Panton Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ślisko się zrobiło.... przymarzło wszystko i lodzik miejscami miodzio... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 hmm no zapowiadali ze bedzie mrozik zobaczymy jak sie bedzie jutro wracalo ze stolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Panton i rem1k Może znamy się zbyt krótko, byście poznali moje przyznaję specyficzne poczucie humoru, to raz (chodzi mi o tekst "zatkao kakao" itepe). Z drugiej strony nie każdemu może ono odpowiadać, i ma stuprocentową rację, bo nigdzie nie jest napisane, że musi. Wam akurat nie odpowiada, ja to szanuję i musze się z tym pogodzić, bo innego wyjścia nie mam. Do czego zmierzam. Ano, do tego, że Wasze podejście do moich informacji o spalaniu w silniku 2.7 BiT jest oględnie mówiąc, dość ironiczne, żeby nie powiedzieć - aroganckie. Przytaczacie oczywiste fakty, jak to, że spalanie w silniku polega na spalaniu powietrza z paliwem itepe. ewidentnie robiąc ze mnie debila. Podany przeze mnie link do wypowiedzi jednego z włascicieli modelu S4 B5 z silnikiem AGB to był przykład, ponieważ, może w to nie uwierzycie, ale informacje o zużyciu paliwa przez AGB posiadam NIE TYLKO z tego wątku, ale także od posiadacza przedmiotowego silnika oraz innych wątków z forum, których na chwile obecną nie potrafię odnaleźć w gąszczu 200 tysięcy innych tematów. Co do Waszych teorii o tym, że to V6, że musi dużo itepe. Silnik AGB jest to widlasta, sześciocylindrowa jednostka z dwiema turbosprężarkami. Jego specyficzna konstrukcja pozwoliła inżynierom Audi na wygospodarowanie 400 Nm momentu obrotowego dostępnego już od 1850 obr/min. Oznacza to, że wał korbowy może obracać się bardzo wolno i mimo tego silnik generuje tak duży moment, że nawet jadąc na 6. biegu od 40 km/h samochód przyspiesza, jak ten 4-cylindrowy, kręcony np. do 3000-4000 obr na 3. czy 4. biegu. Równocześnie niewielka prędkość obrotowa wału korbowego powoduje takie, a nie inne zużycie paliwa, podkreslam, przy spokojnej jeździe S4 z silnikiem AGB. Oczywiście jestem realistą i wiem, że pierdolnięcie w pedał takiemu potworowi spowoduje wir w baku, ale mówimy o innym stylu jazdy. Wierzcie mi, ale jechałem takim autem, i to auto jechało 40-60 km/h na 6. biegu praktycznie na obrotach biegu jałowego. Nie mam zamiaru z Wami dłużej polemizowac na ten temat. Nie wiem, ile palą Wasze 200-konne BPG, nie wiem, jaki jest Wasz styl jazdy i nie wiem wielu innych rzeczy. Wiem jedynie to, iż rozmawiałem z właścicielem, widziałem na własne oczy możliwości tego auta i wiem, że można tym autem zejść do poziomu 11-12 litrów na 100 kilometrów właściwie obchodząc się z pedałem gazu i odpowiednio dobierając przełożenia. Albo jakieś uwagi w stylu: "Nie chcę mi się polemizować z takimi ludźmi bo i po co." - takimi, to znaczy jakimi? co ja ku***a jestem? jakiś ku***a ułomny, że tak piszesz? "I jak słyszę bo bardzo duży moment, bo na niskich obrotach się jeździ to przypomnę, że moc w silniku spalinowym bierze się ze spalania mieszanki powietrza z PALIWEM" - dobrze, że o tym napisałeś, bo bym nie wiedział, zapomniałeś tylko dodać, że zużycie paliwa zależy też od tysiąca innych czynników, a nie tylko pojemności skokowej cylindra, a moc jest jedynie efektem końcowym złożenia tych czynników do kupy, bo ze spalania paliwa z powietrzem jedyne, co masz , to wysoką temperaturę i wzrost ciśnienia w komorze spalania. To raz. A dwa - ilość spalanego paliwa zależy nie tylko od pojemności cylindra w ccm, ale także od ilosci