total9 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Ost zagladalem w bezpieczniki i zauwazylem jeden 15A wlozony w miejsce podgrzewania kierownicy Jak sprawdzic czy ona ma mozliwosc podgrzewania (bo chyba nie przypadkowo bezpiecz. sie tam znalazl) Czy dalo by sie jakos na szybko sprawdzic to vagiem. Gdzies czytalem ze modul od kierownicy musi byc w wersji najwyzszej by obslugiwal sterowanie radiem tel. i podgrzewaniem. Moze po tym module by sie doszlo. Ale gdzie to sprawdzic. Dodam ze moja kierownica ma sterowanie radia/cd, ma tez przyciski od tel z tym ze telefonu auto nie ma.
Musashi Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 sprawdz najpierw kody wyposazenia, bedzie wszystko jasne. tu masz translator http://www.igorweb.org/equidec/Default.aspx byc moze ktos cos wymienial/dokladal
total9 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 rozkodowalem wyposazenie i jest faktycznie kierownica podgrzewana, wiec pytanie dalej aktualne, czemu nie grzeje....? X3A = national sales program France - wersja przeznaczona na francje M7F = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L/142kW V6 5V catalytic converter, MVEG 2, base engine is T7F - 6-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa (142KW 2,8) 4UE = airbag for driver and front seat passenger - airbag dla kierowcy i pasazera 8RN = eight speakers (active) - 8 glosnikow B0A = component parts set without country-specific design requirement - części składowe ustawione bez planu do wyboru wg. specyfikacji krajowej Q1D = sports front seats - Sportowe fotele (przednie) 5RQ = outer right rear view mirror: convex - zewnetrzne prawe lusterko: wypukłe 1KD = disc brakes, rear - tarczowe hamulce tylne C1L = cast alloy wheels 7J x 16 five-arm style, offset 45 - fefgi z lekkich stopów 7cali szerokie; 16" 0JH = weight category front axle weight range 8 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical - zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne 0G7 = Tiptronic 1LB = disc brakes, front - tarcze hamulcowe z przodu 288x25mm G0Q = five-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle 1AH = electronic differential lock (EDL) - elektroniczna blokada dyferencjału T7F = components for, base engine, unit 078.2 8AY = radio/navigation system 3FA = without roof insert (standard roof) - bez wkładki dachu - standardowy dach H6U = tires 205/55 R 16 91W - rozmiar opon 1G3 = alloy spare wheel with original equipment tires - zapasowe koło ze stopów 0YQ = weight category rear axle weight range 14 8GL = alternator 120A J0L = battery 340 A (70 Ah) 2ZM = leather trimmed multi-function steering wheel - podgrzewana kierownica 3S0 = without roof rails/roof load rack - bez relingow i uchwytow dachowych 1BE = sports suspension/shock absorption - zawieszenie sportowe[br]Dopisany: 22 Grudzień 2007, 10:49_________________________________________________OK rozebralem dzis swoja kierownice znalazlem 4 kable wychodzace z obwodu kierownicy (2 czarne grubsze i 2 cienkie szare) 2 szare wchodza do bialej kostki pod poduszka powietrzna ciekawa sprawa jest z tymi grubszymi czarnymi kablami ktore wychodza z obwodu kierownicy, a koncza sie przed biala kostka wyglada to tak jak by nie byly podlaczone do tej bialej kostki (bo sa tam 2 wolne miejsca) I teraz nie wiem co poczac... jezeli je tam wpiac to gdzie, w ktore miejsce ktory kabelek??
golab21 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 "leather trimmed multi-function steering wheel" to nie znaczy, że kierownica jest podgrzewana, tylko skórzana i multifunkcyjna tzn. ma tam jakieś przyciski od sterowania radiem itd.
total9 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 "leather trimmed multi-function steering wheel" to nie znaczy, że kierownica jest podgrzewana, tylko skórzana i multifunkcyjna tzn. ma tam jakieś przyciski od sterowania radiem itd. no OK ale co w takim razie z tymi kablami ktore wychodza z obwodu tej kierownicy, bo wyglada na to ze ona jest grzana - i ja to chce uruchomic !!!! - tylko powiedzcie jak sie za to zabrac???
dark79 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 zobacz miernikiem czy masz jakas rezystancje na tych grubszych przewodach, mozesz tez zobaczyc czy masz jakie kolwiek napiecie na tej bialej kostce, tylko pamietaj ze blad poduszki tylko vagiem pozniej skasujesz
total9 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 zobacz miernikiem czy masz jakas rezystancje na tych grubszych przewodach, mozesz tez zobaczyc czy masz jakie kolwiek napiecie na tej bialej kostce, tylko pamietaj ze blad poduszki tylko vagiem pozniej skasujesz sprawdzilem napiecie na cienkich przewodach bialej kostki - jest tam 1V jaka rezystancja powinna byc na przewodach grubych??
tanidran Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 sprawdz najpierw kody wyposazenia, bedzie wszystko jasne. tu masz translator http://www.igorweb.org/equidec/Default.aspx byc moze ktos cos wymienial/dokladal co sie wpisuje w ten translator?
efcio Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 sprawdz najpierw kody wyposazenia, bedzie wszystko jasne. tu masz translator http://www.igorweb.org/equidec/Default.aspx byc moze ktos cos wymienial/dokladal co sie wpisuje w ten translator? kody wyposazenia z wneki kola zapasowego
total9 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 Jesli ktos bylby uprzejmy i zobaczyl u siebie;) najlepiej jakies fotki. Potrzebuje sie dowiedziec jak sa podlaczone kable w kierownicy pod poduszka powietrzna do kostki w sterowniku kierownicy. Jakie powinno byc napiecie podawane na te przewody i ktore? tyle sie dowiedzialem - załączanie ogrzewania kierownicy - w wlaczniku ogrzewania siedzenia kierowcy. Kostka na wlaczniku w/w: - pin 4 (napiecie), - pin 5 (masa), - pin 2 przewod z kostki na bezpiecznik i do kierownicy. I teraz najwazniejsze kiedy wlacznik ogrzewania siedzenia jest w pozycji 0 na pinie 4-5 jest 12V, natomiast jak zalacze ogrzewanie kierownicy napiecie na nich jest 1V ??? Ten 1V pojawia sie na bialej kostce w kierownicy z mojego czwartego zdjecia . 1V jest rowniez tam jak wylacze ogrzewanie kierownicy - i tego nie rozumiem. Czy takim małym napięciem ogrzewana jest kierownica czy to moze jakies zwarcie na masie? Prąd jakis sie pojawia ale kierownica jakos nie grzeje, albo jestem niecierpliwy i nie doczekalem jej nagrzania (siedzenia byly cieple wiec i ona tez powinna sie zagrzac). Mozecie sprawdzic napiecie na kostce w kierownicy (2 cienkie przewody wych z kiery), i powiedzcie co z tymi grubymi ? 2 grube przewody wychodza z kierownicy i sa do niczego nie podlaczone, jaka ma byc na nich rezystancja?? ja to wyglada u Was. pozdr. i dzieki za odzew na ten temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się