Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła LED od Audi S6


ba$ior

Rekomendowane odpowiedzi

Ja postanowiłem kupić zderzak od wersji s-line i w nim zamontować "oryginalne lampki".

Koniecznie podziel się wrażeniami i fotkami z instalacji. To będzie pierwszy mod jaki planuję w autku po zmianie na b7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Więc plan jest taki:

1. Zakup używanego zderzaka od wersji s-line.

2fda5.jpg

2. Instalacja diód od S6 i zainstalowanie oryginalnych "wlotów" od S6 (Carbon !! )

f7501bo1.jpg

1f851pu3.jpg

Te częściu już jadą od naszych Zachodnich "przyjaciół"... :a4fan:

3. Dokładka zderzaka przedniego RIEGER.

Proszę o wstawienie (photoshop) Ledów od S6 do to tej czerwonej audicy, którą juz wcześniej przerobiłem, a teraz nie mam photoshopa :(

rieger1ti9aw8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ostre wloty.. gdzies to znalazl? one beda pasowac do zderzaka S-line A4 czy bedziesz je modyfikowac..???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wloty znalazłem na ebay.de szukając diód od S6 i jest to jakaś nietypowa wersja cała w karbonie. Kratki (wloty) od S6 nie będą pasować bankowo bo zderzak od S6 jest szerszy o 5 cm.Trzeba będzie ciąć. Zderzak od S4 mam już w domu :th:.Kratki będą jakoś za kilka tygodni razem z diodami S6 (razem z całym okablowaniem) bo czekam na transport z Germany :cool:

Myślę, że efekt będzie super bo zestaw jest kompletny to znaczy są orginalne kratki i diody od S6 i nie trzeba będzie tych kratek jakoś dorabiać,przerabiać tylko muszę znaleźć czas na instalacje tego całego zestawiku :a4fan:

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę zaoferować na sprzedaż zderzak non s-line, do którego pasuje grill S-line, S4 i RS4 oraz zestaw halogenów z żarówkami xenonowymi 4500K i przetwornicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a linka do wlotow podasz? jak to sie wogole po niemiecku nazywa? az takich wyszukanych slow to ja z tego jezyka nie znam. Ty masz b7 a ja b6 wiec nie koniecznie u mnie moze pasowac to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tniecie, tniecie. przeczytaj uwaznie a zobaczysz ze basior o tym napisal.

No tniemy :naughty:

Trochę jestem zły na to, że kupuje oczyma a nie główką... :thumbdown:

Wloty od s6 kosztują 35 Euro a ja za karbonowe dałem 120...a różnicy i tak nie będzie widać jak się te kratki za 35 euro pomaluje...Nie wiem czy teraz zapłacić dla tego Niemca... :embarrassed:

Po nemecku to się nazywa S6 TFL-Gitter ale wystarczy, że wpiszesz S6 leds.

83e51bpo6.jpg

1f851ds9.jpg

Jednak wybrałem jakość i styl :dance:

Mam już te kratki :th:

Są wykonane z Carbonu :afro:, wykończenie jest wyskojej jakości :a4fan:

pp001ey8.jpg

pp002oi6.jpg

pp003xx9.jpg

pp004su1.jpg

pp004su1.57a459d64e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie. koncowki od halogenow nie beda pasowaly do ledow? nie wiem jak tam to wyglada. trzeba bedzie kable przerabiac?

Tego jeszcze nie wiem.

Myślę,że można jakoś to wszystko skonfigurować.

Popytam Niemców co i jak z instalacją.

W swoim aucie będę również usuwał halogeny i próbował się pod ich "resztki" podpiąć.