paliwa wtryśniętego przez wtryskiwacz, a ta z kolei od setki czujników, między innymi np. czujnika położenia przepustnicy, prędkości obrotowej wału korbowego itd. Poza tym silnik turbo pracujący na wolnych obrotach nie wytwarza tak dużego ciśnienia w układzie dolotowym, jak przy większej prędkości obrotowej wału korbowego, co przekłada się na mniejszą jednostkową porcję paliwa koniecznej do zachowania stechiometrycznego składu mieszanki. Popraw mnie, jeśli się mylę. "I pamiętaj Kimi, że dystrybutora nie okłamiesz ani nie przekonasz go, że spalanie w V6 2.7 biturbo jest identyczne jak w zwykłej 1.8 tylko trzeba spokojnie jeździć. " - jeszcze raz powtórzę: nikogo i niczego, a już dystrybutora w szczególności, nie mam zamiaru przekonywać o tym, że AGB pali tyle co ADR, tylko, że jest osiągalne uzyskanie spalania zbliżonego. "mówiąc szczerze jestem rozczarowany. nie zrobiłeś dobrego researchu tylko pokazujesz cytat z kogoś kto najmniej dał" Ta, jasne. Bo ja nie mam czego robić, tylko przetrzepywać całe forum w poszukiwaniu akurat tego jedynego postu i akurat z najniższym wynikiem spalania na poparcie czegoś, co tak naprawdę mi lata, czy uwierzycie, czy nie. To był przykład pierwszy z brzegu, który akurat mi się nawinął pod kursor, gdy pisałem tamtego posta. A sam podajesz przykład (raporty spalania na autocentrum) , gdzie jest AŻ 5 opinii tak mozliwych do zweryfikowania, jak to, czy istnieje życie w kosmosie. No wybacz... "Research" pierwsza klasa. Albo podajesz linka do tematu, w którym Flyer pisze, cytuję: "Przy takim stylu jazdy jak teraz na jesieni palil mi 12,5-13,5 w miescie." (odnosząc to do jego wcześniejszej wypowiedzi, chodzi o "100% miasta, styl mieszany, ale raczej spokojnie." ). Fakt, pisze też o spalaniu 15.5, ale jak widać, 12.5 też jest osiągalne, a to jest tylko o 1-1.5 litra więcej niz ADR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 :shocked: hmmm Kimi wykalmuj chyba ze robimy jakiegos sparing spota :polew: [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 23:32_________________________________________________a tak na marginesie bo nie mam pojecia o spalaniu tych aut Kimi, Pontonowi chodzilo - tymi ludzmi - w odniesieniu chyba do innych nie do Ciebie [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 23:36_________________________________________________a dla rozluznienia Kimi sprawdz pw :decayed: :naughty: [br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 23:37_________________________________________________no dobra to juz nic nie mowie bo jeszcze mi sie oberwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Panton i rem1k Może znamy się zbyt krótko, byście poznali moje przyznaję specyficzne poczucie humoru.............................................. ....................................................................... 12.5 też jest osiągalne, a to jest tylko o 1-1.5 litra więcej niz ADR. :shocked: nie poznaje kolegi ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Panton i rem1k Może znamy się zbyt krótko, byście poznali moje przyznaję specyficzne poczucie humoru, to raz (chodzi mi o tekst "zatkao kakao" itepe). Z drugiej strony nie każdemu może ono odpowiadać, i ma stuprocentową rację, bo nigdzie nie jest napisane, że musi. Wam akurat nie odpowiada, ja to szanuję i musze się z tym pogodzić, bo innego wyjścia nie mam. Do czego zmierzam. Ano, do tego, że Wasze podejście do moich informacji o spalaniu w silniku 2.7 BiT jest oględnie mówiąc, dość ironiczne, żeby nie powiedzieć - aroganckie. Przytaczacie oczywiste fakty, jak to, że spalanie w silniku polega na spalaniu powietrza z paliwem itepe. ewidentnie robiąc ze mnie debila. Podany przeze mnie link do wypowiedzi jednego z włascicieli modelu S4 B5 z silnikiem AGB to był przykład, ponieważ, może w to nie uwierzycie, ale informacje o zużyciu paliwa przez AGB posiadam NIE TYLKO z tego wątku, ale także od posiadacza przedmiotowego silnika oraz innych wątków z forum, których na chwile obecną nie potrafię odnaleźć w gąszczu 200 tysięcy innych tematów. Co do Waszych teorii o tym, że to V6, że musi dużo itepe. Silnik AGB jest to widlasta, sześciocylindrowa jednostka z dwiema turbosprężarkami. Jego specyficzna konstrukcja pozwoliła inżynierom Audi na wygospodarowanie 400 Nm momentu obrotowego dostępnego już od 1850 obr/min. Oznacza to, że wał korbowy może obracać się bardzo wolno i mimo tego silnik generuje tak duży moment, że nawet jadąc na 6. biegu od 40 km/h samochód przyspiesza, jak ten 4-cylindrowy, kręcony np. do 3000-4000 obr na 3. czy 4. biegu. Równocześnie niewielka prędkość obrotowa wału korbowego powoduje takie, a nie inne zużycie paliwa, podkreslam, przy spokojnej jeździe S4 z silnikiem AGB. Oczywiście jestem realistą i wiem, że pierdolnięcie w pedał takiemu potworowi spowoduje wir w baku, ale mówimy o innym stylu jazdy. Wierzcie mi, ale jechałem takim autem, i to auto jechało 40-60 km/h na 6. biegu praktycznie na obrotach biegu jałowego. Nie mam zamiaru z Wami dłużej polemizowac na ten temat. Nie wiem, ile palą Wasze 200-konne BPG, nie wiem, jaki jest Wasz styl jazdy i nie wiem wielu innych rzeczy. Wiem jedynie to, iż rozmawiałem z właścicielem, widziałem na własne oczy możliwości tego auta i wiem, że można tym autem zejść do poziomu 11-12 litrów na 100 kilometrów właściwie obchodząc się z pedałem gazu i odpowiednio dobierając przełożenia. Albo jakieś uwagi w stylu: "Nie chcę mi się polemizować z takimi ludźmi bo i po co." - takimi, to znaczy jakimi? co ja ku***a jestem? jakiś ku***a ułomny, że tak piszesz? Kimi a gdzie to wyczytałeś chłopie? "z takimi ludźmi" czyli ludźmi, którzy reprezentują takie same poglądy na dane zagadnienie w tym przypadku - spalanie! Nie chodzi tutaj personalnie o Ciebie tylko o innych ludzi reprezentujących Twoje stanowisko w danym temacie. A wiesz dlaczego z takimi ludźmi nie dyskutuję? Bo to nie ma większego sensu. A wiesz dlaczego nie ma sensu? Dlatego, że stan tych ludzi porównałbym do zakochania wtedy logika dobrze nie działa i tacy ludzie za wszelką cenę chcą udowodnić swoją rację nie zwracając uwagi na argumenty, które do nich trafiają. Kimi zastanów się, tak na logikę - co mnie obchodzi ile spali Twoje S4 2.7biturbo i po co z Tobą wchodzę w polemikę? Przecież ten temat mnie zupełnie nie dotyczy... To będzie Twoje autko, Ty będziesz na stacji wlewał za swoje pieniążki paliwko więc co ja mam do tego? NIC... Przecież mógłbym napisać "spokooo Kimi jak będziesz umiejętnie jeździł to zejdziesz spokojnie do 10l/100km" - nie zrobiłem tego.... Nie zrobiłem tego z jednego powodu - moja wiedza na ten temat jest inna... Mam kolegę, który ma Allroada i powiedział, że przy normalnej jeździe po Łodzi pali mu 15l/100km więc mam Tobie przyznawać rację, że ze spalaniem można zejść do 11l/100km? Kimi zejdź na ziemię.... i piszę to w dobrej wierze. "I jak słyszę bo bardzo duży moment, bo na niskich obrotach się jeździ to przypomnę, że moc w silniku spalinowym bierze się ze spalania mieszanki powietrza z PALIWEM" - dobrze, że o tym napisałeś, bo bym nie wiedział, zapomniałeś tylko dodać, że zużycie paliwa zależy też od tysiąca innych czynników, a nie tylko pojemności skokowej cylindra, a moc jest jedynie efektem końcowym złożenia tych czynników do kupy, bo ze spalania paliwa z powietrzem jedyne, co masz , to wysoką temperaturę i wzrost ciśnienia w komorze spalania. To raz. A dwa - ilość spalanego paliwa zależy nie tylko od pojemności cylindra w ccm, ale także od ilosci paliwa wtryśniętego przez wtryskiwacz, a ta z kolei od setki czujników, między innymi np. czujnika położenia przepustnicy, prędkości obrotowej wału korbowego itd. Poza tym silnik turbo pracujący na wolnych obrotach nie wytwarza tak dużego ciśnienia w układzie dolotowym, jak przy większej prędkości obrotowej wału korbowego, co przekłada się na mniejszą jednostkową porcję paliwa koniecznej do zachowania stechiometrycznego składu mieszanki. Popraw mnie, jeśli się mylę. "I pamiętaj Kimi, że dystrybutora nie okłamiesz ani nie przekonasz go, że spalanie w V6 2.7 biturbo jest identyczne jak w zwykłej 1.8 tylko trzeba spokojnie jeździć. " - jeszcze raz powtórzę: nikogo i niczego, a już dystrybutora w szczególności, nie mam zamiaru przekonywać o tym, że AGB pali tyle co ADR, tylko, że jest osiągalne uzyskanie spalania zbliżonego. "mówiąc szczerze jestem rozczarowany. nie zrobiłeś dobrego researchu tylko pokazujesz cytat z kogoś kto najmniej dał" Ta, jasne. Bo ja nie mam czego robić, tylko przetrzepywać całe forum w poszukiwaniu akurat tego jedynego postu i akurat z najniższym wynikiem spalania na poparcie czegoś, co tak naprawdę mi lata, czy uwierzycie, czy nie. To był przykład pierwszy z brzegu, który akurat mi się nawinął pod kursor, gdy pisałem tamtego posta. A sam podajesz przykład (raporty spalania na autocentrum) , gdzie jest AŻ 5 opinii tak mozliwych do zweryfikowania, jak to, czy istnieje życie w kosmosie. No wybacz... "Research" pierwsza klasa. Albo podajesz linka do tematu, w którym Flyer pisze, cytuję: "Przy takim stylu jazdy jak teraz na jesieni palil mi 12,5-13,5 w miescie." (odnosząc to do jego wcześniejszej wypowiedzi, chodzi o "100% miasta, styl mieszany, ale raczej spokojnie." ). Fakt, pisze też o spalaniu 15.5, ale jak widać, 12.5 też jest osiągalne, a to jest tylko o 1-1.5 litra więcej niz ADR. Podsumowując bo to forum a nie blog. Kimi moja wypowiedź nie miała na celu obrazić czy poniżyć Cię ale sprowokować do zastanowienia i przemyślenia tematu. Wierzę, że nadarzy się okazja by zrobić prosty test za miastem. Ty śmigasz swoim 1.8 aż zgaśnie z powody braku paliwa i kolega, który ma takie fajne spalanie w swoim 2.7 biturbo robi identycznie. Później dostajecie ode mnie po litrowej butelce 98 z tego samego dystrybutora na Orlenie. Zalewacie autka litrem paliwa, kasujemy liczniki i jedziemy w trasę. W trasie jedziemy maksymalnie ekonomicznie/oszczędnie tak by zrobić możliwie jak najwięcej kilometrów. Cały test kończymy jak w samochodzie zabraknie paliwa i się zatrzyma/zgaśnie. Osobiście się wtedy przekonasz jakie jest spalanie i jaka jest różnica w apetycie na paliwko tych dwóch silników. Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Mam kolegę, który ma Allroada i powiedział, że przy normalnej jeździe po Łodzi pali mu 15l/100km więc mam Tobie przyznawać rację, że ze spalaniem można zejść do 11l/100km? Kimi zejdź na ziemię.... S4 waży 1510 kg, a Allroad 2.7T 1790 kg. Poza tym, AGB był montowany tylko w S4 (w Allroadzie to trochę inny silnik, o innych parametrach) i stąd wynika różnica w spalaniu. Piszesz, że jemu Allroad, prawie 2-tonowa krowa pali 15l po mieście, a nie możesz uwierzyć, że S4, lżejsze o prawie 400 kg, może spalać 11-12l? I kto tu ma zejść na ziemię? Sam sobie porównaj: http://www.audiklub.org/dane/allroad/c5/allroad_2.7t.html http://www.audiklub.org/dane/s4/b5/s4.html I nie mam S4 i żadnego powodu, by wyruszać na jakąś krucjatę w imię obrony jego spalania. Przecież mógłbym napisać "spokooo Kimi jak będziesz umiejętnie jeździł to zejdziesz spokojnie do 10l/100km" Spójrz tu: Imię: RafałModel: A4 B5 Silnik: ADR 1.8 125PS Rodzaj napędu: FWD Nadwozie: Limuzyna Rocznik: 1996 Spalanie: 11.45 l / 100km Widzisz tam 10 litrów? 1.6 ADP i 1.8 ADR słyną z tego, że potrafią "wypić", szczególnie ten pierwszy. To nie spalanie na poziomie 12 litrów w S4 jest nie do uwierzenia niskie, ale własnie 11-12 litrów w 1.6 i 1.8 jest wyjątkowo duże. Ale już AEB 1.8T o mocy 150 KM, który wedle Waszych teorii ( tzn. Twojej i rem1ka ) powinien wciągać paliwo nosem, no bo to turbo przecież, spala paradoksalnie 0.5 - 1.0 litra mniej niż oba podstawowe silniki. Rozmawiałem z chłopakiem, który przed S4 miał ADR-a i powiedział wyraźnie, że S4 pali mu podobnie, oczywiście pomijając momenty butowania. Panton, to nie są moje wyssane z palca opowieści, wyśnione legendy o pięknej, idealnej S4 czy co tam jeszcze - to są fakty. I w naszej duskusji wciąż pojaiwa się duży rozrzut w wynikach, dostosowany do kontekstu wypowiedzi, zauważyłeś to? Tu piszesz: "spokooo Kimi jak będziesz umiejętnie jeździł to zejdziesz spokojnie do 10l/100km", potem o 11 itp. Ja mam podane czarno na białym spalanie 11.45 l/100km, a za spalanie zbliżone eSy uważam wynik rzędu od 11 do 13 litrów. Więc może trzymajmy się tego zakresu i nie rób ze mnie kretyna pisząc o 10 litrach, podczas gdy dyskutujemy o wynikach w zakresie 11 do 13 litrów. [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 07:52_________________________________________________ Spadam do pracy. Miłego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpongeBob Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 08:36_________________________________________________Kimi i Panton żeby rozładować trochę atmosferę mój spala obecnie w warunkach zimowych około 8,5l/100km i uważam że w porównania do avensis pali więcej bo tam zima palił około 7-7,5/100km ale to niewielka różnica ale jest, to tak na marginesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://i.imgur.com/sUT3a.jpg leze :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://i.imgur.com/sUT3a.jpg leze :polew: :polew: :polew: o ja pier#@$@ # kreatywnosc ludzka nie zna granic nie ma co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=107122.msg2130411#msg2130411 Także tego.... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Mam kolegę, który ma Allroada i powiedział, że przy normalnej jeździe po Łodzi pali mu 15l/100km więc mam Tobie przyznawać rację, że ze spalaniem można zejść do 11l/100km? Kimi zejdź na ziemię.... S4 waży 1510 kg, a Allroad 2.7T 1790 kg. Poza tym, AGB był montowany tylko w S4 (w Allroadzie to trochę inny silnik, o innych parametrach) i stąd wynika różnica w spalaniu. Piszesz, że jemu Allroad, prawie 2-tonowa krowa pali 15l po mieście, a nie możesz uwierzyć, że S4, lżejsze o prawie 400 kg, może spalać 11-12l? I kto tu ma zejść na ziemię? Sam sobie porównaj: http://www.audiklub.org/dane/allroad/c5/allroad_2.7t.html http://www.audiklub.org/dane/s4/b5/s4.html I nie mam S4 i żadnego powodu, by wyruszać na jakąś krucjatę w imię obrony jego spalania. Przecież mógłbym napisać "spokooo Kimi jak będziesz umiejętnie jeździł to zejdziesz spokojnie do 10l/100km" Spójrz tu: Imię: RafałModel: A4 B5 Silnik: ADR 1.8 125PS Rodzaj napędu: FWD Nadwozie: Limuzyna Rocznik: 1996 Spalanie: 11.45 l / 100km Widzisz tam 10 litrów? 