Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z szarpaniem na przyśpieszeniu.


TurboTeam24

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie, bo samochod mam rozebrany. DV w obie strony powinien byc szczelny ? Zdjelem i w jedna strone szczelny a w druga nieszczelny. Przegladajac rozne tematy jedni mowia ze w obie ma byc szczelny a jedni ze w podcisnienie, a w nadcisnienie nie.. ( chodzi mi o szczelnosc miedzy kolektorem a pypkiem DV ) Bylem juz u dwoch mechanikow i kazdy mowi ze jest dobry (szczelny w podcisnienie, a w nadcisnienie nie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak jak będziesz ssał to ma być szczelne czyli wyczuwalny ciąg a jak dmuchał to niema być prawa przedmuchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ssam to jest opor taki sredni ale jest, jak dmucham to oj, robie sie czerwony i chyba nic nie idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz ssał to ma być szczelne czyli wyczuwalny ciąg

sorki ale nie mogłem się powstrzymać :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko mam,jak samochód stoi na wyłączonym silniku i dmuchnę w gruszkę sztanga powinna działać? tzn.ruszać sie? bo u mnie N75 całą zime nie chodził,teraz sie za to wziąłem słychac i czuć że sie załącza,kopa ma ale szrpie strasznie i przeładowuje mi turbo (odczyt z VAG-a) :wallbash:

Odpinasz wężyk z N75 idący do gruszki i dmuchasz w nią np pompką i widzisz czy sie rusza czy nie.

Ja wymieniłem filtr powietrza, bo był jakiś pognieciony, gruszka chodzi normalnie, N75 i DV wymienione trochę ponad rok temu, cały fmic z orurowaniem złączkami nie mają nawet roku, świece też niedawno wymienione . Może cewki szlak trafia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko mam,jak samochód stoi na wyłączonym silniku i dmuchnę w gruszkę sztanga powinna działać? tzn.ruszać sie? bo u mnie N75 całą zime nie chodził,teraz sie za to wziąłem słychac i czuć że sie załącza,kopa ma ale szrpie strasznie i przeładowuje mi turbo (odczyt z VAG-a) :wallbash:

Odpinasz wężyk z N75 idący do gruszki i dmuchasz w nią np pompką i widzisz czy sie rusza czy nie.

Ja wymieniłem filtr powietrza, bo był jakiś pognieciony, gruszka chodzi normalnie, N75 i DV wymienione trochę ponad rok temu, cały fmic z orurowaniem złączkami nie mają nawet roku, świece też niedawno wymienione . Może cewki szlak trafia...

wiem,odpiąłem i nie chodzi :wallbash: poza tym turbina już prawie na wierzchu,dzisiaj dokończę wyciągać i obadam co i jak :wink4: a wyciągnąć ją to nie lada wyczyn :wallbash:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 11:53_________________________________________________bo na rozruszanie sztangi jak turbo w samochodzie nie ma szans :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja potwierdze,

u mnie wymiana cewek wyeliminowala totalnie problem, zrobilem 500km i wszystko bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko mam,jak samochód stoi na wyłączonym silniku i dmuchnę w gruszkę sztanga powinna działać? tzn.ruszać sie? bo u mnie N75 całą zime nie chodził,teraz sie za to wziąłem słychac i czuć że sie załącza,kopa ma ale szrpie strasznie i przeładowuje mi turbo (odczyt z VAG-a) :wallbash:

Odpinasz wężyk z N75 idący do gruszki i dmuchasz w nią np pompką i widzisz czy sie rusza czy nie.

Ja wymieniłem filtr powietrza, bo był jakiś pognieciony, gruszka chodzi normalnie, N75 i DV wymienione trochę ponad rok temu, cały fmic z orurowaniem złączkami nie mają nawet roku, świece też niedawno wymienione . Może cewki szlak trafia...

wiem,odpiąłem i nie chodzi :wallbash: poza tym turbina już prawie na wierzchu,dzisiaj dokończę wyciągać i obadam co i jak :wink4: a wyciągnąć ją to nie lada wyczyn :wallbash:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 11:53_________________________________________________bo na rozruszanie sztangi jak turbo w samochodzie nie ma szans :kwasny:

a jak chciałeś ruszyć sztange?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko mam,jak samochód stoi na wyłączonym silniku i dmuchnę w gruszkę sztanga powinna działać? tzn.ruszać sie? bo u mnie N75 całą zime nie chodził,teraz sie za to wziąłem słychac i czuć że sie załącza,kopa ma ale szrpie strasznie i przeładowuje mi turbo (odczyt z VAG-a) :wallbash:

Odpinasz wężyk z N75 idący do gruszki i dmuchasz w nią np pompką i widzisz czy sie rusza czy nie.

Ja wymieniłem filtr powietrza, bo był jakiś pognieciony, gruszka chodzi normalnie, N75 i DV wymienione trochę ponad rok temu, cały fmic z orurowaniem złączkami nie mają nawet roku, świece też niedawno wymienione . Może cewki szlak trafia...

wiem,odpiąłem i nie chodzi :wallbash: poza tym turbina już prawie na wierzchu,dzisiaj dokończę wyciągać i obadam co i jak :wink4: a wyciągnąć ją to nie lada wyczyn :wallbash:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 11:53_________________________________________________bo na rozruszanie sztangi jak turbo w samochodzie nie ma szans :kwasny:

a jak chciałeś ruszyć sztange?

