pawell_28 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 wyskoczyły mi błędy i nie wiem co dalej , może spoddkaliście sie już z takimi błędami? Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 0000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E33A296869 AUZ6Z0B0350095 1 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Faults Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1310 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 8 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side 35-00 - - 01573 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Left Rear 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 J Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit to 2 ostatnie to wiem bo jeden głośnik przerywa a antena niewiem dlaczego ten błąd wyskoczył ale radio dobrze odbiera. z góry dziękuje
IDUAL Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Kolego bład 17964 to błąd za małe ciśnienie doładowania. Nie słychgać jak przyspieszasz jakby powietrze uciekało. Sprawdz wszystkie przewody gumowe ciśnieniowe od turbiny czy nie ma gdzieś dziury. Ewentualnie zrób logi to powinno sie wyjaśnić co jest przyczyną niedoładowania.
pawell_28 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 a może to być spowodowane tym że ostatnio wymieniłem 2 przewody podciśnieniowe bo były podtarte ,na odwrót je podłączyłem ,przejechałem się od razu zauważyłem brak mocy ,zaglądam pod maskę-szybka analiza i przypomniałomi sie za nie tak były podłącaone . zamieniłem przewody i wszystko O.K. .jeden był od sterowaniem EGR a drugi nie wiem. Ile trzeba przejechac żeby ponownie zeskanować vagiem żeby ,jak wszystko jest dobrze to te błędy znikły.
ERW0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 podłączasz jak nalezy ,kasujesz błędy i w droge.
pawell_28 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 tak zrobiłem tylko że przejechałem z e 3 kilometry i błędy dalej były
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się