Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeładowanie


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z przeładowaniem pompuje powyżej 0.6 bara ,sprawdzałem szczelność przewodów wychodzących z N75 ok a sam zawór też ok WG nie puszcza co jeszcze może być przyczyna przeładowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WG sie zacisna albo spadł wężyk od aktuatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby spadł wężyk z WG to by było 1,5bar, a nie ledwo co powyżej 0,6 . Nieszczelność między turbo-przepustnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie

mi też dmuchał 1.3 bara i odcinał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby spadł wężyk z WG to by było 1,5bar, a nie ledwo co powyżej 0,6 . Nieszczelność między turbo-przepustnica.

mi własnie pompuje gdzieś ok 1.3 bara ale wężyk jest na miejscu ładnie zaciśnięty . Kolega mówisz ze gdzieś nieszczelność miedzy turbo a przepustnica i tu chyba moze być przyczyna bo jak wziąłem pompkę i dmuchnąłem w muszle turbiny a wlot zamknąłem ręką to gdzieś ulatywało powietrze w okolicach IC

Jak myślicie ? a i jak jest max to moc faluje jakby ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dmuchnik powietrze ze sprezarki w gruszke i zobacz czY ciegno pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuje i ładnie trzyma .... troche poszusowałem po necie i nie którzy mówią ze ECU bierze dane z sondy i prze pływki kiedy ma pójść napięcie do n75 czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i z czujnika temperatury w dolocie

takie zadanie ma ECU

ale wydaje mi sie ze usterka jest stricte mechaniczna

posprawdzaj wezyki bo jezeli masz przeladowanie w turbinie nie otwiera sie WG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie

To słabe masz to turbo już :gwizdanie: Moja funfel nówka K03 z odpiętym wężykiem od WG potrafiła 1.9bar dmuchnąć z samego dołu na ułamek sekundy rzecz jasna. Ale lepiej takich eksperymentów nie robić co by wirnik w kosmos nie odleciał :gwizdanie:

nie którzy mówią ze ECU bierze dane z sondy i prze pływki kiedy ma pójść napięcie do n75 czy to prawda ?

Nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wezmę podepnę wężyk z WG do muszli turbiny zboczymy ile mi dmuchnie (czytałem ze powinno być 0.4bara) jak będzie dalej przeładowywać to znaczy ze WG do wymiany .A jak będzie tak jak przypuszczam 0.4 bara i przy dobrym n75 , wężykach ..... to co ta nieszczelność mi zostaje IC ? czy coś namieszane w ecu [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 19:58_________________________________________________Dziś wymontowałem IC i się okazało ze sa dwie dziurki ;/ jedna na radiatorze a druga na plastyku .czy to mogło powodować przeładowywanie i lekkie szarpnięcia na jałowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie dziurki ;/ jedna na radiatorze a druga na plastyku .czy to mogło powodować przeładowywanie i lekkie szarpnięcia na jałowym?

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeładowanie-to chyba nie od dziurek na IC :wink4:

Skoro ciśnienie doładowania spada ( dziurki w IC ) i ubytek jest wykrywalny przez sterownik następuje automatyczna korekta i WG zostaje zamknięty i turbo dmucha więcej by uzupełnić braki powietrza u układzie i dlatego są przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz dziure w dolocie to turbo nie ma siły napompowac tyle aby nastąpiło przeładowanioe

to slepy zaułek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamontowałem nowy IC niestety przeładowania dalej są ale już nie dochodzi do 1bara :D jak wtedy . wyglada to tak daje 3bieg gaz w deche dochodzi do 0,8-,09 bara i tak jakby falowało mocą i nagle spada do 0,6 bara i równo trzyma no i w końcu spada dalej ... a co do szarpnięć na jałowym już ustąpiły i auto jakby szybciej odpowiada na wciśnięcia gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj dalej nieszczelności, słabo sprawdziłeś, bo przypuszczam że masz większe sito z dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę jutro jeszcze wszystko ciśnieniowo i zobaczymy czy jeszcze gdzieś puszcza[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 19:45_________________________________________________wiec sprawdziłem szczelność .. zatkałem wlot dolotu i wsadziłem butle z ciśnieniem (nie wysokim) zrobiłem tak aby od razu zobaczyć odmę czy szczelna , po wpompowaniu ciśnienia nie było słychać ulatniającego się powietrza jak wtedy . Ale gdy dobrze się wsłuchałem było słychać lekkie puszczanie w okolicach czujnika temperatury a rura odmy . Patrzyłem na rurę ale nic nie było widać ;/ (sprawdzałem na ciepłym silniku ) , sprawdzę jeszcze na zimnym silniku czy szczelina się rozszerzyła i mam chyba przypuszczenia ze ten dźwięk co mam gdy jest zimny silnik dotyczy się puszczania ciśnienia

Co stawiacie :

-uszczelka pokrywy zaworów

-uszczelka głowicy

-rura odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież można sciagnac rure i sprawdzic czy jest luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...