myślałem że sie obejdzie bez wyciągania turbo,ale już po operacji jutro jazda testowa bo dzisiaj kac gigant :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przechodziłem przez 2 etapy szarpania. Pierwszym okazało się szarpanie spowodowane cewkami co dziwne nowy zamiennik Beru -auto jeszcze gorzej szarpało jak na starych 14 letnich, dopiero wymiana na oryginalne z ASO pomogła + oczywiście świeczki też oryginał. Drugie szarpanie okazało się bardziej odczuwalne , auto powyżej 2500tys. obr. nie chciało przyspieszać, a turbo przy spokojnej jeździe świeciło jakby z pieca hutniczego wyjął (tak jak ktoś wyżej pisał), oprócz turbo kat był czerwony i okazało się że katalizator był zapchany - wymiana na downpipe pomogła. Więc sprawdźcie koledzy jak u was katalizator wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem także rozwiązany..!! i standardowo CEWKA..!! a dokładniej przebicie 4 cewki.. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i opinie..Pozdrawiam i można zamknąć temat.. :hi:

jak to sprawdziles ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku tam gdzie cewka nachodzi na świece był mały rowek od iskry..dla sprawdzenia nałożyłem w tym miejscu kawałek taśmy izolacyjnej, i od tego momentu koniec z szarpaniem..!! Orientuje się ktoś może czy jest możliwość wymiany samej tej końcówki? czy tylko opcja wymiany całej cewki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dalej szarpie :kwasny: nawet nie mam z kim N75 podmienić :wallbash: w sumie całą zimę nie chodził to może się zapiekł :mysli: co o tym sądzicie ? [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 22:15_________________________________________________Panowie,jakie mogą być awarię że przeładowuje mnie turbinę ? sztanga pracuje z gruchą,tyle że na wężyku do gruszki nie ma opaski,ale normalnie jak jadę to słychać zawór jak pierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dalej szarpie :kwasny: nawet nie mam z kim N75 podmienić :wallbash: w sumie całą zimę nie chodził to może się zapiekł :mysli: co o tym sądzicie ? [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 22:15_________________________________________________Panowie,jakie mogą być awarię że przeładowuje mnie turbinę ? sztanga pracuje z gruchą,tyle że na wężyku do gruszki nie ma opaski,ale normalnie jak jadę to słychać zawór jak pierdzi.

Kolego.."pierdzi"?? słychać szarpany odgłos?? czy jaki to dokładnie dźwięk..?? Jeśli chodzi o N75 to sprawdź go pod 12V...po podłączeniu powinien otworzyć się na maxa..Jeśli się otworzy to powinien być dobry..Problemem jest tylko przeładowanie??czy jeszcze jakieś inne objawy?? Jakie wogóle ciśnienie nabija??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięk normalny wyrzucanego powietrza przez zawór zwrotny,tak problemem jest tylko przeładowanie,od 2300tyś. zaczyna szarpać,dławić się tak jak by paliwa nie było,na VAG-u wyskakuje tylko że przeładowuje turbo,a o ile to nie mam pojęcia bo nie wiem nawet jak to sprawdzić.[br] [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 19:21_________________________________________________aha,jeszcze czujnik temp. wywala na kompie,w sumie byłem się przejechać i na zimnym silniku chyba nie szarpała :mysli: jutro jeszcze obadam jak ostygnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięk normalny wyrzucanego powietrza przez zawór zwrotny,tak problemem jest tylko przeładowanie,od 2300tyś. zaczyna szarpać,dławić się tak jak by paliwa nie było,na VAG-u wyskakuje tylko że przeładowuje turbo,a o ile to nie mam pojęcia bo nie wiem nawet jak to sprawdzić.[br] [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 19:21_________________________________________________aha,jeszcze czujnik temp. wywala na kompie,w sumie byłem się przejechać i na zimnym silniku chyba nie szarpała :mysli: jutro jeszcze obadam jak ostygnie.

Sprawdzałeś N75 tak jak pisałem?? Sprawdź tez cewki..obejrzyj świece czy niema na nich śladu przebicia..u mnie właśnie to było powodem szarpania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięk normalny wyrzucanego powietrza przez zawór zwrotny,tak problemem jest tylko przeładowanie,od 2300tyś. zaczyna szarpać,dławić się tak jak by paliwa nie było,na VAG-u wyskakuje tylko że przeładowuje turbo,a o ile to nie mam pojęcia bo nie wiem nawet jak to sprawdzić.[br] [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 19:21_________________________________________________aha,jeszcze czujnik temp. wywala na kompie,w sumie byłem się przejechać i na zimnym silniku chyba nie szarpała :mysli: jutro jeszcze obadam jak ostygnie.

Sprawdzałeś N75 tak jak pisałem?? Sprawdź tez cewki..obejrzyj świece czy niema na nich śladu przebicia..u mnie właśnie to było powodem szarpania..

u mnie szarpie bo przeładowuje turbo i odcina,N75 jutro będę testował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal borykam sie z "naglym" wcisnieciem gazu, jak powoli przyspieszam to jakos tam idzie, ale jak depne, np. z 2 biegu na maksa, to cofnie mnie z 2 razy "zadławi", "szarpnie" i pozniej od 3-4 tys. obr. ciagnie jak diabeł :embarrassed: I pozniej reszta biegow idzie ladnie. Od dolu dławi. N75 kupilem drugie i to nie to :wallbash: Weze zmienione podcisnienia, turbo zmienione, DV szczelne ( dmucham to nie idzie a jak ssam to idzie ).

Nadal kombinuje z VAG-iem nie moge polaczyc sie z silnikiem, z imo polacze sie, z licznikiem rowniez i probowalem wszystkiego. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...