zozolek Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam Mam pytanie, czy założenie dystansów przelotowych (tył 15 mm a przód 10 mm), czyli takie montowane razem z felgami tymi samymi śrubami jest bezpieczne?? Czy istnieje możliwość, nie wiem, urwania się koła, zerwania śruby? Czy lepiej taki manewr sobie odpuścić? Bo słyszałem różne zdania, jedni mówią, że są bezpieczne a inni, że lepiej takie sobie odpuścić. Doradźcie, bo kupiłem na przód 10 a na tył 15 mm, i mam ochotę założyć, ale zbił mnie z tropu jeden koleś, twierdząc, że taki montaż jest niebezpieczny. Podpowiedzcie. Marcin.
posy Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Dopisze się do pytania gdyż z 15mm nie ma problemu bo mają kołnierz centrujący ale problem tkwi w 10mm które nie mają i zakrywają całą piastę przez co felga jest oparta tylko na samych śrubach
mcm Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 10 mm to złe rozwiązanie, dystanse muszą mieć wypust pod otwór centrujący felgi, chyba dystanse minimum 15 mm będą miały wypust centrujący [br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 17:04_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/dystanse-kryzy-5x112-15mm-audi-vw-skoda-seat-ford-i1526357101.html
clinque Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jezdzilem na przelotowych 15mm, 17mm, 20mm i NIC SIE NIE DZIALO! To są jakieś bajki wyssane z palca, zakładaj śmiało Wielu znajomych śmiga na przelotowych dystansach i nie narzekaja. Pozdrawiam
Tomson Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jezdzilem na przelotowych 15mm, 17mm, 20mm i NIC SIE NIE DZIALO! To są jakieś bajki wyssane z palca, zakładaj śmiało Wielu znajomych śmiga na przelotowych dystansach i nie narzekaja. Pozdrawiam przelotowe, czyli bez kołnierza? gratuluję odwagi Flyer miał 10mm bez kołnierza i mu biły
Gniady Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jezdzilem na przelotowych 15mm, 17mm, 20mm i NIC SIE NIE DZIALO! To są jakieś bajki wyssane z palca, zakładaj śmiało Wielu znajomych śmiga na przelotowych dystansach i nie narzekaja. Pozdrawiam przelotowe, czyli bez kołnierza? gratuluję odwagi Flyer miał 10mm bez kołnierza i mu biły Chopie a co tu ma przelot do kołnierza?
I r o Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jezdzilem na przelotowych 15mm, 17mm, 20mm i NIC SIE NIE DZIALO! To są jakieś bajki wyssane z palca, zakładaj śmiało Wielu znajomych śmiga na przelotowych dystansach i nie narzekaja. Pozdrawiam przelotowe, czyli bez kołnierza? gratuluję odwagi Flyer miał 10mm bez kołnierza i mu biły Chopie a co tu ma przelot do kołnierza? jeżeli nie będzie kołnierza nie "wyśrodkujesz" idealnie felgi
Tomson Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Nie rozumiem co ma być extremalnego w przelotowych dystansach z kołnierzem wsadzasz dłuższe śruby i jest normalnie :gwizdanie: co innego w przypadku dystansów przelotowych bez kołnierza, bo to jest szajs.. chyba, że 5 mm gniady 79, nie doczytałem, co pisał zozolek
MaRioSJ Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Podstawowa różnica w dystansach, to ich podział: 1) Przelotowe, zakłada się po prostu dłuższe śruby, które zanim zostaną przykręcone do piasty, przechodzą przez dystans. Od 15mm w dystansach stosuje się coś na kształt pierścienia dystansowego, który pozwala na wyśrodkowanie felgi. 2) Lepszym rozwiązaniem jest dystans przykręcany do piasty. Mamy osobne śruby, którymi przykręcamy dystanse do piasty. Normalnymi (czyt. nie potrzeba dłuższych) śrubami przykręcamy felgi do wcześniej przykręconego dystansu, który ma gwint. 1
clinque Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jezdzilem na przelotowych 15mm, 17mm, 20mm i NIC SIE NIE DZIALO! To są jakieś bajki wyssane z palca, zakładaj śmiało Wielu znajomych śmiga na przelotowych dystansach i nie narzekaja. Pozdrawiam przelotowe, czyli bez kołnierza? gratuluję odwagi Flyer miał 10mm bez kołnierza i mu biły przelotowe, znaczy nie przykrecane do piasty kolego... Dystanse przelotowe grubosci 15-20mm bez kolnierza? nie spotkalem sie jeszcze z czym takim
Tomson Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 no wiem wiem, z rozpędu tak napisałem widziałem u gościa w bmw 25mm bez kołnierza, własnego projektu oczywiście
zozolek Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Potwierdzam, założyłem 10 mm i biją koła brejdak w Oplu Astrze III ma na tyle wystające z piasty pierścienie centrujące, że po założeniu dystansów 10 mm jeszcze wystaje centrowanie z piasty poza dystans, felgi OZ, u mnie w A4 niestety wystaje tylko ok 1-2 mm, ale oryginalna felga audi ma od tyłu wokół otworu centrowania zrobiony klin, przez co nie łapie się na wystające z piasty centrowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się