Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Odcinanie turbiny


leho

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega coraz częstszym odcinaniu turbiny. nie ma jednej zasady, tzn prędkość , obroty czy inny parametr. Po prostu w pewnej chwili odcina i koniec. Ostatnio podobnie zachowuje się ABS , / włącza się kontrolka/.

Wszystko wraca do normy po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika.

Ktoś wie co może być przyczyną ?

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, podstawa to VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcina turbine?? Pewnie wpada w tryb awaryjny. Podaj więcej szczegółów. Oczywiście VAG prawde ci powie, ale stawiam na przycinające się kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie ten dział wszystko masz w dziale diagnostyka vag silnik wpada w tryb awaryjny zrób komplet logów wrzuć na forum przeważnie przyczyną takich problemów są zapieczone łopatki w turbinie ale wszystko masz w dziale diagnostyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ABS to czyta błąd ; nierównomierne prędkości / lewe-prawe koło/, może sugerować uszkodzenie w obwodzie el, ale dlaczego wraca do normy po powtórnym uruchomieniu silnika ?

Turbo , raz przy odczycie wskazania przeładowania i zawór rec., innym razem nie ma błędu.

/dziękuję za podpowiedzi, zacznę od zrobienia logów /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to zbieg okoliczności pada Ci jakis czujnik w abs-ie a turbo się kończy lub do czyszczenia i do tego egr strajkuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyść Turbo bo chyba najpewniej to Cie czeka i nie minie. Resztą sie zajmij potem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/.

Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % .

Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany.

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/.

Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % .

Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany.

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .

Watpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami

samo niedogrzewanie się silnika nie ma absolutnie żadnego wpływu na problemy z turbodoładowaniem chyba, że podczas wymiany termostatu spowodowałeś niechcący uszkodzenie w układzie doładowanego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...