Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z szarpaniem na przyśpieszeniu.


TurboTeam24

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz zapytam.. :hi: czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki.. :good:

odłącz przepływkę i się przejedź samochodem

Przepływke odłączałem i dzieje się tak samo jak po odłączeniu N75, czyli doładowanie spadło do 0.2bara i nie szarpał tak mocno tylko lżej..wiadomo bo było mniejsze doładowanie.. myślę że z logów byśmy się więcej dowiedzieli tylko nie wiem za bardzo jak je porobić.. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam z kim, nie ma u nas zadnego klubowicza z aeb :thumbdown:

a nawet gdyby byl, to podmienie i co? i tak bym musial kupic, kupie jedna, zaraz padna nastepne, dlatego czekam na nowy komplet,

aa, zapomnialem dopisac, 130pln dodatkowo za swiece :wallbash:

a mialem montowac biksenon w tym miechu... :/

przestaniesz wydawac kase bez sensu

kto ci powiedzial ze komplety cewek trzeba wymieniac? wystarczy ta co sie wysrala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh, widzisz, moze masz racje, ja ciagle cienki bolo jestem w sprawach mechanicznych, sporo osob mi mowilo ze lepiej wymieniac wszystkie bo sie zaraz po kolei cala resta bedzie sypac.

huk w to, juz zamowione, mam nadzieje ze pomoga, jak dalej bedzie lipa to spycham auto do rzeki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zapytam.. :hi: czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki.. :good:

odłącz przepływkę i się przejedź samochodem

Przepływke odłączałem i dzieje się tak samo jak po odłączeniu N75, czyli doładowanie spadło do 0.2bara i nie szarpał tak mocno tylko lżej..wiadomo bo było mniejsze doładowanie.. myślę że z logów byśmy się więcej dowiedzieli tylko nie wiem za bardzo jak je porobić.. :mysli:

odłączyłes wtyczke czy odpinałes weżyk N75->WG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłączałem wtyczke..!! Próbować z wężykiem??

wtyczka nic ci nie da. odłącz przewód ktory idzie do turbiny i sie przejedz.

jak wrócisz podniecony ze auto za***rdala strasznie to masz n75 do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak podłączysz test przez vaga to tez pewnie bedzie cykal

odłącz przewód i zobaczysz czy doładowanie swiruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim autem też szarpie. Jak powoli dodaje gazu to ciśnienie minimalnie przekracza 0.5 bara wiec w normie, gorzej jak dodam gwałtownie gazu wtedy ciśnienie skacze do około 1 bara po czym powoli spada. Podczas przyspieszania w okolicach 5tyś, czasami jak szarpnie to co najmniej jakby auto chciało wypluć silnik. U siebie niecały rok temu montowałem nowy FMIC z orurowaniem, nowe N75 + komplet przewodów podciśnienia samco (nawet n75 zostało przeniesione na górę żeby nie było tak blisko turbiny), nową DVkę, tip, podciśnienia wymieniłem na nowe, świece nowe. Na kompie od gazownika wyszło, że go przelewa i wyskakuje błąd ze maksymalne ciśnienie doładowania przekroczone (pewnie powód przelewania). Jakie kanały na kompie sprawdzić i jakie powinny być wartości żeby wiedzieć czy cewki nie padły? Chociaż jakoś jestem sceptycznie nastawiony do tych cewek bo auto równo chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na gazie też szarpie, a filtr powietrza wymieniłem przy wymianie oleju 5tyś km temu. Musze jutro spojrzeć na turbo i poruszać sztangą od gruszki. Chociaż dziwne ze jak powoli dodaje gazu to nie przeładowuje go tak jak w momencie nagłego dodania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szarpie na gazie to znaczy ze gaz do regulacji, nie dostaje tyle gazu co powinien i sie dusi

mówimy tutaj o szarpaniu na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpie na gazie i PB, byłem z tym u gazownika którym jest SebastianS (znany części osób z różnych forów internetowych), i u niego na programie do STAGA wyszło, że wtrysk benzyny się w pewnym momencie zapętla (leje cały czas) i powiedział ze to jest wina przeładowania, i żebym to ogarnął, bo inaczej on nie wyreguluje gazu ze względu na lanie wtrysków benzynowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dziury sprawdzałes?[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 15:47_________________________________________________sprawdź jeszcze gruche bo może nie rusza sztangi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jutro będę próbował nią poruszać, bo to jedyna rzecz która przychodzi mi do głowy. Dziury raczej wykluczam (ale to też jutro będę sprawdzał) bo niecały rok temu wszystkie podciśnienia i złączki zostały wymienione podczas montowania tipa i fmica. Chyba że dziura w samym intercoolerze od jakiegoś kamienia (ale tfu tfu mam nadzieje że to nie to).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jutro będę próbował nią poruszać, bo to jedyna rzecz która przychodzi mi do głowy. Dziury raczej wykluczam (ale to też jutro będę sprawdzał) bo niecały rok temu wszystkie podciśnienia i złączki zostały wymienione podczas montowania tipa i fmica. Chyba że dziura w samym intercoolerze od jakiegoś kamienia (ale tfu tfu mam nadzieje że to nie to).

'

ciężko będzie ci nią poruszać, lepiej strzykawką wpiąć sie w rurke i wtedy zobaczysz czy się ruszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem dzis po wymianie cewek na nowe beru i jest ok.

zrobilem w sumie dzis tylko 50km, ale ani na benzynie, ani na gazie nic nie szarpie, ani nie przerywa, silnik rowno dobrze ciagnie, na wolnych obrotach tez rowno trzyma. takze jestem zadowolony, byleby nie zapeszac, jutro zrobie ponad 200km to zobacze jeszcze co i jak;

podsumowujac moja awarie:

nowa dv'ka i zawor-200pln, swiece ngk-130pln, cewki-500pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko mam,jak samochód stoi na wyłączonym silniku i dmuchnę w gruszkę sztanga powinna działać? tzn.ruszać sie? bo u mnie N75 całą zime nie chodził,teraz sie za to wziąłem słychac i czuć że sie załącza,kopa ma ale szrpie strasznie i przeładowuje mi turbo (odczyt z VAG-a) :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich,mam takie objawy,po zwolnieniu ze 100 do 60,zaczynam dodawac gazu i szarpie.

Wyciagnalem cewke 1,i na dole cewki jest mokro od oleju.Napewno swiece trzeba wymienic,ale mowia ze uszczelke pod klawiatura tez,

cz to jakas skomplikowana uszczelka? jest jakis smar ? do uszczelek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...