1.6 ADP i 1.8 ADR słyną z tego, że potrafią "wypić", szczególnie ten pierwszy. To nie spalanie na poziomie 12 litrów w S4 jest nie do uwierzenia niskie, ale własnie 11-12 litrów w 1.6 i 1.8 jest wyjątkowo duże. Ale już AEB 1.8T o mocy 150 KM, który wedle Waszych teorii ( tzn. Twojej i rem1ka ) powinien wciągać paliwo nosem, no bo to turbo przecież, spala paradoksalnie 0.5 - 1.0 litra mniej niż oba podstawowe silniki. Rozmawiałem z chłopakiem, który przed S4 miał ADR-a i powiedział wyraźnie, że S4 pali mu podobnie, oczywiście pomijając momenty butowania. Panton, to nie są moje wyssane z palca opowieści, wyśnione legendy o pięknej, idealnej S4 czy co tam jeszcze - to są fakty. I w naszej duskusji wciąż pojaiwa się duży rozrzut w wynikach, dostosowany do kontekstu wypowiedzi, zauważyłeś to? Tu piszesz: "spokooo Kimi jak będziesz umiejętnie jeździł to zejdziesz spokojnie do 10l/100km", potem o 11 itp. Ja mam podane czarno na białym spalanie 11.45 l/100km, a za spalanie zbliżone eSy uważam wynik rzędu od 11 do 13 litrów. Więc może trzymajmy się tego zakresu i nie rób ze mnie kretyna pisząc o 10 litrach, podczas gdy dyskutujemy o wynikach w zakresie 11 do 13 litrów. [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 07:52_________________________________________________ Spadam do pracy. Miłego dnia Kimi przeczytaj ponownie moją wypowiedź tylko na spokojnie i nie unoś się bo nie ma sensu. A spalanie 11-13 w mieście to ja mam przy spokojniej jeździe w swoim 2.0 TFSI. W poprzednim aucie 2.0TDI PD (nowa Jetta 140KM - jeszcze mam ją w leasingu w drugiej spółce) miałem spalanie 8-10l/100km przy spokojnej jeździe (miasto Łódź) - ośka, nowy passek 2.0TDI podobnie (0.5-1l więcej) więc benzyna 2.7 biturbo ma tylko o 1-2l więcej od TDI PD w takiej Jetta V ośka(?) .... tak jak wspomniałem wcześniej nie dyskutuję. rem1k zwrócił uwagę na fakt, że każdy swoje zachwala... więc do opinii wygłaszanych przez niektórych właścicieli należy podejść z pewną dozą dystansu a nie takimi emocjami jakie towarzyszą Tobie. To już taka przypadłość ludzi, że jak posiadają coś to "eeee spoko, nie jest źle... problemów z autem nie mam itp." a jak sprzedadzą to "wkur*** mnie tamto auto, to się sypało, tamto... palił jak smok" itp. itd. Oczywiście życzę byś zdobył swoją miłość życia i był z niej zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_LDZ Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 no juz dajcie spokoj chopy Kimi dobry watek takze tego :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 no juz dajcie spokoj chopy Kimi dobry watek takze tego :gwizdanie: Taki dla koneserów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Moj adr pali 11l wachy po miescie. na autostradzie w cro zszedlem do 6,7-7 co mnie zabilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 to ja się pochwale Piła-dom (w 4 godziny)--> 14 gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Siemanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 http://i.imgur.com/sUT3a.jpg leze :polew: :D [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 12:05_________________________________________________B4rt4s to takie gadżety montujecie w robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się