bajk 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dlatego się dziwiłem, że najpierw pisałeś o końcówkach, a później efekt całkiem spoko jak ze spalaniem w Twoim BGB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 jak ze spalaniem w Twoim BGB? Zależy na jakim ustawieniu skrzyni. Po mieście na S - 17l/100km Po mieście na D - 12l/100km W trasie udało się zejśc do 8l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 jak ze spalaniem w Twoim BGB? Zależy na jakim ustawieniu skrzyni. Po mieście na S - 17l/100km Po mieście na D - 12l/100km W trasie udało się zejśc do 8l/100km na D i trasa to wartości niewiele wyższe od mojego dresowozu na S tak długo nie jeździłem, żeby podać konkretne dane fajny filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Efekt bardzo fajny na tym wydechu, nawet nie myślałem, że ulter tak ładnie brzmi tylko moim zdaniem trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować Tzn? Jest tak jak oryginalnie w 3.2v6, czyli ścięcie końcówek dane jest na zewnątrz auta tak żeby korespondowało z linia dokładki. Może fotki nie pokazują dokładnie ale na żywo jest OK. Jak znajdę czas to porobię lepsze foty bo to wszystko telefonem na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować Tzn? Jest tak jak oryginalnie w 3.2v6, czyli ścięcie końcówek dane jest na zewnątrz auta tak żeby korespondowało z linia dokładki. Może fotki nie pokazują dokładnie ale na żywo jest OK. Jak znajdę czas to porobię lepsze foty bo to wszystko telefonem na szybko. Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Sugeruje to widoczne na zdjęciu łączenie plecionki wewnątrz kielicha. Miałem takie końcówki wcześniej i te łączenie właśnie było równo po środku górnego rantu (tego najbardziej wystającego, nie ściętego). Kielichy mam obrócone o ok 40 stopni w kierunku środka zderzaka tak jak to jest oryginalnie w B8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Ale dokładnie tak ma być Ścięcie końcówek idzie nie na dół (tak jak u Ciebie) tylko jest obrócone o 90 stopni na zewnątrz auta. W TT tył auta jest znacznie bardziej okrągły niż w A4. Dlatego ścięcie musi podążać za krzywizną tylnego zderzaka. Tak to wygląda w oryginale TT 3.2V6. U mnie dodatkowo końcówki mają średnicę większą o 10mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dokładeczka malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Ale dokładnie tak ma być Ścięcie końcówek idzie nie na dół (tak jak u Ciebie) tylko jest obrócone o 90 stopni na zewnątrz auta. W TT tył auta jest znacznie bardziej okrągły niż w A4. Dlatego ścięcie musi podążać za krzywizną tylnego zderzaka. Tak to wygląda w oryginale TT 3.2V6. U mnie dodatkowo końcówki mają średnicę większą o 10mm. OK, wszystko jasne rzeczywiście w tt końcówki są mocniej obrócone niż w A4 ale z tych zdjęć widać, że jednak nie aż o 90 stopni wygląda na ok. 65 stopni. Szczególnie dokładnie to widać na fotce lewej górnej. Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał Chodzi Ci pewnie o TT 3.2V6 TTS ma zdublowane końcówki na każdą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał Chodzi Ci pewnie o TT 3.2V6 TTS ma zdublowane końcówki na każdą stronę. Tak, sorki TT 3.2 V6 to drobny szczegół ale nie widziałem nigdzie w audi końcówek umieszczonych całkowicie ścięciem na zewnątrz, zawsze ścięcie jest lekko w dół ku zewnętrznej stronie bryły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Kurde, pierwszy raz mnie rozczarowales Myslalem, ze zrobisz tyl w 100% TTS'a a tu d..pa Czujniki parkowania wsadziles chyba nie ory, bo cos stercza od zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Kurde, pierwszy raz mnie rozczarowales Myslalem, ze zrobisz tyl w 100% TTS'a a tu d..pa Czujniki parkowania wsadziles chyba nie ory, bo cos stercza od zderzaka Niestety znalezienie dokładki TTS graniczyło z cudem a ori w ASO kosztuje tysiaka Wystarczy, że musiałem kupić w ASO progi bo te też są nie do dostania na rynku wtórnym. Dokładka z 3.2v6 nie jest zła. Jak mi się znudzi to większość pracy i tak mam już zrobioną. Reszta zderzaka jest dokładnie taka jak w TTS/TTRS. Wydech zrobiony już jest na dwie strony. Wystarczy kupić dokładkę i zdublowane końcówki. Może kiedyś Na razie zaplanowane spotkanie u mistrza Rogala [br]Dopisany: 06 Maj 2011, 17:55_________________________________________________Parę fotek z dzisiejszego woskowania i zabawy z softboxem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Na razie zaplanowane spotkanie u mistrza Rogala [br]Dopisany: 06 Maj 2011, 17:55_________________________________________________Parę fotek z dzisiejszego woskowania i zabawy z softboxem Ciekawy efekt. Jak na prezentację wyglądu lakieru wygląda zbyt nienaturalnie, ale na okładkę katalogu w sam raz :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dobre foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Na auto patrz a nie na garaż. Wklej jakieś swojego auta mundralo Ciekawsze foty będa po weekendzie. W końcu jest pogoda na plener. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Piardolisz...... foty Nie myślałeś o czarnym grilu u tej płetwie na dole ? Z przodu dużo chromu a z tyłu jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Nie myślałeś o czarnym grilu u tej płetwie na dole ? Z przodu dużo chromu a z tyłu jak ? Pletwa na dole specjalnie poszła w alu żeby korespondowała z lusterkami. Grill może kiedyś wymienię na czarny z TTRS. Fotki tyłu auta masz w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 malik mody na wielki Trzeba było od razu rezać body od TTRS'a A powiedz mi jeśli chodzi o lampy przednie kiedy wchodziły ledy, tak jak na powyższym zdjęciu Wydawało mi się że masz czarną TTke bez kitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi