Dev 1476 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 N-ką steruje ECU, a niby co ma nią sterowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie wiem dlatego pytam,myślałem że jest coś po drodze z kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie wiem dlatego pytam,myślałem że jest coś po drodze z kompa kablek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 czyli kolejny czujnik będziemy kroić tym razem wiem z której strony się zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Co ty tam tak ciachasz ? U mnie troche sie uspokoiło gdy wymienilem modul zaplonu Zamontowałem Boosta i wydaje mi sie, ze moje szarpania leza po stronie turbiny, bo dzis tak po wykasowaniu wszystkich bledow zagrzałem auto i pojechalem na male testy. I mi przeladowuje, do 1 bara pozniej spada na 0.6 pozniej na 0.9 i pozniej na 0.7 i pozniej juz 0.6 i w dol.. i te tzw strzaly (szarpania) to nie brak mocy tylko zastrzyk 1 bara a pozniej do prawidlowego cisnienia 0.6 - 0.7. Tak to rozumuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 szczelne masz wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 N75 juz dwie sztuki, , przewody wszystki wymienione, zmienilem tylko na wiekszy z muszli do n75 z 3mm na 5 mm zacisniete opaskami, myslac ze wiekszy, bedzie bardziej drozny, ale moze sie myle ale to i tak nie to chyba... DV wymieniony na nowy N75 dwie sztuki - to samo. Przewody podcisnieniowe wymienione Nie mam sie do czego przyczepic.. ale... wskazania doladowania sie dziwne, bo raz przeladowuje a raz wraca na sztywno na 0.6 pozniej zwnowu troche przeladuje i wraca do normy. Dzis zrobiłem pierwsze logi Log (0 - 003) Log (0 - 003) Log (0 - 003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 cos masz popieprzone w tych logach u góry jest info o przepływce a ponizej napiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Dokladnie, tez zastanawiałem sie nad tym, dlaczego wartosc przeplywy wskasuje tylko V. Napiecie tutaj "moze" nie ma az takiego znaczenia. Jutro/sobota zrobie logi chodz 003 mialo byc ok, moze mam za stary program. Na czym jeszcze zrobic logi ? To zaloze temat na diagnostyce VAG. Poprosze dziewczyne to bedzie diagnosta a ja powciskam gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 panowie pytanko mam, jakie macie numery na N-kach? tylko 1.8t bym prosił [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:14_________________________________________________trzeba zainwestować w budzik żebym wiedział ile turbo ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lo-buz 1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Baaaardzo dobra sprawa.. widac jak na dloni podcisnienie i nadcisnienie. W trasie fajna sprawa jak sie wyprzedza z 5 biegu jak laduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 no właśnie na tej nowej o numerze 058906283C coś licho ładuje ale nie szarpie na starej 058906283F przeładowywało ale piz*e miała straszną już sam nie wiem o co chodzi [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:48_________________________________________________http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-doladowania-smoke-boost-turb-i1637135171.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 no właśnie na tej nowej o numerze 058906283C coś licho ładuje ale nie szarpie na starej 058906283F przeładowywało ale piz*e miała straszną już sam nie wiem o co chodzi [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:48_________________________________________________http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-doladowania-smoke-boost-turb-i1637135171.html dzisiaj taki zamówiłem bedzie widac jak na dłonie sorki za ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA 2 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 ja tyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxa27 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Siema wszystkim mam pytanko.Czy ten schlauch od N75 z tym metalowym na koncu jest gdzies mocowany czy zostaje tak luzem?Auto tez mi zaczelo sie dusic przy mocnym dodawaniu gazu.Sprawdzilem n75 ,dv swiece nowe ,mam stozek tez go wyczyscilem to chyba jeszcze cewki zostaly. http://w806.wrzuta.pl/obraz/aY2Oc8SQtfH/a4_b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się