oczo Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam, Mam dość ciekawy problem z moja A4. Z paneli od strony kierowcy/pasażera mogę opuszczać szybę pasażera. Nie mogę natomiast opuścić szyby z od strony kierowcy. Przy próbie opuszczenia słyszę kliknięcie jakby przekaźnika ale szyba stoi. Dziwne jest to, że VAG rejestruje błąd, ale mechanizmu od strony pasażera (poniżej log). Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Czy mogę mieć mechanizmy od anglika? Dlatego VAG pokazuje uszkodzenie prawej strony pomimo, że działa bez zarzutu a lewa stoi?? Może wystarczy przyuczyć moduł VIN'u. Jeśli tak może ktoś wie jak to zrobić w 3 słowach. Będę wdzięczny za info. Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - -
wrclaguna Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Nie masz przyuczonego VINU Modulu Centralnej elektryki Pewnie ktorys kabelek zalamal sie w gumowej oslonie miedzy drzwiami a slupkiem
emment Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 i ja mam podobny problem tyle że vag żadnych błędów nie pokazuje. Byłem u elektryka i powiedział że u mnie nie ma samego silniczka do podnoszenia/opuszczania szyby tylko jest silniczek razem z elektroniką do centralnego zamka. Co ciekawe w zimie wszystko działało ładnie zrobiło się ciepło i przestało. Słychać że silniczek coś tam sobie brzdąka w tych drzwiach ale szyba albo nie ruszy w ogóle, albo dosłownie o kilka milimetrów. Ktoś pomoże, co robić dalej? :>
bolo73 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam, Mam dość ciekawy problem z moja A4. Z paneli od strony kierowcy/pasażera mogę opuszczać szybę pasażera. Nie mogę natomiast opuścić szyby z od strony kierowcy. Przy próbie opuszczenia słyszę kliknięcie jakby przekaźnika ale szyba stoi. Dziwne jest to, że VAG rejestruje błąd, ale mechanizmu od strony pasażera (poniżej log). Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Czy mogę mieć mechanizmy od anglika? Dlatego VAG pokazuje uszkodzenie prawej strony pomimo, że działa bez zarzutu a lewa stoi?? Może wystarczy przyuczyć moduł VIN'u. Jeśli tak może ktoś wie jak to zrobić w 3 słowach. Będę wdzięczny za info. Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Te błędy, moim zdaniem, nie mają nic wspólnego z Twoim problemem, najbardziej prawdopodobną przyczynę pierwszego podał już wrclaguna. Natomiast najczęściej problem taki, jak Twój powodują zawieszone, lub zużyte szczotki w silniczku podnośnika szyby, lub brak głównego zasilania lub masy podnośnika szyby. Wprawdzie brak +12V powoduje najczęściej zarejestrowanie błędu braku komunikacji, ale brak porządnej masy nie zawsze, poza tym warto sprawdzać pod obciążeniem, np. żarówką 21W lub H7, sam miernik może pokazać, że napięcie jest OK, ale siada pod obciążeniem. Zdejmij tapicerkę i sprawdź masę na grubym, brązowym kablu i +12V na grubym czerwono-czarnym kablu. Jeżeli zasilanie jest OK, postukaj mocno w silniczek podnoszenia szyby. Najczęściej podnośnik wtedy rusza, pracuje jakiś czas i znowu przestaje. Wtedy silniczek, lub szczotki do wymiany. Chyba, że silniczek jest po prostu uszkodzony, spalony, wtedy wymiana.
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 i ja mam podobny problem tyle że vag żadnych błędów nie pokazuje. Byłem u elektryka i powiedział że u mnie nie ma samego silniczka do podnoszenia/opuszczania szyby tylko jest silniczek razem z elektroniką do centralnego zamka. Co ciekawe w zimie wszystko działało ładnie zrobiło się ciepło i przestało. Słychać że silniczek coś tam sobie brzdąka w tych drzwiach ale szyba albo nie ruszy w ogóle, albo dosłownie o kilka milimetrów. Ktoś pomoże, co robić dalej? :> Rozbierz tapicerke drzwi i sprawdz moze linka spadla albo ktorys plasik sie ukruszyl
oczo Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam, Oczywiście gapa ze mnie. Nie zrobiłem do końca testów Vagiem. Mój przypadek nie wydaje się być tak zawiły jak to opisywałem. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06986 Shop #: WSC 63351 9 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 35-00 - - Błąd 1332 wydaje się być błędem wskazującym na brak komunikacji z drzwiami pasażera. W istocie czasem gaśnie mi podświetlenie przycisku opuszczania szyby ale wystarczy mocniej trzasnąć drzwiami i sprawa znika. Pewnie kabelki w gumie między drzwiami a słupkiem ledwo zipią. Mnie interesował bardziej błąd V147. Po lekturze forum widzę, że nie obejdzie się bez demontażu osłony gumowej również z tej strony. Ciekawi mnie czy jak podmienię silniczki z prawych drzwi na lewe to szyba ruszy co ewidentnie wskazywałoby na usterkę silniczka a nie wiązki przewodów. Chyba, że ktoś ma ciekawszy pomysł
wrclaguna Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Sciagnij tapicerke zagladnij do silniczka a pozniej sprawdz przewody w gumowej oslonie, tam bym szukal przyczyny
oczo Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam, 1) Rozebrałem silniczek do opuszczania szyby od stronu kierowcy - diagnoza stopione szczotki na komutatorze i uszkodzony mechanicznie wirnik - do wymiany całość 2) Rozebrałem osłonę gumową od strony pasażera - przerwany gruby brązowy przewód. Mój błąd nie odłączyłem aku. Zrobiłem połączenie na wsuwki damska/męska i przy łączeniu przeskoczyła iskra i pojawiły mi się nowe problemy. Otóż nie mogę zamknąć drzwi przednich od pasażera i kierowcy ani z kluczyka ani od wewnątrz. Tylne drzwi i klapa się zamykają i otwierają. Zniknęły też lampki obrysowe we wszystkich drzwiach. Podświetlenie przycisków w drzwiach kierowcy i pasażera działa. Szyba od pasażera działa. Regulacja lusterek działa ale centralny w drzwiach padł. Prąd jest na tych grubych czerwonych przewodach od strony pasażera i kierowcy. Przez sekundę miałem również błąd 01826 ale szybko go ogarnąłem. Odłączyłem na chwilę aku podołączałem wszystkie wiązki z modułów i jeszcze raz po podłączałem i pokasowałem wszystkie błędy i teraz czytam takie z VAGa: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06986 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01559 - Drivers Door 37-00 - Faulty 01560 - Passenger Door 37-00 - Faulty Czy mogły paść mi moduły w drzwiach od ryglowania? [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 21:55_________________________________________________Dodam jeszcze że fis widzi które drzwi są otwarte bez problemu.[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 22:02_________________________________________________Eureka - za te wszystkie błędy odpowiadał bezpiecznik. Gdy już nie wiedziałem co zrobić zabrałem się za przeglądanie bezpieczników i najwidoczniej styki były pośniedziałe... ponieważ zauważyłem że przy wkładaniu bezpiecznika zaświeciły się na chwilę lampki w drzwiach. Ustawiłem bezpiecznik w tej pozycji w której się świecą i spróbowałem zamknąć drzwi. Poszły i z kluczyka i wewnątrz! Jeszcze tylko sprawdzę jutro błędy i heja! Zobaczymy czy poznikają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się