Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Numer katalogowy zaworu DV


podsi

Rekomendowane odpowiedzi

pomoze mi ktos i poda pelna nazwe lub nr katalogowy zaworu DV czyli upstowego ... bo w aso w kr robia wielkie oczy co tj za zawor i wmawiaja mi i wciskaja ze od turba jest N75 I tylko ten :((( slowa te moze potwierdzic kilka osob z krk pracuja w aso a pojecia nie maja ja tez ale tam nie pracuje hehe :)

* nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy są takie że zawór nie trzyma ciśnienia - rozszczelnia sie i turbo musi nadrabiać zaległości, auto np. może słabiej zbierać sie z dołu, bo pełne doładowanie przyjdzie później, najlepiej włożyć ori zawór z TT o końcówce nr. 710N, jest wytrzymalszy, nie kombinować z zamiennikami, bo w większości przypadków nie zdadzą egzaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d

najlepiej włożyć ori zawór z TT o końcówce nr. 710N, jest wytrzymalszy, nie kombinować z zamiennikami, bo w większości przypadków nie zdadzą egzaminu.

Digit mozesz podac numer katalogowy do tego DV od TT chce podjechac do ASO

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N już nie produkują, teraz jest na końcu A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N już nie produkują, teraz jest na końcu A

To czym się różni ten od TT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na odpowiedz wybawcy. Bo skoro do AEB jest z A i do BEX , czyli TT 225 np. jest równiez teraz z A to ja już jestem głupi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest mozliwosc zbadania samemu poprawnosc dzialania tego zaworu upustowego? czy tylko wyspecjalizowany warsztat da rade to zrobic? oraz tego zaworu N75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest mozliwosc zbadania samemu poprawnosc dzialania tego zaworu upustowego? czy tylko wyspecjalizowany warsztat da rade to zrobic? oraz tego zaworu N75 ?

Jest możliwość. Podłącz pod wąż wyjścia turba kompresor i nadmuchaj 0,5Bar-a. Będziesz słyszał czy gdzieś syczy powietrze. Przy okazji sprawdzisz szczelność całego układu tak jak jest w realu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie można i 1,2Bar-a, napisałem 0,5 dla bezpieczeństwa bo nie mam pojęcia w jakim stanie jest seryjne DV z AEB w aucie kolegi. Może zacząć popuszczać po takiej próbie. Chyba, że jest już z TT 25 to można i 1.2 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...