mich65 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam, Tacie coś ostatnio autko zaczęło gorzej zapalać (A4 B5 AHU) oraz jakby moc spadła, najbardziej zauważalne przy jeździe pod górkę. Moglibyście zerknąć na logi. Mam nadziej że niczego nie pominąłem. (Logi robione VCDS 9.12) Mi na pierwszy rzut oka wydaje się dziwne że dla grupy 13tej są tylko 3 cylindry a nie 4, Statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42799.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42800.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42801.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42802.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42803.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42804.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42805.html Dynamiczne Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42792.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42793.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42794.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42795.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42796.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42797.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42798.html BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42788.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42789.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42790.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42791.html
ciahciah Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 w 013 ma tak być, ten którego nie ma jest wzorcem dla reszty, on ma po prostu wiecznie zero egr przytkany, możesz wyczyścić statyczny kat ustaw ~51 termostat do wymiany, kup w aso+oring filtr paliwa wymień, knecht lub mann zdejmij pokrywkę-dekielek nastawnika, zrób zdjęcie i wyczyść-wyssaj co się da czy auto nic nie szarpie?
mich65 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dzięki za odpowiedź, Tata mówi że filtr paliwa był wymieniany przed zimą i auto nie szarpie, na zimny ew przy ruszaniu ale to kwestia dwu masy po to przy ruszaniu tylko (myślę że to związku nie ma). Kąt statyczny to rozumiem regulacja pompy i chodzi tutaj o ta drugą wartość z kanału 000 aby na statycznym logu zmienić z 41 na ~51. wyczyszczenie pokrywki-dekielka nastawnika to rozumiem że chodzi o to http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_czyszczenie_nastawnika_pompy_vp37_by_lishoo-t75246.0.html[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:18_________________________________________________Sorki, chodziło mi że kąt statyczny na logowaniu BS zmienić czyli jak w tym opisie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:33_________________________________________________Jak się dowiedziałem jeszcze to tacie jakieś pół roku temu ciekła pompa paliwa spod sterownika. Została ona wtedy u mechanika uszczelniona i wyczyszczona pod tym sterownikiem. Wydaje mi się że, nastawnik też został wyczyszczony. Czyli na pierwszy rzut zostaje ustawienie kąta statycznego.
ciahciah Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 szarpanie na zimny przy ruszaniu nie ale jak by to występowało na gorącym silniku wtedy mógł by to być nastawnik ale to chodzi o bardzo agresywne szarpanie, takie jak by silnik chciał się wyrwać z ramy Kąt statyczny to rozumiem regulacja pompy i chodzi tutaj o ta drugą wartość z kanału 000BS aby na statycznym logu zmienić z 41 na ~51 - TAK wyczyszczenie pokrywki-dekielka nastawnika to chodzi mi żebyś zdjął pokrywkę i wyczyścił z wierzchu nie rozbierając nic w środku
mich65 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zaczniemy zabawę od regulacji kąta, w weekend myślę że ojciec się zabierze za to jak będzie dobra pogoda i zobaczymy czy coś się zmieni. Potem będziemy myśleć nad następnymi krokami
przemik Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Nastepnym krokiem niech bedzie powtorzenie logów dynamicznych. Pedał akceleratora ma byc wcisniety do oporu... sprawdz czy sie dywanik nie podsunał. Zamiast grzebac w nastawniku i pod jakąs pokrywką - bo i nie ma po co, skup sie na wymianie termostatu. :-) Kąt wtrysku mozna podregulowac.
mich65 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A skąd wiadomo że ten termostat do wymiany. Niby na zegarach strzałka stoi na 90 stopniach non stop. Przy jeździe też nie spada
przemik Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Widac w logach temperature 83-84 - to zdecydowanie za malo jak na dobrze dogrzane TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się