letallec Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba. Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen.
golfik Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba. Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen. 0] Mam podobny problem tylko że w golfie 1.9 tdi AHU, nie rozbierałem turbiny jednak spod kolektroa wydechowego wydostaje się olej (tak mi się bynajmniej wydaje). A dodam że turbina się już poci. Wiec chyba będę miał ten sam problem a niebawem wycieczka nad morze czyli łącznie jakieś 1500 km i mam nadzieje że turbina to przeżyje. Dodam że nie ma żadnych stuków w turbo jedynie pilnuje sobie stanu oleju a auto ciągnie jak trzeba. Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen. Żadnego notlaufa nie łapie i autko ciągnie jak trzeba.
letallec Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 To da rade zrobic te 1500km. No a potem do czyszczenia i ewentualnej regeneracji
paypal Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen. Moze głupie pytanie, ale to co jest i czym sie objawia ??
golfik Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Chodzi o to że turbina się już poci i najprawdopodobniej olej dostaje się do kolektora wydechowego bo spod niego widać że olej cieknie. I to jet ten mój problem bo żadnych innych objawów nie ma.
letallec Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Chodzi o to że turbina się już poci i najprawdopodobniej olej dostaje się do kolektora wydechowego bo spod niego widać że olej cieknie. I to jet ten mój problem bo żadnych innych objawów nie ma. Zdejmij waz od zimnej strony i zobacz luzy wirnika(wzdluzne i osiowe). Oraz czy jest tam olej. Po tym wstepnie ocenisz czy trzeba naprawiac czy jeszcze polatasz. Łapie notlaufa? Jesli tak to musisz być bardzo, bardzo ostrożny i nie powinno sie nic stac. Szczegolnie unikaj wyprzedzania i duzych obciazen. Moze głupie pytanie, ale to co jest i czym sie objawia ?? Silnik wchodzi w tryb awaryjny na skutek zbyt duzego cisnienia w dolocie. Auto robi sie mulowate, nie daje sie wyprzedzac ani przyspieszac. W logach silnika zostaje blad 17656 (jesli dobrze pamietam numer :gwizdanie:). Po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. Az do nastepnego razu. W zaleznosci od konstrukcji turbosprezarki wymagane jest czyszczenie kierownic i/lub regeneracja uszczelniaczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się