Sqizzy Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Witam was, ostatnio byłem u grzanka i zrobiliśmy loga turbiny, wyszło że mam dziurkę w dolocie. Dzisiaj wyjechałem w trasę, i samochód strasznie mulił, a że kabel zawsze w samochodzie leży a laptopa akurat brałem sprawdziłem błędy. No i jest: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania I teraz pytanie, czy winą będzie dziura w dolocie, czy może przepływomierz, przepływomierz wymieniałem jakieś 4 miesiące temu na nowego boscha. Po wykasowaniu błędu i ruszeniu w trasę chwilę było ok, po chwili znów to samo, muł totalny. Jak objawia się notlauf? będzie jakiś błąd? Gdzie najczęściej robi się dziurka w dolocie, będzie słychać uciekające powietrze czy trzeba rozbierać?
zgredek27 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Notlauf objawia sie tym ze nie jedzie bo przechodzi w tryb serwisowy, a bledem jakim sie bedzie objawiał... sam już napisałes co wypluł Całe ciśnienie w przypadku notlaufa ucieka w atmosfere dlatego taki muł sie robi
letallec Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Zrob dynamiczny 011, 010 i 008. Zobaczymy czy jest dziura
burus2 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 mi sie przetarło na gumie od kolektora ssącego mała dziurka, na luzie przy gazowaniu nic nie było słychać dopiero podczas jazdy przy obciążeniu silnika świszczało, po wymianie gumy wróciło do normy
Sqizzy Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 wszystkie gumy zdjąłem, żadnej dziury nie zauważyłem, pewnie intercooler. Dziwne że przyjechałem z kielc, jeździłem tydzień i dopiero dzisiaj coś takiego zaczęło się dziać.
letallec Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 wszystkie gumy zdjąłem, żadnej dziury nie zauważyłem, pewnie intercooler. Dziwne że przyjechałem z kielc, jeździłem tydzień i dopiero dzisiaj coś takiego zaczęło się dziać. Jak juz pisalem wczesniej, logi pokaza co tam mu dolega
Sqizzy Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 póki co nie mogę zrobić logów, zdjąłem wszystkie rury dolotu i dziury nie znalazłem. wymieniłem jeden przewód idący z n75 do gruszki przy turbinie. Sama sztanga chodzi lekko, mogę ją spokojnie ręką ruszać. czy błąd 575 może odpowiadać za zawór n75? zawsze po odpaleniu zaworek cykał, a teraz nie. [br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 17:50_________________________________________________Panowie może wiecie jak mogę przeczyścić ten N75, chciałbym na nim przynajmniej wrócić normalnie do domu z wyjazdu :wallbash:
Sztomel Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 tu masz fotoporadę rozbiórki N75 zarówno podciśnieniowego jak i ciśnieniowego. Rozbiórka twojego jest na 2 stronie porady : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926&start=14
burus2 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 podmień sobie z n18 będziesz wiedział czy to wina zaworu jak tak to normalnie wrócisz na n18
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 burus2, w silniku AHU nie podmienia się N75 na N18 bo są to dwa różne elektrozawory działające na zupełnie innej zasadzie. W AHU N75 steruje ciśnieniem a nie podciśnieniem.
Gość -makaveli- Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 identyko miałem błędy,zachowanie auta itd przy dziurawym wężu turbo->cooler wywaliłem wszystkie gumowe węże i znalazlem 2 dziurki na tym jednym gadzie też notorycznie walił mi notlaufa,nie doładowywał bo gubił ciśnienie zrób tak jak ja....to najtańszy sposób wywal węże i posprawdzaj(żeby wywalić tego co mi szwankował trzeba mieć najlepiej kanał)
Sqizzy Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 wszystkie węże wczoraj sprawdzałem. albo dziurawy intercooler albo cholernie mała dziurka. ale wtedy nie robiłby takich rzeczy. Dzisiaj jeszcze podmienie N75 i zobaczę czy będzie to samo. Cuda robiłem z tymi wężami żeby znaleźć dziurkę, choć ostatnio jak byłem u grzanka to robiliśmy loga turbiny i wyszło że gdzieś nieszczelność jest.
Gość -makaveli- Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 u nie było słychać dmuchanie(charakterystyczne ciężkie do opisania) podczas jazdy i dziurki były dość spore
Sqizzy Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 Każdą rurkę przeglądałem. Dziurek dużych być nie może bo sprawdzałem je nawet w wodzie. Dmuchałem, czyściłem w środku. Jedynie IC nie wyjąłem bo trzeba zderzak wyciągać. no i tej rury która idzie pod spodem auta, ale ona raczej nie powinna walnąć. Obstawiam że to IC, dzisiaj sprawdzę jeszcze ten N75 i zobaczę co będzie.
piotreks07 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 mi też wchodził w tryb awaryjny sprawdzalem wszystko i okazało się że turbina do czyszczenia ale jak wywaliłem katalizator ktory był troche zapchany to wszystko wróciło do normy
Maxym83 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Turbiny w AHU raczej się nie czyści bo nie ma się co w niej zapiekać. A u mnie było tak samo z zaworkiem N75, jak cykał wszystko było ok, ale jak już przestał cykać to błędy 575, wydaje mi się że sprawnego zaworka nie powinno być słychać, jeśli cyka to znaczy że się kończy. Na swoim własnoręcznie zregenerowanym jeżdżę już chyba z 1,5 roku i nadal działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się