Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeładowanie


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było :wink4:

jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie

Dominiku jest dokładnie na odwrót. Jak nie ma prądu na N75 to turbo ładuje bardzo mało bo WG jest maksymalnie otwarty :wink4:

masz rację-sprawdziłem :gwizdanie: :notworthy::wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat i odświeżam kotleta :) Też mam problem z doładowaniem w moim AEB.

Posprawdzałem napięcia w moim audi na N75 i u kolegi. Wyniki były takie same na odpalonym silniku w obu pinach 13,90 - 14,00V. Na włączonym zapłonie po wypięciu kostki 5V drugi 0. Przetestowałem również Vag-iem słychać jak zaworek otwiera się i zamyka na jednym pinie stałe 12v na 2 zmienia się z 5v na 12V. Oporność też jest ok mieści się w tolerancji między 25-35 ohm. W swojej kolekcji posiadam 3 zawory N75 i na wszystkich 3 mam te same objawy. Mam też 2 sterowniki jeden z chipsem i drugi standardowy i na obu są te same objawy. Ciśnienie doładowania faluje miedzy 2000-3000 potem się stabilizuje i po przekroczeniu 5000 rpm spada. A jak wcisnę gaz w podłogę potrafi dmuchnąć 1,5 bara.

Zrobiłem też test N75 zgodnie ze wskazówkami:

Jak masz w domu kompresor to sprawdź sobie ten N75. Podepnij pod niego jakiś 1bar powietrza i zobacz czy w pozycji zamkniętej będzie szczelny, czy będzie coś przepuszczał. Jak tak będzie to będziesz słyszał syczenie, ulatujące powietrze. Falowania doładowania może też powodować właśnie nieszczelny N75 :wink4:

i wszystkie N75 jakie posiadam popuszczały przy 0,3-0,4 bara dodam że jeden jest nowy. :confused4:

wrzucam foty z testu szczelności nie wiem czy tak powinno to wyglądać?

DSC00511.jpg

DSC00509.jpg

Mój kolega nie był chętny do podmiany N75 na testy więc jestem w przysłowiowej du.....e :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wszystkie N75 jakie posiadam popuszczały przy 0,3-0,4 bara dodam że jeden jest nowy

ja też mam taki jeden N75-przepuszcza,mimo,że jest nowy :kwasny: dostałem go za darmo,więc nie ma co żałować,ale szkoda-końcówka C-ponoć tak ma być,ze przepuszcza,ale wyżej trzyma-nie bardzo mi się chce w to wierzyć,ale mogę być w błędzie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tego że wyżej trzyma jak popuszcza :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mój kumpel zgodził się wrzucić do swojego auta mój N75 byłoby wszystko jasne bo jego CCCO śmiga. Wykręcał się że chce auto sprzedać i jak się coś wysra to będą problemy - więc dałem se z nim siana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad źle to podpiąłeś. Powinieneś tak:

resizeofimage007.jpg

Czerwona strzałka- podłączasz powietrze pod ciśnieniem jakieś 0,8bar może być.

Brązowa kreska- zaślepiasz

Niebieska strzałka- pozostawiasz wolne

Jak puścisz powietrze na zaworek to bez podłączenia prądu pod niego nie powinno z niego być słychać, że powietrze uchodzi. Jeśli będziesz słyszał wyraźne syczenie z najdłuższego krućca zaworka to zaworek jest nieszczelny i może powodować falowanie doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregory właśnie tak jest podpięte jak piszesz tylko manometr dałem na długą rurkę by wiedzieć przy jakim ciśnieniu zawór przepuszcza. Strzykawką delikatnie wtłaczałem powietrze i patrzyłem co wskazuje zegar. Przy 0,4 bara zawór już się rozszczelnił.

Dzisiaj podepnę manometr przed strzykawkę ( czerwona strzałka na twoim foto ) i będę słuchał syku z długiej końcówki N75 :). Zobaczymy przy jakiej wartości coś usłyszę :).

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg

Po przetestowaniu N75 z manometrem z przodu wskazówka pokazała może 0,2 bara i było psssssss..... :( testowałem dwa zawory drugiego rozszczelniłem z płuca :polew:

W sklepie zaśpiewali mi 80 Euro za N75 a może ktoś z testował lub ma założonego MAC znalazłem w sieci http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83999 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75

tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75

tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc ;)

Logi na przyszłość rób do 6500rpm :)

Daj znać ile siedzi tam kuca, doładowanie 1bara to dość sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem własnie na drugi raz zrobię tak jak powinno być ,pompuje do 1bara i trzyma ładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75

tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc ;)

zrób porządne logi bo nic nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

na dniach zrobię ;)do 6500 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

na dniach zrobię ;)do 6500 obrotów

A zakręci to tyle? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo oczywiście juz go tak kręciłem :kox::cool1: a ile powinno się dokładnie zakręcić? zeby logi były poprawne ?oczywiście na 3 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo oczywiście juz go tak kręciłem :kox::cool1: a ile powinno się dokładnie zakręcić? zeby logi były poprawne ?oczywiście na 3 biegu?

Mój kręcił swego czasu do 7200 na wałkach z ADR, ale to już trochę dużo jak na seryjną czapkę żeby non stop tak kręcić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z ADR wałki są mocniejsze ? czyli za długo nie kręcić tak silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z ADR wałki są mocniejsze ? czyli za długo nie kręcić tak silnika ?

chyba są delikatnie "ostrzejsze",ale niech Gregory się wypowie-w końcu wie najlepiej :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki tym wałkom można wyżej kręcić silnik

co nie zmienia faktu że głowica nie jest przystosowana do takich rzeczy i może się szybko rozlecieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli do ilu kręcić silnik żeby było bezpieczniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AEB ???? do odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...