Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o rozszyfrowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyskoczyły mi błędy i nie wiem co dalej , może spoddkaliście sie już z takimi błędami?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 JQ

Component: 0000SG 1570

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E33A296869 AUZ6Z0B0350095

1 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 H

Component: A4 Klimaautomat 1116

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

1 Faults Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BD

Component: Komfortgerát TBF 1310

Coding: 06859

Shop #: WSC 63351

8 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side

35-00 - -

01573 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Left Rear

35-00 - -

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 J

Component: concert II GRO 0008

Coding: 01001

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier

36-00 - Open Circuit

to 2 ostatnie to wiem bo jeden głośnik przerywa a antena niewiem dlaczego ten błąd wyskoczył ale radio dobrze odbiera. z góry dziękuje

Opublikowano

Kolego bład 17964 to błąd za małe ciśnienie doładowania. Nie słychgać jak przyspieszasz jakby powietrze uciekało. Sprawdz wszystkie przewody gumowe ciśnieniowe od turbiny czy nie ma gdzieś dziury. Ewentualnie zrób logi to powinno sie wyjaśnić co jest przyczyną niedoładowania.

Opublikowano

a może to być spowodowane tym że ostatnio wymieniłem 2 przewody podciśnieniowe bo były podtarte ,na odwrót je podłączyłem ,przejechałem się od razu zauważyłem brak mocy ,zaglądam pod maskę-szybka analiza i przypomniałomi sie za nie tak były podłącaone . zamieniłem przewody i wszystko O.K. .jeden był od sterowaniem EGR a drugi nie wiem. Ile trzeba przejechac żeby ponownie zeskanować vagiem żeby ,jak wszystko jest dobrze to te błędy znikły. :mysli:

Opublikowano

podłączasz jak nalezy ,kasujesz błędy i w droge. :wink4:

Opublikowano

tak zrobiłem tylko że przejechałem z e 3 kilometry i błędy dalej były

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...