Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Różnica ciśnienia doładowania


francis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie chce nadmienić że to mój pierwszy diesel (mam go od 3 miesięcy).

Byłem ze swoim autem u dwóch różnych mechaników i żaden nie potrafi uleczyć mojego maleństwa. Jedyne co wiem to że wywala błąd "różnica ciśnienia doładowania".

Podam co było robione przy aucie:

-czyszczenie turbiny

-sprawdzenie N75, przepływomierz,

-przełożenie komputera,

-dolot podobno szczelny( nie był wymieniany)

-katalizator był dokręcany

Teraz na 3 i 4 biegu przy obrotach 2800 wpada w tryb awaryjny prędkość max 120. Po skróceniu (wydłużeniu) sztangi mogłem sie do 160 rozpędzić.

Co jeszcze można sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najpierw VAG

zrób logi i wrzuc na forum

mozliwe że czujnik cisnienia zdechł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zrobić logi odrazu, a nie kręcić sztangą...teraz ustaw ją tak jak była i logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne czym kreciłem to głowa, a sztangą krecil mechanik[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 19:20_________________________________________________napiszcie jakie maja byc te logi bo ja nie mam możliwości ich zrobienia i musze to komuś zlecic, a nie chce 2 razy płacic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń pod numer 503399909, chłopak jest z Rembertowa.

Zapytaj za ile Ci ogarnie maszynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie namiary na jakiegoś dobrego mechanika z okolic Radomia?

[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 13:18_________________________________________________czujnik cisnienia przelozylem od innego auta ale bylo to samo, co moge jeszcze ewentualnie sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "na oko" raczej nic nie sprawdzisz - po pierwsze: vag i porządna diagnostyka (opis znajdziesz w dziale Diagnostyka VAG) nie polegająca tylko na odczytaniu i skasowaniu błędów a po drugie: niepotrzebnie było cokolwiek ruszane przy sztandze ! Najlepiej poproś któregoś z kolegów (posiadającego vag'a) z twojej okolicy o pomoc i daj sobie spokój z tym mechanikiem :) sam też nic tam już nie kręć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie jakie maja byc te logi bo ja nie mam możliwości ich zrobienia i musze to komuś zlecic, a nie chce 2 razy płacic

Kolego na Twoim miejscu zrobił bym tak.

1. http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-vw-seat-audi-skoda-promocja-i1509496604.html

2. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 ( tylko trzeba chcieć to przeczytać)

potem wrzucasz logi na forum i już koledzy się wypowiedzą jak Ci najlepiej pomóc. Wtedy kosztuje Cię to tylko Twój czas... no i oczywiście tyle co kabelek

Innym sposoben to wymienisz pół silnika i możesz nie znaleźć usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed czyszczeniem turbiny tez tak nisko łapał awaryjny? Ostatnio chłopak na forum tez miał takie cyrki i zarzekał sie że ma wszystko dobrze a okazało sie jak jeszcze raz rozebrał turbine że pierścień sterujący w turbinie miał źle założony i cały czas przeładowywał. Mysle że to może byc przyczyną jesli juz sporo zrobiliście.

Kto czyści turbo? Ty czy jakiś mechanik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik ale bylo tez przekladana inna turbina i to samo sie dzialo, po wyczyszczeniu rozpedzal sie do tej samej predkosci

Aha wiec moja teoria padła.

Tak jak chłopaki wyżej zrób logi i sie okarze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że sam nie dasz rady tego zrobić jeżeli jest to Twój pierwszy kontakt a VAG-iem.

Ale zapytaj o pomoc kogoś z Twojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz zaznaczoną pozycję fabryczną to zacznij w pozycji fabrycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób te logi na sztandze tak jak jest. Jak będziesz wrzucał to tam to napisz że jest ruszana. Powiedzą Ci użytkownicy czy jest ok a jak nie to w którą stronę ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...