sokolnh Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 witam, przygotowywuje sie na zmiane pompy i wtrysków na te od AFNa i mam jeszcze pytanie do was: czy ta zmiana ciągnie za sobą jeszcze jakies konieczne przeróbki ? - sprawdziłem, że kompresja w obu silnikach jest taka sama - uszczelki pod głowice są takie same - nie wiem jak z fazami rozrządu - nie wiem czy zęby na wałku beda wymagac przestawienia bede wdzieczny za jakies informacje pozdrawiam
baskecior Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Wtryski pasują plug&play. Pompa od strony mechanicznej też. Rozrząd jest identyczny w obu silnikach.
Lukbro Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 sokolnh mam prosbe, jak juz zamontujesz sobie to co planujesz to opisz co i jak poszlo. jak efekty co gdzie i za ile kupiles. ile ps za ile $ wyszlo. jaki masz przebieg? hamowales samochod przed modami ? pozdrawiam i powodzenia !
sokolnh Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 jestem już po wymianie pompy, pasuje plug&play ale sie trzeba sporo namęczyć żeby ją zmienic, najgorsza była śrubka z tyłu pompy bo tam nawet ręki nie dało sie wsadzic no i sciaganie i zakładanie rozrządu, no ale sie udało po lewej AFN, po prawej 1z, takie same są wizualnie, kostki też pasują co do jazdy na "nowej" pompie to jest róznica, samochód lepiej sie wkreca albo mi sie tak tylko wydaje
Lukbro Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 samochód lepiej sie wkreca albo mi sie tak tylko wydaje tylko hamownia prawde moze powiedziec o zmianie. reszta to subiektywne odczucia. czekam na dalsze postepy ;-)
sokolnh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 to moze coś napisze róznica jest i to dość zauważalna, dużo ładniej przyśpiesza i elastyczność jest większa nie wiem ile ma koni teraz, ale nie bede tego mierzył, poczekam na program do wiosny i wtedy sie okaże ale i tak teraz jestem zadowolony z efektów :>[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 20:26 _________________________________________________aaa zapomniałbym tylko teraz na tej pompie mam dawke 9 mg, chyba troche za dużo bedzie trzeba to skorygowac
spanky Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 zapomniałbym tylko teraz na tej pompie mam dawke 9 mg, chyba troche za dużo bedzie trzeba to skorygowac mozna by ....
Gość MorgothV8 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 9 mg czyli za mało, skoryguj na 2,9-3,5 mg (czyli dużo większą)
sokolnh Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2008 9 mg czyli za mało, skoryguj na 2,9-3,5 mg (czyli dużo większą) wiem, ze to za mało, napisałem za dużo odnośnie wartości z vaga nie dawki
Lukbro Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 swoja droga sokolnh jaki masz przebieg w 1Z ? jesli prawdziwy
sokolnh Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 swoja droga sokolnh jaki masz przebieg w 1Z ? jesli prawdziwy licznikowo 189 tys
adrian009 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Mam ten sam rocznik i silnik, a na budzie 172 tys km ... ± 100 tys :>
sokolnh Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 dawka juz zmieniona na 3,2 dużo fajniej jedzi i lepiej zapala zostało mi tylko ciśnienie turbo doprowadzic do porzadku i bedzie git, choc już pierwsze prace przyniosły efekt, potem wrzuce loga, ale to juz nie w tym temacie pozdro
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 To macie chyba troszko cofniete te liczniki
Szuder Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 sokolnh, niezłe mody czynisz... Czekamy na dalsze mody i efekty...
PEDROS Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Czy zmieniałeś też wtryski Jekie to są koszta???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się