda sprawa wiadoma-turbo do czyszczenia no ale zrób go dla mnie :)

masz dodatkowo trochę przestawiony statyczny kąt wtrysku

obserwuj termostat na klimatroniku(kanał 49 lub 51), za jakiś czas powiedz jaką temp. jest po rozgrzaniu podczas jazdy

masz katalizator?

Opublikowano

u mnie podobnie pompowała turbina po czyszczeniu wszystko wróciło do normy efekt z samodzielnej pracy bezcenny :>

Opublikowano

Witam wszystkich :> Turbo wyczyszczone, wymieniony został jeszcze termostat i autko śmiga jak nowe :> Dzięki wielkie za zainteresowanie i za pomoc :notworthy:

Opublikowano

jak nadejdzie zima i auto przestanie zapalać z pół obrotu to zajmij się statycznym kątem wtrysku :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...