Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Kłopot z turbiną


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem tu nowy i mama problem z moją audicą:

Jest to audi A4 B6 z 2002 roku silnik 1.9 Tdi 130 konny.

Więc tak:

1.Czemu turbina załącza się dopiero po 2600 lub 2700 obrotów.

2.Dziś jechałem i nie miała siły się uciągnąć,bo nie załączała turbina,po 5km w końcu załączyła ale cienko idzie.

Audi ma przebieg 230tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to sie wiąże z wymontowaniem i rozebraniem

ale najpierw podepnij VAG-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Turbina pracuje cały czas od kiedy uruchomisz silnik

... przy zdrowym silniku, Twoja zapewnie łapie notlaufa i kiszka .

VAG to podstawa[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 19:47_________________________________________________przyjedz na spota w okolicy i koledzy Ci za browca zvaguja :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jechać na diagnostykę,a jak nic nie wykryje to wyczyścić turbinę...??

A macie może jakąś instrukcję jak ją wyczyścić...?,bo na forum passata b5 taką widziałem a tam turbo takie same...z tego co wiem/??

A myślałem że turbo załącza się dopiero od 2000 tys obrotów...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jechać na diagnostykę,a jak nic nie wykryje to wyczyścić turbinę...??

A macie może jakąś instrukcję jak ją wyczyścić...?,bo na forum passata b5 taką widziałem a tam turbo takie same...z tego co wiem/??

A myślałem że turbo załącza się dopiero od 2000 tys obrotów...???

diagnostyka wykryje, nie chodzi o sam odczyt błędów ale również o pomiar poszczególnych parametrów

poczytaj FAQ Diagnostyka - tam jest jak zrobić logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam jechać na diagnostykę do mechanika,a on tam podpina się do komputera czy gdzieś indziej bo przy passacie b5 jak padły mi pompo wtryski to podpinał się gdzieś indziej i mówił że jak turbo padnie to też gdzieś indziej się sprawdza,bo na komputerze nie wykryje...???

Co mam tam mechanik sprawdzać...

A teraz jeszcze się pogorszyło tzn. jak jadę 1 wrzucę 2-kę i tak po 500metrów odcina już turbo i wcale się nie załącza,jak zgaszę silnik postoje i znów na 500m załącza i później znów nie ma turba i nie ma siły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,ale jak kupiłem to chodziła git,prawie idealnie...

No dobrze czyli diagnostyka,zmiana Egr i czyszczenie turbo jak sprawdzę to napiszę...

Kubson

"Jedź na spotka pobliższego tam sie koledzy Toba zajma"

Nie rozumie...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,ale jak kupiłem to chodziła git,prawie idealnie...

No dobrze czyli diagnostyka,zmiana Egr i czyszczenie turbo jak sprawdzę to napiszę...

Kubson

"Jedź na spotka pobliższego tam sie koledzy Toba zajma"

Nie rozumie...??

Kolego, coś mi się wydaje, że ty nie wiesz co to znaczy robić logi, dynamiczne w szczególności :wink4:. Wątpię, że jakiś jak to określasz "diagnosta" będzie chciał się ganiać autem, o ile wie jak to się robi :gwizdanie: Tak jak piszą koledzy: spot lub znajomy z "kabelkiem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spot= spotkanie osób z kluby najczęsciej w weekendy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=2.0

Poszukaj najbliższego i napisz czy by ktoś na najbliższy zjazd mogl vaga przywieźć i Ci zlogowac autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha dobra najpierw zobaczę u mechaników(strasznie ciemni są).Jak nie da rady to poszukam zjazdu... :good:[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 12:59_________________________________________________

Witam,

Więc tak u mechanika wykryło coś tam jakieś łopatki turbiny się nie otwierają czy coś strasznie ciemny ten koleś.

A wymieniłem zawór EGR i nic żadnej różnicy...

A jak jadę to muszę po mału dodawać gazu żeby się rozpędzała bo jak dam cały to zwalnia muli się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli masz turbo do czyszczenia przeładowuje ci i przechodzi w tryb awaryjny po czyszczeniu powinno byc ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kolega mówi że turbo wstaje po 2600 to jeszcze Sprawdziłbym N75.

Znajdź kogoś z okolicy z VAGiem co ci ogarnie autko.

Bez logów to jak zawsze szukanie po ciemku.

Ale skoro łapie notlauf'a to turbo do czyszczenie najprawdopodobniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

To zabieram się do czyszczenia tak jak tu:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 15:46_________________________________________________Dobra sprawa ma się tak mam jeszcze passata b5 z 2003r. 1.9 Tdi,ma te samą turbinę i on chodzi idealnie.

Więc postanowiłem przełożyć turbo do audi w tem sposób sprawdzę czy to jego wina.

I tu moje pytanie czy przy przekładaniu turba z passata do audi muszę zmieniać uszczelki...co montuje turbo,jeśli tak to które...

I 2-gie pytanie jak już założę turbo mam je czymś smarować czy po prostu jak założę sama z 5min pochodzi i się nasmaruje...??

Proszę o szybką odp.

Dziękuje i pozdrawiam...sory że takie banalne pytania ale nie znam się aż tak na turbie,mam z nim 1 doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...