cineksk8 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Witam! moje sprzegło w Audi a4 wysoko bierze, można powiedzieć że prawie przy końcu, tak w 4/5 . da sie np. u mechanika podregulować? czy już trzeba koniecznie np, wymieniać sprzęgło? ile czasu moge jeszcze na nim pojezdzić. powiem jeszcze ze biegi itp, wszystko się dobrze zmienia. wolałbym by było tak mniej więcej w połowie brane sprzęgło.
niuniek222 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Z tego co wiem Audi tak juz maja, że sprzęgło bierze przy samym koncu. U mnie po wymianie sprzegla wraz z dwumasem brało tak mniej wiecej w polowie ale po jakims czasie znow zaczelo brac wysoko. Biegi również mi wchodzą dobrze.
songo Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 w 1Z brało mi również na samej górze , później jak urwała sie sprężyna i wymieniłem sprzęgło na nowe myslełem że bedzie brało na dole ale się pomyliłem bo dalej brało u góry , no może ciut niżej niż wczesniej. teraz w avf-ie bierze mi ciut niżej niż w połowie
cineksk8 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 to czyli narazie nie ma co się bać ? nie ma powodu do obaw, by juz koniecznie wymieniać sprzęgło? jaki wogóle byłby koszt wymiany? ono ani się nie ślizga ani nic, mam przjechane 175tys km. auto sprowadzone z holandii
vdm Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 może zacznij od podania jaki masz silnik :gwizdanie:
Duch^ Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Miałem kilka a4 i w każdej brało na samej górze :gwizdanie: Ale ale siedziałem też w a4 w której sprzęgło brało dosłownie z samiutkiego dołu.. Obstawiam że to wina tego "rozpieraka" w skrzyni.
cineksk8 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 może zacznij od podania jaki masz silnik :gwizdanie: Benzyna 1.8 Obstawiam że to wina tego "rozpieraka" w skrzyni. a co do dokładnie jest ? da się to naprawić?
Addie79 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 U mnie bierze tak około 4,7/5, podobnie jest u mojego znajomka w 1.9 Tdi... nie wiem czy tu rodzaj silnika ma znaczenie. Fachowcy mechanicy oznajmili, że kiedyś na pewno sprzęgła bedą do wymiany jak każde, ale jeszcze nie teraz. Podobno w audi to norma. Ale ja jestem amatorem, piszę tylko co mi powiedziano w podobnym przypadku. Pozdrawiam. [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 22:05_________________________________________________dodam, że na tym 4,7/5 przejechałem ponad 30tys km i jest jak było. Nic niepokojącego się nie dzieje.
markus85 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Też mi bierze u samej góry a sprzęgło mam nowe, jak się nie ślizga to lataj śmiało
zdzis Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Norma że bierze wysoko a regulacja przynajmniej w moim przypadki jest nie możliwa, więc zastosowałem gumową podpórkę i znacznie to poprawia komfort jazdy. Jest granica po której można się zorientować że świadczy to już o przytartym sprzęgle. Trudno ocenić.
Machor83 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A tą gumowa podpórkę wstawiłeś pomiędzy wysprzęglik przy skrzyni ?
cineksk8 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Też mi bierze u samej góry a sprzęgło mam nowe, jak się nie ślizga to lataj śmiało a dokładnie ''ślizga'' to co oznacza - mogłbys wytłumaczyć?
Maciek 840729 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Kiedy sprzęgło zaczyna sie slizgać mozesz rozpoznac po tym ze przy przyspieszaniu obrotysilnika, beda rosnac a prędkość samochodu zostanie bez zmian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się