Darkoz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2008 uslysze jeszcze jeden NEGATYW o tym silniku i daje sobie spokoj.. hahaha [br]Dopisany: 05 Styczeń 2008, 10:11 _________________________________________________rex W B7 montuja pompowtryskiwacze a w najnowwszym B8.. common rail
gregory Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Rzeznik bardzo fajny wykres. Dawno nie widziałem takiego fajnego w dieslu. A z tym, że niby w serwisie nie mają szans się zorientować czy jest Chips czy nie to bajki. Każdy auto elektronik nawet taki laik jak ja się zorientuje. Po chipsie inny czas otwarcia wtrysków, inna masa zasysanego powietrza, itd. ... . Ale ogólnie trzymając się tematu to jedz do rogala, zakładaj Chipsa i poprostu jezdz. Jak narazie słyszałem tylko dobre rzeczy o nim i napewno zrobi ci rozsądny program, który nie nadwyręży silnika. Od tego przecież zależy jego reputacja.
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 nie pierwszy raz pada coś po robocie w wałteku....
marewel Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Chlopie nie dawaj takiego auta domowym dlubaczom,jedz do rogala.Slyszalem o nim same pochlebne opinie i nie zdziera jak master's
Wojtek23 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Co prawda mam 170tke, ale kilku znajomych jezdzi A4 z 140 kucykami. Robia duze przebiegi i jakos nic sie nie dzieje. Moze maja farta, a moze te jednostki nie sa takie najgorsze. Fakt faktem, np moj bierze duzo oleju (a moze i nie duzo ;P) okolo 6 litrow juz dolalem, przebieg mam teraz 43tys km. W lipcu gadalem z Rogalem, powiedzial, ze pomajsterkuje i na 200 powinno sie go wyciagnac Kolo marca bede sie umawial do niego, wiec jak tylko bede mial zrobione, dam znac jakie wyniki
Darkoz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2008 Wojtek23 200 kucykow to juz jest kupa zabawy.. zazdroszcze ci tego motorka tym bardziej ze wiele osob przestrzega mnie przed awaryjnoscia 140stki.. sam nie wiem czy ryzykowac? Jestem ciekawy jaka bedzie roznica.. i czy tak naprawde bedzie mi sie to oplacac.. jezdzilem ostatnio troche nowa BMW 320d 163HP seria z chipsem na ~200 hp i ~420 Momentu.. Musze przyzac ze roznica miedzy moja A4 a ta trojka byla duza.. wyprzedzil mnie o jakies 500 m na kilkukilometrowym dystansie..
Wojtek23 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Wojtek23 200 kucykow to juz jest kupa zabawy.. zazdroszcze ci tego motorka tym bardziej ze wiele osob przestrzega mnie przed awaryjnoscia 140stki.. sam nie wiem czy ryzykowac? Jestem ciekawy jaka bedzie roznica.. i czy tak naprawde bedzie mi sie to oplacac.. jezdzilem ostatnio troche nowa BMW 320d 163HP seria z chipsem na ~200 hp i ~420 Momentu.. Musze przyzac ze roznica miedzy moja A4 a ta trojka byla duza.. wyprzedzil mnie o jakies 500 m na kilkukilometrowym dystansie.. EEEE tam, nie ma czego zazdroscic. Co prawda, bardzo fajnie jezdzi sie przy tych 170, ale szczerze mowiac, brakuje mi juz mocy.... Sprawdza sie stare powiedzenie, ze czym wiecej masz, tym wiecej chcialbys miec...
Darkoz Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2008 dokladnie jest tak jak mowisz..
