WIŚNIA Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Witam,od pewnego czasu (około dwa tygodnie) moja B5-tka cierpi na brak hamulców,objawia sie to tym że pedał wpada w podłogę i dopiero przy samym końcu troszkę łapie, a że jeżdżę samochodem dziewczyny "Odi" stoi w garażu. Ostatnio po 3 dniach odpaliłem i o dziwo hamulce były sprawne jak przed awarią po przejechaniu około 70 km usterka powróciła dzisiaj zabrałem sie za naprawę,odkręciłem lewe przednie koło,odpowietrzam a tam z odpowietrznika ledwo płyn wypływa a pedał dalej wpada w podłogę odłączyłem pompę ABS-u zero reakcji.Pytanie: odpowietrzyć wszystkie koła i zobaczyć co sie będzie działo? ( choć ledwo co płyn wypływa na wciśniętym hamulcu), mi sie wydaje że serwo albo pompa nie domaga z braku ciśnienia chyba że sie myle, miał ktoś podobny problem? co to może być?
marek_xtr Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 napisz do użytkownika devastation na pewno ci pomoże ale według mnie padła pompa/servo :gwizdanie:
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 najpierw odpowietrz wszystkie zaciski cos robiłes przy aucie w hamulcach ??? płyn uciekł czy cos podobnego ?
WIŚNIA Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 nic nie było grzebane[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 21:23_________________________________________________płynu jest full[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 21:23_________________________________________________w sumie kiedyś z 3 miechy temu miałem dziwną sytuację,jechałem sobie spokojnie aż tu nagle zaczęło piszczeć i kontrolka sie zapaliła na Fis-ie,a że śpieszyło mi sie do pracy to to olałem po przejechaniu jakiś 30km pedał hamulca zaczął twardnieć,po ujechaniu około kilometra zaczęło mi sie koło przednie prawe blokować do tego stopnia że dymek poszedł. Zjechałem na bok zgasiłem silnik,odpaliłem na nowo,nic nie pomogło,skasowałem błędy z kluczyka z kompa,nic. Dopiero kolega z forum wynalazł żebym zgasił samochód i odpalił na wciśniętym pedale hamulca i pomogło nic już sie nie blokowało i hamulec wrócił do normy aż do dnia kiedy w ogóle przestała hamować,czyli jak w temacie.[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 21:32_________________________________________________aha jak rozebrałem tę stronę gdzie sie blokowało koło to tylko tarcz była trochę przypieczona i klocki,a tak wszystko pracowało jak należy tłoczek odbijał itd.[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 21:34_________________________________________________wczoraj wymieniłem płyn w układzie hamulcowym,odpowietrzyłem cały układ (zauważyłem że zbiorniczek pęka od strony podszybia ) podczas odpowietrzania gdy kolega pompował obroty wariowały,ciśnienia w układzie prawie w ogóle ledwo co płyn wypływał,pedał jak zwykle w podłogę. [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 09:37_________________________________________________na przewodzie od kolektora ssącego do serwa jest zaworek zapewne jednostronny moim skromnym zdaniem on może być przyczyną moich problemów gdyż podczas wciskania hamulca powietrze nie zostaje w serwie tylko oddaje do kolektora i dlatego obroty wariują,mam rację? . Jak sprawdzę podzielę sie z wami informacją bo męczy mnie już ta awaria.
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 ten zaworek nie ma nic wspólnego z wpadaniem hamulca w podłoge sprawdz czy nie ma gdzies wycieku
WIŚNIA Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 nie ma,miałem 2 przewody do wymiany z przodu gumowe,wymieniłem odpowietrzyłem i sie nic nie poprawiło [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 20:19_________________________________________________i dlaczego obroty wariują jak sie pompuje
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 nie ma,miałem 2 przewody do wymiany z przodu gumowe,wymieniłem odpowietrzyłem i sie nic nie poprawiło [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 20:19_________________________________________________i dlaczego obroty wariują jak sie pompuje gdzies jest nieszczelnosc
WIŚNIA Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 to chyba od strony serwa bo wszędzie sucho jest[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 21:15_________________________________________________Prawdopodobnie pompa padła,czuć jak w sekcji 1 od strony kabiny powietrze w przewodzie jest (stąd metaliczny dźwięk) poza tym przednia lewa tarcz zardzewiała po przejażdżce i tylna prawa a na pompie widnieje od strony kierowcy nabity symbol A3 więc coś już było grzebane.
marewel Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Raczej pompę masz do wymiany sekcja sie skonczyla to wskazuje na to ze masz tarcze po przekątnej zardzewiałe.
WIŚNIA Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Pompa wymieniona,hebel ma jak diabli czyli temat zamknięty :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się