Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeładowanie


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze nie wiem co to się dzieje vag nie chce połączyć się z n75 (test) a na włączonym zapłonie jest 5v w wtyczce a gdy podłącze zaworek jest juz 0v nic nie pokazuje ...a omów w zaworków jest 30 także chyba n75 jest ok ... ja już nie wiem ;( czyżby komputer do wymiany bo ciągle mam tez błąd grzałki sondy po wymianie sondy to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sprawdzałem wczoraj w dwóch audi-na wtyczce ,na włączonym zapłonie powinno być co najmniej 10V w mojej jest 10,80,w drugiej było 10,70V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kurde jak nie n75 to z komputerem coś nie tak ? jak myslisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To błędne koło za którym idziecie. W temacie jest mowa o przeładowaniu, a jakby wiązka była uszkodzona lub sam zaworek byłby elektrycznie uszkodzony to turbo by mniej ładowało niż powinno, a jest przeładowanie więc odwrotna sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było :wink4:

jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm domjenick masz racje tylko ze n75 jest tez połączony z muszla to gdy jest zamknięty (zaciety i sie nie otwiera)to muszla powinna dawać ciśnienie na gruchę i otwiera przy 0.4 bara wiem bo tak mam zmostkowane (muszla - grucha) tymczasowo ,a jak n75 podłączone elegancko i ładnie się otwiera na krótko ,oczywiście trzyma to ładuje do 1 bara i tak faluje a potem spada na 0,6 i dalej czuć falowanie ;/ to moim zdaniem coś z kompem .... w środę jadę do elektryka niech coś poradzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ogólnie z kolegą i jego 1.8T też walczymy z odpowiednim doładowaniem. Na początku był problem z przeładowaniem. Okazało się że ktoś grzebał w ECU byly zmienione dawki paliwa i założony nie ori przepływomierz, po korekcie programu przeładowań nie ma a tylko niedoładowanie z samego dołu.

Kolego kupiliśmy N75, będziemy montować na próbę w tym tygodniu (we Wrocławiu), podejrzewam ze stary jest sprawny więc i tak ten pójdzie na sprzedaż aczkolwiek niewiadomo ;)

A tu nasze logi z niedoładowania:

http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44041.html

Historia auta wygląda w ten sposób ze wogole nie jechalo, okazalo sie ze zapchany kat, po jego usunieciu zaczeło wreszcie jezdzic. Niestety niewiadomo jak dlugo poprzedni wlasciciel tak smigal. Byc moze aktuator jest zastany albo turbo po prostu kiepsko dmucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak by n75 było by sprawne można zobaczyć u mnie czy akurat to jest winowajcą . a za ile byście chcieli n75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak by n75 było by sprawne można zobaczyć u mnie czy akurat to jest winowajcą . a za ile byście chcieli n75?

Ok dam znać, tyle ile daliśmy za używkę czyli kolo 80-90zl z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już nie wiem o co chodzi w tym temacie...

co w końcu sprawdzałeś??

sprawdzałeś ile dmucha na odpiętym przewodzie N75 ->WG?

sprawdzałeś czy sztanga się rusza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego podpiąłem muszle turbiny bezpośrednio pod WG i niema falowania mocą i równo trzyma 0.4 bara , sztanga ładnie trzyma ,N75 sprawdziłem pod każdym względem podłączyłem zawór pod 12v i ładnie otwiera oczywiście nic nie puszcza gdy zamknięty (oporność jest 30ohm) , na wtyczce od zaworu jest na jednym pinie 12,2 v po podłączeniu do plusa a na drugim pinie 5v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ja nie rozumiem co piszesz albo Ty nie rozumiesz o co mi chodzi :wink4:

idz do auta i zdejmij z N75 gumowy przewód idący do WG. przejedz się autem i zobacz ile dmuchnie

nie odłączaj zasilania N75

robiłeś tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tak jeszcze nie robiłem :kox:

myślę ze wtedy mi przeładuje kosmicznie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tak jeszcze nie robiłem :kox:

myślę ze wtedy mi przeładuje kosmicznie :evil:

ale sprawdzisz czy masz turbo, sztange i klapke sprawną :wink4:

powinno dmuchnąć 1.1-1.2 bara i wpaść w tryb awaryjny

wtedy zaczynasz kombinować z N75, tak długo jak ten temat jest to powinieneś już poszukać od kogo mógłbyś wziąć na podmiankę i sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było :wink4:

jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie

Dominiku jest dokładnie na odwrót. Jak nie ma prądu na N75 to turbo ładuje bardzo mało bo WG jest maksymalnie otwarty:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no klapka mi lekko telepie po dodaniu gazu ;)

jezeli słychac klapke to nie powinno byc przeładowania

wyciagnij w koncu to turbo i zobacz ci sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oporność jest 30ohm) , na wtyczce od zaworu jest na jednym pinie 12,2 v po podłączeniu do plusa a na drugim pinie 5v

To jest prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...