podsi 0 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 pomoze mi ktos i poda pelna nazwe lub nr katalogowy zaworu DV czyli upstowego ... bo w aso w kr robia wielkie oczy co tj za zawor i wmawiaja mi i wciskaja ze od turba jest N75 I tylko ten (( slowa te moze potwierdzic kilka osob z krk pracuja w aso a pojecia nie maja ja tez ale tam nie pracuje hehe * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Numer zaworu upustowego DV do 1.8T AEB to: 034145710A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Podsi a powiedz mi dlazcego chcesz wymienic ten zawor?? jakie moga byc objawy kiedy zawor nie bedzie dzialal jak nalezy?? zawor upustowy rozumiem ze upuszcza przeladowane powietrze z turba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 objawy są takie że zawór nie trzyma ciśnienia - rozszczelnia sie i turbo musi nadrabiać zaległości, auto np. może słabiej zbierać sie z dołu, bo pełne doładowanie przyjdzie później, najlepiej włożyć ori zawór z TT o końcówce nr. 710N, jest wytrzymalszy, nie kombinować z zamiennikami, bo w większości przypadków nie zdadzą egzaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 bo u mnie wlasnie jest jakis problem z moca i szukam co to mzoe byc bo slaby jest a elektronika bledu nie wykazuje skolei logow nie mam gdzie zrobic dokladnych :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demo84 0 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 d najlepiej włożyć ori zawór z TT o końcówce nr. 710N, jest wytrzymalszy, nie kombinować z zamiennikami, bo w większości przypadków nie zdadzą egzaminu. Digit mozesz podac numer katalogowy do tego DV od TT chce podjechac do ASO Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 znajac zycie to taki sam nr tylko ze z N na koncu. 034145710N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 N już nie produkują, teraz jest na końcu A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 N już nie produkują, teraz jest na końcu A To czym się różni ten od TT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demo84 0 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 teraz to juz sam nie wiem w etce jak wpisze ten numer znajdzie mi ten DV od TT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Czekamy na odpowiedz wybawcy. Bo skoro do AEB jest z A i do BEX , czyli TT 225 np. jest równiez teraz z A to ja już jestem głupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 czy jest mozliwosc zbadania samemu poprawnosc dzialania tego zaworu upustowego? czy tylko wyspecjalizowany warsztat da rade to zrobic? oraz tego zaworu N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 czy jest mozliwosc zbadania samemu poprawnosc dzialania tego zaworu upustowego? czy tylko wyspecjalizowany warsztat da rade to zrobic? oraz tego zaworu N75 ? Jest możliwość. Podłącz pod wąż wyjścia turba kompresor i nadmuchaj 0,5Bar-a. Będziesz słyszał czy gdzieś syczy powietrze. Przy okazji sprawdzisz szczelność całego układu tak jak jest w realu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ja bym dmuchał 1.0 bara :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Spokojnie można i 1,2Bar-a, napisałem 0,5 dla bezpieczeństwa bo nie mam pojęcia w jakim stanie jest seryjne DV z AEB w aucie kolegi. Może zacząć popuszczać po takiej próbie. Chyba, że jest już z TT 25 to można i 1.2 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się