Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] TFSI 200PS jak się jeździ po chipie??


sienkol007

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , zastanawiam się czy może nie zawirusować swojej a4 , mam pytanie do osób posiadających tą jednostkę.

Czy po wirusie , należałoby zmienić zawór dv na forge?? czy można na seryjnym smiało śmigać , dopiero co wymieniłem zaworek na oryginalny i szkoda kaski byłoby ponownie ładować , jakie podzespoły mogą się bardziej zużywać przy wirusie ?? na co zwracać uwagę ?? i najważniejsze jak wygląda sprawa spalania po wirusie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie szanuje sprzętu i paluje bez pomyślunku to tak samo można zajeździć seryjny motor jak i ten z porgramem.

Spalanie nie powinno sie zwiększyć , nawet powinno troszkę spaść wzrośnie dopiero jak będziesz caly czas wykozystywal pełna moc.Dynamika bez porównania.Oczywiście to jest cos na czym nie wato oszczędzać i lepiej pojechać do kogoś kto zrobi to profi , niż zaoszczędzic 300 zl i dać to komuś komu wydaje sie ze wie co robi.Ty se slaska , to w przypadku 2.0 T powinieneś udać sie do Comsportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nadz czym sie zastanawiac trzeba dlubac :) zadnych zaworkow forge nie montuj,trzeba tylko auto sprawdzic, i wazne jest czy usa czy eu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

US mają nędzne hamulce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze jest 320/288mm

czesto gesto jest 288/245 lub 312/255mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem usa i mialo tylko jeden ic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata temu robiłem hamulce w S4 B6, auto z USA

na aucie Avus 18" a pod nimi 312/255mm, po nr VIN i we wlepce było jak byk: 1LT & 1 KP

pamietam to jak dzisiaj bo miałem juz wszystko do niego kupione tj 345/300mm + klocki

a potem lezalo to prawie rok bo nie mogłem juz tego zwrócic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem 2 lata z hakiem po wirusie u VTG (gotowy prog.), auto działa, różnice bedziesz miał dość sporą, w serii moje BGB miało 205 KM i 285 Nm. Teraz 247 KM i 366 Nm - może przysrost nie powala, ale duża zmiana w osiągach - to troche inne auto po progsie. Uważam, że w klasie do 2 L Turbo calkiem niezłe kombi - -nawet daje się coś przewieść ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co zastanawiać. Po dobrym programie fura będzie tak jechać że będziesz mysiał się jej uczyć na nowo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , zastanawiam się czy może nie zawirusować swojej a4 , mam pytanie do osób posiadających tą jednostkę.

Czy po wirusie , należałoby zmienić zawór dv na forge?? czy można na seryjnym smiało śmigać , dopiero co wymieniłem zaworek na oryginalny i szkoda kaski byłoby ponownie ładować , jakie podzespoły mogą się bardziej zużywać przy wirusie ?? na co zwracać uwagę ?? i najważniejsze jak wygląda sprawa spalania po wirusie ??

Witam Was:)

Obiektywnie wy powiem się bo zrobiłem w marcu 2011r. upgrade ECU w wersji właśnie 2.0T FSI quattro baza 200ps / 280Nm -> po modyfikacji dodam że na bazie oryginalego softu nie żadnych gotowców, uzyskałem 247ps przy bęzynie 95 oktan, 255ps przy bęzynie 98 oktan oraz 264ps przy Shell V-Power RACING okolice 100 oktan.

Moment od 350Nm do 372Nm - w zależności od bęzyny wlanej - w USA mają w orginalnym sofie presety ustawień dopasowanych do rodzaju bęzyn.

No i powiem że jeździ się fantastycznie - przy spokojnej jeździe 6 bieg a mam Tip-s czyli 90Mil - jakieś 100/110 km/h to spalanie 6.7 - 6.9 litra przed zmianą ECU było to 7.2 - 7.5 litra na 100 kilometrów.

Uważam że jest różnica odczuwalna bo okolice 22% - 27% zrostu mocy da się poczuć.

Trzeba tylko z głową jeździć... ale to jak ze wszystkim - trzeba myśleć.

PS. Jednym dziwnym w odczuciu wrażeniem jest to, że stosunek przyśpieszania względem hamowania jest większy.

pozdr. oLO :hi: :hi: :hi:

z10816563_Q_Machajacy_mis.jpg

Niebawem planuje -> http://www.goapr.com/products/turbo_long_20t_fsi_k04.html

Albo CompSport -> http://www.compsport.pl/co_mozemy_zrobic :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...