Pan-Paluch Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Witam, autko w ogóle się nie zbiera, po podłączeniu się odczytałem dwa błędy: 2 Faults Found: 17849 - EGR Valve (N18):Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - Tntermittent 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Dodam jeszcze, że w zeszłym roku była czyszczona turbina i przez jakiś czas wszystko było ok. Proszę o wyrozumiałość są to moje pierwsze logi i liczę na jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny. Logi statyczne Log (0 - 003,011) Logi dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 007) Log (2 - 003) Log (4 - 011)
lukjar7 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 sprawdz czy na odpalonym jest napiecie na wtyczce n75 jak jest to n75 do wymiany
przemik Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Poskąpiłes logów. Zrob 010 dynamiczne oraz 011 Basic Settings i jeszcze jeden 011 dynamiczny
ciahciah Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 dodatkowo sprawdź wężyki przy gruszce i N75 i poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 i zrób jak należy logi 3 razy "i" prawie jak TDI
Pan-Paluch Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Dzięki za odpowiedzi, nowe logi wrzucę niestety dopiero po weekendzie wężyki przy gruszce zostały wymienione na nowe. Czy możecie mi napisać w jaki sposób dokładnie mam sprawdzić N75? Bo czytałem o kilku sposobach i się już pogubiłem...
ciahciah Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 jak sprawdzić N75 - po prostu zrobić logi a sam możesz dodatkowo odpalić 011 basic setting i zdjąć wężyk z gruszki i zatkać palcem, w wężyku cyklicznie co 10s ma się pojawiać podciśnienie, a następnie brak podciśnienia i tak w koło macieju
lukjar7 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 ja w pierwszej kolejnosci wyeliminowałbym przerwę w kablach.....
wojtek26 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Zrób logi 011 po zresetowaniu bo widac ze miałes tryb awaryjny
lukjar7 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 takie wysterowanie zaworu przyjmuje tez podczas tego jak obwod n75 jest przerwany badz n75 uszkodzony
Pan-Paluch Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Opublikowano 21 Marca 2011 Witam Porobiłem dzisiaj nowe logi Odczytany błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 Intermittent Logi BS Log (0 - 011) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Logi statyczne Log (0 - 003,011) Logi dynamiczne Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 010) Log (4 - 011) Log (5 - 008) Podczas logów dynamicznych w aucie włączał się tryb awaryjny, jednak nie za każdym razem.
Pan-Paluch Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 To mnie zmartwiliście ;( czy ten błąd "17958 - Charge Pressure: Control Deviation" jest powodowany przez sprężarkę? Czy jest to możliwe, że po roku sprężarka ponownie do czyszczenia. A może zapiekły się tylko łopatki, czy będzie konieczna regeneracja? Jak sądzicie? I ostatnie pytanko czy w logach widać coś jeszcze żeby nie domagało w aucie? Dzięki za zainteresowanie
ciahciah Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 17958 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator jak turbo było słabo wyczyszczone, strasznie zamulasz, wtryski leją lub kat jest przytkany jak najbardziej turbo znowu mogło się zabić sadzą w trakcie logów dynamicznych pedał ma być mocno do dechy! zrób jeszcze jednego loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, co prawda sprawa wiadoma-turbo do czyszczenia no ale zrób go dla mnie masz dodatkowo trochę przestawiony statyczny kąt wtrysku obserwuj termostat na klimatroniku(kanał 49 lub 51), za jakiś czas powiedz jaką temp. jest po rozgrzaniu podczas jazdy masz katalizator?
goldi Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 u mnie podobnie pompowała turbina po czyszczeniu wszystko wróciło do normy efekt z samodzielnej pracy bezcenny :>
Pan-Paluch Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam wszystkich :> Turbo wyczyszczone, wymieniony został jeszcze termostat i autko śmiga jak nowe :> Dzięki wielkie za zainteresowanie i za pomoc
ciahciah Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 jak nadejdzie zima i auto przestanie zapalać z pół obrotu to zajmij się statycznym kątem wtrysku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się