jaro812 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 hej, szukalem ale brak konkretow tylko sugestie aby zmienic auto... mam obecnie dwie a4, jedna sie szykuje a ta ktora uzywam pojdzie na czesci... wiec chcialbym z niej przelozyc klimatronic bo ta co stoi nie ma klimy w ogole ale jakos nie wiem jak sie zabrac, wiem ze deske bym musial sciagac itd ale jesli ktos posiada wieksze info na ten temat to prosze o rady na co zwrocic uwage, jakie niespodzianki sie kryja itd... najbardziej sie boje elektryki, czy wiazki sie duzo roznia, co ruszyc a co zozstawic zeby potem auto jezdzilo z gory dzieki za pomoc
paweu1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Czy obydwie A4 mają tą samą wersję silnikową i ten sam rocznik? Jeśli tak to nie ma najmniejszego problemu. Rozbierz A4 dawcę, spróbuj wyodrębnić wiązkę klimy. Myślę, że w twojej sytuacji nie będzie większego problemu, skoro masz kompletnego dawcę http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=93749.0;highlight=klima http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9609.0;highlight=klima
jaro812 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 dawca kompletny, identyczna wersja poza klima i skora w "biorcy" wiec chyba warto sprobowac tylko ile to zajmie czasu...
paweu1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Góra dwa dni i zrobione. Ewentualnie zostanie jeszcze kosmetyka, jakieś szczegóły dawca kompletny, identyczna wersja poza klima i skora w "biorcy" Spróbuj wyodrębnić wiązkę klimy od dawcy, jeśli się nie da. Możesz przerzucić kompletną wiązkę która znajduję się pod deską
jaro812 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 no to zes mnie zmotywowal oby bylo tak latwo jak piszesz... dam znac tylko wolny weekend musze miec, warunki tu troche "polowe" choc garaz mam ale jak to mowia na zachodzie "polak wszystko potrafi" P.S. wlasnie sobie przypomnialem, ile jest czujnikow wewnetrznych oprocz slupkow i krateczek nad klimatronikiem? sa one gdzies jeszcze schowane?
seba1-2 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja ci powiem tyle, elektrykę przekładaj całą bo jak zaczniesz ciąć kable to na pewno klękniesz przy tym, wiem o czym mówię bo ja miałem rozdzielaną i powiem że jak masz komplet przekładaj wsio
.Pablo. Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Muszę przyznać że masz ambitny plan ale 2 dni to za mało bo pół auta trzeba rozbebeszyć wszystkie czujniki przełożyć sprężarkę wiązki chłodnicę silniczki nawiewów itp min tydzień według mnie gra nie warta świeczki
paweu1 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 W pierwszej kolejności skup się na przełożeniu obudowy nagrzewnicy. Myślę, że jak wcześniej przygotujesz sobię dawcę, to kompletny środek przełożysz w niecałe dwa dni. Jak będziesz miał gotowy środek i auto będzie jeżdzące, to możesz powoli wkładać kompresor, rurki i chłodnicę w miarę możliwości wolnego czasu. Masz idealnego dawcę, także możesz przełożyć całą instalację, wypinasz kostki przy progach i z kompa, i wrzucasz całą wiązkę z dawcy. Możesz zrobić jeszcze prościej. Z dawcy wypinasz instalację przy progach i z kompa, odręcasz kolumnę kierowniczą od metalowej ramy pod deską rozdzielczą i wyciagasz kompletną deskę z obudową nagrzewnicy i ze stalażem (ramą), wszystko jest skręcone w całosci i tak zostaje, nic nie rozdzielasz. Poprostu wszystko w całości wyciagasz i wkładasz do swojego auta, pozwoli ci to zaoszczędzić mnóstwo czasu i pracy Dobrze przemyśl sprawę, bo można to zrobić ekspresem. Kiedyś robiłem tak przekładkę Laguny I z sąsiadem. Dostalismy komletną deskę skręconą razem z grodzą i cała przekładka polegała na wrzuceniu całości do przygotowanego auta
jaro812 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 napewno w 2 dni nie skoncze... na 2 etapy chcialem to podzielic a konkretniej 2 weekendy zeby 1 z nich miec jezdzace chcialem zaczac od przodu tzn kompresora, wezy i calego pasa przedniego a w nastepny weekend srodek... w sumie paweu1 masz dobry pomysl ale czy w audi tez tak jak w lagunie zrobie? poczytalem sobie te 2 linki o klimie i rozbieraniu i raczej pod to sie szukuje i przy okazji poczyszcze syf i grzyby. najbardziej jednak mnie elektryka przeraza, co ruszyc, co zostawic i gdzie jeszcze szukac... wazne zebymcala wiazke odnalazl i czy sa dodatkowe przekazniki? jak to w bezpiecznikach siedzi? mechanika zaden problem ale z elektryka to heh... no ale jestem dobrej mysli i pewnie jeszcze nie jedno pytanie tu wpisze
michu93 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 chcialbym śledzić temat. ostatniego czasu też rozmyślam nad klimatronikiem
paweu1 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wyjmij schowek i osłonę pod kierownicą i przyjrzyj się dobrze metalowej belce (rama). Wydaje mi się do niej wszystko jest przykręcone, a belka przykręcona jest tylko po bokach do nadwozia. Co do elektryki, masz dwa identyczne auta, także możesz przełożyć wiązkę silnika i wiązkę pod deską i wtedy napewno będzie działać i masz 100% pewność poprawności. Rozbieraj powoli dawcę i patrz dokładnie jak to wygląda, masz na czym się wzorować, więc przemyśl wszystko dokładnie i do dzieła
jaro812 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 dam znać jak cos rusze w tym temacie bo jak narazie ogarniam silnik i turbine bo mam 2 padnięte...
wiktorsam Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 No Panowie mnie to samo czeka, tyle że ja będę miał trudniej :/. Mam kompletną klimę ale dawcą jest benzyna a ja mam diesla więc pewnie instalacja pod deską nie będzie zamienna. Mam z całą kompletną elektryką, puszkę z bezpiecznikami itd. Też najpierw wyczyściłem w środku całą obudowę nagrzewnicy i parownika, wyjąłem sam parownik i odgrzybiłem, okazało się też że gąbka na klapach sparciała więc ją wymieniłem. Dzisiaj zaczynam rozbierać auto w środku, i będę patrzył jak najprościej uporać się z elektryką :/[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 08:57_________________________________________________No ja dzisiaj zacząłem Na razie mam wybebeszoną dechę i auto nadal jeżdżące , tzn garaż mam daleko od domu to se założyłem kierownicę i manetki i przyjechałem do domu , a no i przerywacz od kierunkowskazów , więc śmiało można wyrywać dechę i w najgorszym wypadku nawet bez jeździć A ile miejsca w środku ! Jak dam radę to jeszcze dzisiaj przełożę obudowę nagrzewnicy. Elektryka z tego co na razie ostrożnie zobaczyłem to może nawet podejdzie cała od benzynki , przecież pod dechą to w sumie jest to samo, wiązka silnia przekaźniki itd są pod maską i te pewnie się różnią.
jaro812 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 a mnie zdziwilo to, ze ta bez klimy nie ma czujnika w chlodnicy... ma gdzies drugi?? czy poprostu potrzebuje 2 czujniki?? nie, ze potem bedzie mi auto glupialo i z tego co widze to dosc spora wiazka idzie pod blotnikiem i tam chyba wszystko do klimy jest.[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 22:59_________________________________________________brak czasu, problemy z turbiną a teraz głowicą.. to wszystko powoduje, że klima poczeka do wiosny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się