Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Passat - proszę o sprawdzenie - przeładowuje?


Tom_s

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierzcie sterownik i wyczysccie go z oleju oraz sprawdzcie przewód gumowy w nim znajdujacy sie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ciśnienia atmosferycznego wskazuje 693,6 bara, więc to chyba jest odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe logi zrobione. Proszę o ponowne sprawdzenie jeśli można - po rozebraniu ECU faktycznie było trochę oleju - dostał się na pewno z dolotu do MAP sensora, ale nie mam pojęcia jak - gumowa rurka jest cała, opaski trzymały mocno, może z samego czujnika?

Po wyczyszczeniu sterownika z oleju nadal padnięty był czujnik ciśnienia atmosferycznego, więc go wymieniliśmy. Od razu zaczął poprawnie wskazywać ciśnienie (na wyłączonym silniku wartość była taka sama jak z MAP sensora, ok 1000mbar). Jednak pojawił się inny problem, bo po odpaleniu i krótkiej przejażdżce w sterowniku rosło ciśnienie i czujnik ciśnienia atmosferycznego co kilka sekund podawał większą wartość, 1110, 1120.. 1190 aż dochodził do wartości granicznej i znów wskazywał około 650mbar (wyłączał się?). Okazało się że zawalony olejem był ten "odpowietrznik" w obudowie ECU. Po wyrzuceniu tego filterka ciśnienia wg mnie pokazuje już ok, auto jeździ wg mnie prawidłowo. Powiedzcie czy może być tak że ten MAP sensor przepuszcza ciśnienie? Bo powinien być chyba szczelny i tylko je odczytywać? Faktem jest że przy zabitym filterku-odpowietrzniku ciśnienie z MAP sensora w puszce ECU powodowało przekłamanie odczytu przez czujnik ciśnienia atmosferycznego.

Logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41301.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41298.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41300.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41303.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41299.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41302.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41297.html

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41305.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41304.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41311.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41306.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41307.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41309.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41308.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41310.html

Logi statyczne BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41312.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41313.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41315.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41314.html

Pozdrawiam, Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne wygladają dobrze.

Termostat na smietnik.

Statyczny kat wtrysku mozna by podregulowac ale to kosmetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat to fakt - chyba cały czas puszcza. A jak z przepływką, patrząc po logach innych aut z reguły ładują więcej niż te 850. Tutaj takie wskazania są do ok 3500obr/min. To początek jej końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...