Darkoz Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 nie.. cale szczescie ze nie.. mam problem z samochodem.. w pewnym momecie zaczela zapalac mi sie kontrolka od chlodzenia na fis`ie.. oddalem na serwis wytoworzyli podcisnienie w obwodzie i okazalo sie ze jest ok.. uzupelnili plyny itp. po 2 tygodniach znowu kontrolka.. plynu mniej niz minimum.. Tym razem oddalem samochod na cale dwa dni.. rozkrecili wszystko co sie da.. znowu wytworzyli cisneinie w ukladzie.. serwis stwerdzil ze mam nieszczelnosc glowicy i ze musza wymienic mi caly podzespol na ktory czekam juz kolejne 2 tygodnie.. w 31 stycznia jestem znow umowiony w salonie na wymiane glowicy.. zobaczymy co bedzie dalej.. podobno w moim samochodzie to wada produkcyjna i cala naprawa odbedzie sie na szczescie na gwarancji.. ale co by bylo gdyby serwisanci stwierdzili uszkodzenie glowicy spowodowane zmiana oprogramowania.. wsciekly jestem bo bardzo chce zmienic program w swoim samochodzie i ozywic troche moje klekota.. ale jak narazie wszystko wskazuje na to ze bede musial sobie jeszcze na jakis czas odpuscic.. pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Styczeń 2008, 08:26 _________________________________________________wymiana glowicy zakonczona sukcesem.. ale nie ma sie z czego cieszyc.. i audi ma swoje wzloty i upadki.. na szczescie wszystko odbylo sie milo i przyjemnie tym samym mam nadzieje ze bardzo szybko zapomne o tej wpadce.. i juz za jakis czas zagoszcze u Rogala.. niech sie tylko jeszcze wszystko dobrze ulozy.. no wlasnie jak sadzicie.. lepiej przeczekac jeszcze jakis czas czy ... juz teraz moge smialo walic kierunek na warszawe i zchipowac moje audi ???
spanky Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Ja bym ciął jeszcze dzisiaj... jak ma sie wysrac to i tak sie wysra .... p.s dziwne z ta wada fabryczna ... problemy mialy silniki z pierwszych partii .... a Twoj to swiezynka ...
Darkoz Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 nieszczelnosc w ukladzie chlodzenia powstala dopiero po 6 miesiacach jazdy.. trudno powiedziec czy to wada fabryczna czy nabyta.. tak czy inaczej.. moja malenka juz jest zdrowa i juz nie dlugo dostanie zastrzyk witamin w postaci moda..
Gość trueogre Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Ja bym ciął jeszcze dzisiaj... ja również
gregory Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Zapewne miałeś pod korkiem wlewu oleju białą piane. Jak ma się coś wysypać to i bez Chipsa się wysypie. Głowicy nie trzeba docierać Wal smiało do Rogallotiego
A3 Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Ja to bym Ci radził podjechać do stolicy do firmy diagtronik lub sportmile ja osobiście lepszych speców od silników audi&vw nie znam. Diagtronik zrobił koleżance w passacie 1.9 TDi program na 174KM i 381NM na dwujce jak się jedzie i da się gaz do podłogi to się ESP włancza i wyłancza ogólnie kontrola trakcji głupieje :th: co prawda jest to zupełnie inny silnik niż ten 2.0 TDI ale Diagtronik robi coś takiego że nie montuje chipa tylko programuje nową mape i wgrywa ją do kompa sterującego silnikiem i przynajmniej według mnie to jest lepsze od chipa. :th:
Darkoz Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Opublikowano 3 Lutego 2008 A3 dzieki za porade ale szczerze mowiac ja juz wybralem miejsce.. a konkretnie osobe do ktorej pojade.. tez w stolicy Rogal szykuj sie..
A3 Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Poinformuj nas jak zakończysz wirusowanie ciekawy jestem wyniku
ctv Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Ja to bym Ci radził podjechać do stolicy do firmy diagtronik lub sportmile ja osobiście lepszych speców od silników audi&vw nie znam. Diagtronik zrobił koleżance w passacie 1.9 TDi program na 174KM i 381NM na dwujce jak się jedzie i da się gaz do podłogi to się ESP włancza i wyłancza ogólnie kontrola trakcji głupieje :th: co prawda jest to zupełnie inny silnik niż ten 2.0 TDI ale Diagtronik robi coś takiego że nie montuje chipa tylko programuje nową mape i wgrywa ją do kompa sterującego silnikiem i przynajmniej według mnie to jest lepsze od chipa. :th: bomba :th:
poziek Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 gdyby ktos na naszym forum nie zrozumiał wyrażenia "bomba :th: " to przetłumaczę : ta pani powyzej nie poleca usług firmy diagtronik
Rekomendowane odpowiedzi