Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Próba zdiagnozowania turbo(część gorąca)


Requan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem juz po 3 czyszczeniu turbo. Mam wywalonego kata, trzymam na obrotach, dzis jeszcze zaslepilem EGR.

Kierownice u mnie przypiekaja sie gorna czescia do podloza czesci goracej, takze jak je tylko wyjme z turbiny moge nimi ruszac.

Zauwazylem ze moje kierownice maja luzy wzdluzne - mozna nimi ruszac gora dol (czy tak ma byc??)

Poza tym jak je zloze to miedzy gorna czescia kierownic a podlozem czesci goracej jest przestrzen ( czy tak ma byc?).

Moze nie powinno byc przestrzeni (miedzy kier. a podlozem czesci zimnej) gdyz wtedy dostaje sie tam syf i je zapieka, poza tym luz wzdluzny na kier powoduje ze sie przekoszaja. Nie widzialem poprawnej turbo dlatego ciezko mi powiedziec.

Jak ktos ma jakies doswiadczenia to prosze o podpowiedz. Czesc zimna mam bez zarzutu.

PS

A moze trzeba pojsc w druga strone, tzn miedzy kier a podlozem powinien byc znaczny luz, moze jakbym dal tam dodakowy dystans to byloby po problemie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej opcji żeby po czyszczeniu sie od razu zapiekały wstaw temat do odpowiedniego działu i zrób logi dynamiczne może pierścień odwrotnie założyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej opcji żeby po czyszczeniu sie od razu zapiekały wstaw temat do odpowiedniego działu i zrób logi dynamiczne może pierścień odwrotnie założyłeś

Od razu to nie ale tak po 4- 6 miesiecy. Z tego co czytalem na forum nie jestem pierwsza osoba ktorej wraca temat czyszczenia turbo. Logi po czyszczeniu sa ok nic nie przeladowywuje.

Jak wchodzi w notlaf to juz nawet nie podpinam vag tylko patrze jak sztanga chodzi. Po rozebraniu turbo, tak jak pisalem zapieczone kiery.

Wczoraj dodatkowo zaslepilem EGR, ale nie wiem czy to pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapiekanie sie kierownic ma 3 glowne powody:

- zuzycie mechaniczne zeliwa i zadry na kierownicach

- zle spalanie mieszanki (kat wtrysku, lejace wtryski, paliwo)

- pi..zdowata jazda

Wystarczy jeden element z tej ukladanki by cos sie zaczelo dziac...jak 3 podrzad wystepuja to problem jest bardzo upierdliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie zazwyczaj wtryski pomagaja,niespalone paliwo osadza sie na kierownicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za odpowiedz. Nie znam sie ale wydaje mi sie ze wtryski raczej sie nie leja, - pali przy -20 po odpaleniu puszcza delikatny dymek ktory po chwili znika. Tak czy tak wtryski sprawdze.

Co do dawki to musze przyznac ze auto mialo rok po kupnie chipa'a ABT, sprawdze na kompie czy ma poprawna mieszanke - cos jeszcze powinienem sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalny luz wzdłużny to norma

Kłóciłbym się, że to norma :gwizdanie:

Luz jest dopuszczalny ale to nie jest norma :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...