MarianekZg 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 frugodh nie ładnie jest się chwalić... Pantonik no weź pochwal kolegę człowiek pochwalony jest bardziej efektywny :> :> :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 nie chwalę dla zasady.... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 nie wolno chwalić bo spocznie na laurach :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 19:26_________________________________________________cześć Madzia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 A ja sobie rezam coś na wzór BT w Audi... problem tylko taki, że przy żadnym kodowaniu radia nie słyszę w głośnikach sygnału podpiętego do wejścia "tel" Przydałby mi się jakiś schemat, cokolwiek, bo nie wiem, jak jest to oryginalnie podłączone. Radio się wycisza, napis "TELEFON" na radiu jest, więc dziwne, że sygnał z wejścia nie idzie na głośniki;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panda z Teksasu 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 oj DJ ja niestety nie mam zielonego pojęcia o tym więc nie pomoge niestety:P ale czytam żeby nie było że olewam tematy:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Siemano Bandziory :hi: :hi: frugodh - szacun, aż się nie chce wierzyć, że to te same sprzęty na zdjęciach "przed" i "po" :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 DJ a ja wzialem dla Ciebie uchwyt centralke i wszystko co wydlubalem z auta na spota z grilem i zapomnialem :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ty miałeś przewodowy telefon, tak? Generalnie rzecz biorąc, gdzieś doczytałem, że Concert I nie ma wejścia na telefon (mimo, że jest w rozpisce kostek i piny też są) i jest tylko wyciszanie, ale nawet jeśli, to tak, czy siak - wyrezam innym sposobem;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ty miałeś przewodowy telefon, tak? Generalnie rzecz biorąc, gdzieś doczytałem, że Concert I nie ma wejścia na telefon (mimo, że jest w rozpisce kostek i piny też są) i jest tylko wyciszanie, ale nawet jeśli, to tak, czy siak - wyrezam innym sposobem;p nie wiem bo telefonu nie bylo byl sam uchwyt taka stacja dokujaca do tel to chyba komorka jakas siemens tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Własnie wpadłem na pewien pomysł odnośnie zwiększenia mocy ADR-a. Porównując dane techniczne ADR-a oraz silnika 2.0 5v o oznaczeniu ALT z B6 zauważyłem ciekawą rzecz: cylindry w ALT mają jedynie o 1.5 mm większą średnicę, niż ADR. ALT ma jednak większy skok tłoka, co oznaczałoby inny wał korbowy, ale pomińmy go. Oba silniki mają jednakowy stopień sprężania (10.3) oraz 5-zaworową głowicę. Rozwiercamy ADR-a o te 1.5 mm. Wkładamy tłoki z ALT-a - i tu chwilowo utknąłem, bo nie mogę znaleźć nigdzie wymiarów tłoków w ALT/ADR (ich wysokości konkretnie) i nie wiem, czy zmniejszy się/zwiększy stopień sprężania Jeśli udałoby się zmniejszyć stopień sprężania, to ciekawe, jak taka przeróbka wpłynęłaby na parametry ADR-a Z ciekawości policzę, o ile wzrośnie pojemność skokowa ADR-a zakładając, że skok tłoka pozostanie bez zmian (86.4 mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Własnie wpadłem na pewien pomysł odnośnie zwiększenia mocy ADR-a. Porównując dane techniczne ADR-a oraz silnika 2.0 5v o oznaczeniu ALT z B6 zauważyłem ciekawą rzecz: cylindry w ALT mają jedynie o 1.5 mm większą średnicę, niż ADR. ALT ma jednak większy skok tłoka, co oznaczałoby inny wał korbowy, ale pomińmy go. Oba silniki mają jednakowy stopień sprężania (10.3) oraz 5-zaworową głowicę. Rozwiercamy ADR-a o te 1.5 mm. Wkładamy tłoki z ALT-a - i tu chwilowo utknąłem, bo nie mogę znaleźć nigdzie wymiarów tłoków w ALT/ADR (ich wysokości konkretnie) i nie wiem, czy zmniejszy się/zwiększy stopień sprężania Jeśli udałoby się zmniejszyć stopień sprężania, to ciekawe, jak taka przeróbka wpłynęłaby na parametry ADR-a Z ciekawości policzę, o ile wzrośnie pojemność skokowa ADR-a zakładając, że skok tłoka pozostanie bez zmian (86.4 mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 No mam: 1847 ccm (1781 ccm ma "normalny" ADR) Ale to zakładając, że po założeniu tłoków z ALT nie zmieni się skok tłoka. No nic. Jak znajdę jakąś stronę z tłokami (MAHLE nie ma tłoków do silników Audi, a inna firma nie przychodzi mi na razie do głowy) - to będę znał dokładne wymiary i wtedy policzę dokładnie Aha, i kolejna rzecz: wydech. Wymyśliłem sobie ostatnio taki układ wydechowy: od 1 i 2 cylindra oraz od 3 i 4 idą dwa osobne kolektory z osobnymi DP, bez tłumika środkowego, obie rury zakończone pojedynczym wydechem każda (co daje dwa tłumiki końcowe - klasyczny podwójny wydech, jak w 2.0 TFSI Pantona czy rem1ka ) Takie zmniejszenie oporów w wydechu też powinno zaowocować delikatnym przyrostem mocy Jeszcze dolot, rozrząd i osprzęt - i kurna znajdę sposób na te 140-150 KM w ADR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. a byals 5 razy na spocie ?? :polew: :polew:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:31_________________________________________________ja tez potrzebuje logi to mi kazali jeszcze przynajmniej 3 razy sie na spocie pojawic :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Kurde, ale tak teraz myślę - podwójny wydech, jak teraz z sondą? :mysli: Jak dać do ECU sygnał, który normalnie idzie z jednej sondy? [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:32_________________________________________________ siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. No się tak przypadkowo składa, że ja dysponuję :cool1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. a byals 5 razy na spocie ?? :polew: :polew:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:31_________________________________________________ja tez potrzebuje logi to mi kazali jeszcze przynajmniej 3 razy sie na spocie pojawic :decayed: dobre, a byłam w sumie z imprezą 3 razy.... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 hhyyhy no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. a byals 5 razy na spocie ?? :polew: :polew:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:31_________________________________________________ja tez potrzebuje logi to mi kazali jeszcze przynajmniej 3 razy sie na spocie pojawic :decayed: dobre, a byłam w sumie z imprezą 3 razy.... :gwizdanie: 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah 11 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Kurde, ale tak teraz myślę - podwójny wydech, jak teraz z sondą? :mysli: Jak dać do ECU sygnał, który normalnie idzie z jednej sondy? [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:32_________________________________________________ siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. No się tak przypadkowo składa, że ja dysponuję :cool1: aaaahaaa no szkoda że w niedzielę nie wpadłam na ten pomysł, a teraz w tę się wybierasz ?[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:35_________________________________________________ siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. a byals 5 razy na spocie ?? :polew: :polew:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 23:31_________________________________________________ja tez potrzebuje logi to mi kazali jeszcze przynajmniej 3 razy sie na spocie pojawic :decayed: dobre, a byłam w sumie z imprezą 3 razy.... :gwizdanie: 4 ups....4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 siemka, ktoś dysponuje VAG-iem? potrzebuje odczytać jaki mam soft w skrzynce. Magda wpadaj do mnie to Ci sprawdzę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się