Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeładowanie


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

Odgłos jakby się turbo zacierało. Sprawdź czy turbo dostaje olej. Odkręć przewód od turba, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i zakręć rozrusznikiem, powinien polecieć olej. A już najlepiej wykręć cały przewód i sprawdź na zewnątrz jego drożność. Możesz też sprawdzić jak kręci się wirnik turba. Powinien bardzo lekko, że jak zakręcisz nim to jeszcze chwilę się będzie kręcić, znaczy zrobi parę obrotów. Nie może się kręcić sztywno, że ledwo co.

No chyba, że masz tam jakiś gwizdek na wydechu z allegro :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no gwizdka nie mam heheh gwizd cichnie jak silnik złapie ciepła ,a wirnik jak mówisz ładnie sie obraca bez żadnego odgłosu będę myślał w następnym tygodniu nad zmienikiem rurki oleju tylko jak patrzyłem na demontaż od strony filtra oleju to nie wiem jak to odkręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi podobnie brzmiało przy zimnym silniku jak turbo zaczęło kolano pokazywać. A później to nawet fajny efekt był bo jak puszczałem gaz to było słychać jakby BOVa :polew: tyle że trzymało 0,4b a nie 0,6... Ale przeładowanie to bardziej by chodziło o jakąś nieszczelność. Zrób tak jak chłopaki mówią a znajdziesz jakąś dziurke... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego już zrobiłem test szczelności i tylko lekko ucieka gdzieś miedzy rura od odmy a czujnikiem temperatury muszę sprawdzić na zimnym bo wtedy wszystko jest skurczone i lepiej słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby odkręcić linię olejową od strony filtra musisz się troszkę pogimnastykować. Odkręć zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej wypnij kostkę z niego odchyl go na siebie płaska 17-tka :) nurkujesz pod kolektor ssący i namacalnie milimetr po milimetrze odkręcasz przewód. To najszybszy sposób bez zrzucania kolektora. Ciężko tam operować ale jak mnie się udało to i tobie też powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby odkręcić linię olejową od strony filtra musisz się troszkę pogimnastykować. Odkręć zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej wypnij kostkę z niego odchyl go na siebie płaska 17-tka :) nurkujesz pod kolektor ssący i namacalnie milimetr po milimetrze odkręcasz przewód. To najszybszy sposób bez zrzucania kolektora. Ciężko tam operować ale jak mnie się udało to i tobie też powinno.

ale po co ma odkręcać przewód olejowy? :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ?

a nie cieknie olejem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem na zimnym silniku gdzie ta nieszczelność jest i okazało się ze jest z uszczelki napinacza łańcucha . Powie mi ktoś czy z wymianą jest jakiś problem ?

Jeśli chodzi ci o uszczelkę pod końcową stopką, tą z filterkiem z siatki to nie ma z tym wielkiego problemu. Ściąga się dekiel odkręca tą stopkę i uszczelka w ręce :wink4: Ale co to ma wspólnego z przeładowaniem? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak końcowa stopka ? mi chodzi o tą http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_towDetail.php?wit=SKLEP&towkod=431238&typ=4614&wsk=O z tamta mi wylatuje powietrza na zimnym a na ciepłym mniej . A co do przeładowania to nie wiem czy to akurat jest to,ale przydało by się to uszczelnić i dlatego się pytam czy ktoś to wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale temat jest o przeładowaniu-więc wszystkie rzeczy o rozkręcaniu przewodów olejowych,uszczelkach sprawia,że robi się potężny OT,a za parę postów nie będzie wiadomo o co chodzi-trzymaj się przeładowania i jak to rozwiązać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to jeszcze raz zobaczę gruszkę (WG) [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 20:38_________________________________________________i dziś podpiłem gruszkę do muszli turbiny i okazało sie ze pompuje 0.4 bara jak mówiłem i niema falowania mocy ,czyli N75 do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tylko od kogo ... pomyślimy :wink4:

uderzaj na dolnośląskich-wrocław,legnica-w legnicy na pewno jest jedno 1,8T,jakbyś podjechał na spota-i wcześniej z Bartkiem pogadał... :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w domu kompresor to sprawdź sobie ten N75. Podepnij pod niego jakiś 1bar powietrza i zobacz czy w pozycji zamkniętej będzie szczelny, czy będzie coś przepuszczał. Jak tak będzie to będziesz słyszał syczenie, ulatujące powietrze. Falowania doładowania może też powodować właśnie nieszczelny N75 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelne jest wszystko .... zobaczyłem przez vag test wyjść czy będzie cykać i okazało sie ze wywala mnie ze niemożna zrobić testu i nie cyka ,ale jak podłącze na krótko pod 12v to cyka dobrze czy zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...