snicky25 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Po przekreceniu zapłonu nie słysze pompy (bzyczenia) dlaczego co moze byc tym spowodowane auto odpala ale po dłuzszym kreceniu rozrusznikiem pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 w ADR pompka kręci się razem z rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 to dlaczego ciezko mi pali po nocy lub dłuższym postoju??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad.jpg 1 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 temat był już wałkowany... prawdopodobnie regulator ciśnienia paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 a jak to sprawdzic? czy jezeli załoze zawor zwrotny za pompa czy to pomorze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 a jak to sprawdzic? czy jezeli załoze zawor zwrotny za pompa czy to pomorze?? Tu nie rozchodzi się , o cofanie się paliwa , tylko za niskie ciśnienie na listwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 i co z tym zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blr 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Miałem taki problem w silniku ADP 1,6. Po dłuższym postoju ciężko było odpalić silnik. Natomiast powtórnie silnik odrazu odpalał. Postanowiłem zajrzeć do pompy paliwa. Ściągnąłem wtyczkę kabli elektrycznych i wyczyściłem połączenie, mimo że było w miarę czyste. Pomogło. Spróbuj kolego może tobie się uda. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ok spobuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 i co z tym zrobic? Najlepiej poszukac kolegi z ADR i podmienic na chwilę regulator ciśnienia. Samo przełożenie to 5 min. roboty. Oczywiście dobrze byłoby poczekac aż silnik wystygnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 przelorzylem regulator ale od AWW i samochod nie chcial dobrze jechac na paliwie a niby tez ma 4 bary[br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 15:37_________________________________________________czy on sie czyms rozni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Czy się różni to nie wiem ale mi mechanik wstawił regulator zamiast 4 bar 3 bary (taką tylko miał używkę) i problemy z odpalaniem zniknęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Podjedź do mechanika niech zmierzy ciśnienie w układzie paliwowym. A jak auto zachowuje się podczas jazdy na benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snicky25 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 własnie chodzi o to ze na starym regulatorze jest ok a na tym co podmienilem auto nie chce jechac dzisiaj zakrecilem butle i wypalilem gaz do cna z ukladu zobaczymy jak zapali[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 18:14_________________________________________________chłopaki sprawa załatwiona zakrecilem butle i po nocy odpalił od dotyku wiec wina gazu tylko powiedzcie czy to musi byc listwa wtryskowa nie szczelana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się