Potrzebny jest "niby" ten moduł ale z jego opisu wnioskuję, że nie jest mi on tak naprawdę przydatny bo będę tych diód używał będę jako halogenów i nie potrzebuje takiego sterowania jak w opisie tego urządzenia.

potrzebnyhttp://cgi.ebay.pl/Comfort-control-for-Audi-S6-TFL-LED-day-driving-lights_W0QQitemZ170182048312QQihZ007QQcategoryZ72241QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122

Ja dopiero dokonam instalacji za 1-2 miesiące jak zgromadzę wszystkie potrzebne części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeraza mnie troche wizja montazu tych wspanialych swiatelek.. ale czego sie nie robi dla swojej A4 hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a regulator napiecia czy dioda zenera? trzeba zakladac?

jak adamooo zalozy ledy na tyl to ktos mu radzil zeby cos takiego podlaczyl.

od skokow napiecia podobno ledy siadaja wiec i do tych chyba podczepic. racja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LED-y siadaja od zasilania zbyt duzym prądem, a zmiany napięcia powoduja właśnie zmiany prądu zasilania.

stabilizując napiecie zasilania stabilizatorem ( korzystinejsze niż diody zenera) uzyskujemy stały prąd diody i przedłużamy jej żywotnośc. oprócz stabilizatora warto w szereg włączyc opornik. jego wartośc jest zależana od liczby diod w lampie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trohce drogi. ale oprocz regulacji pradu diod rowniez zmniejsza ich jasnosc noca, dzieki czemu mozna jezdzic na nich rowniez po zapaleniu swiatel mijania( robia za pozycyjne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Link już działa :)

Ja chciałbym podpiąć Led-y pod instalacje halogenów gdzie jest żarówka typu H11, moc: 55W oraz zasilanie 12V.

Według twojej propozycji należało by zainstalować stabilizator napięcia oraz włączyć w szereg oporniki.

Myślę, że ekipa elektroników do, których się wybieram poradzi sobie z instalacją.

trohce drogi. ale oprocz regulacji pradu diod rowniez zmniejsza ich jasnosc noca, dzieki czemu mozna jezdzic na nich rowniez po zapaleniu swiatel mijania( robia za pozycyjne).

Wszystko się zgadza ale...

Na światłach dziennych, które są za takie uważane przez producentów AUDI nie można jeździć w naszym kraju (jak już pisałem wcześniej) ponieważ palą się tylko żarówki w przednich reflektorach a tylnie nie świecą się. Można używać postojowych, w których świecą się tylnie lampy ale z kolei w przednich reflektorach świecą się małe postojówki (te obok xenonów), które są słabo widoczne.

Moje rozwiązanie czyli włączenie postojówek (świeci przód-tył) plus halogeny (albo tak oczekiwane S6 LED-y) i mamy komplet. Jeżeli jeździmy na światłach przeciwmgielnych w mieście dostajemy mandat i łamiemy przepisy ale jeżeli będą to diody S6, które są światłami do jazdy dziennej wszystko jest ok (tak myślę). Oczywiście nie wiem jak to wygląda od strony prawnej czyli homologacja (Niemiecki TUV) ale powinno byc ok bo jest to produkt dopuszczony do sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze aby policja miela jakis problem z diodami, napewno nie bada wymagac homologacji, Policja to nie rzeczoznawcy sadowi :D na szczescie. mogliby miec problem jezeli byly by jakis kolorach ktore bardzo rzucaja sie o oczy, ale biale sa jak najbardziej ok. Prawo drogowe w polsce nie pozwala na zbyt wiele fantazji oswietleniowej, a szkoda to co mozna zobaczyc na drogach w UK ( w pelni legalne) jest fascynujace, samochody wygladaja oszalamiajaco na drogach po tuningu optycznym i z ladnie podswietlonych spodem itd. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra. zalozmy ze zaloze ten modul. i co mi z niego? stabilizuje napiecie ale w jaki sposob mam nim sterowac?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 13:34 _________________________________________________i jeszcze jedno. aktualnie nie ma mnie w Polsce i ciezko mi tu pogadac z jakims elektrykiem. nie znam jezyka na tyle zeby mowic o takich sprawach.

na ledach jest 13.5V 3-6W a na halogenach chyba tak jak pisal basior.

co konkrtenie musze kupic. chcialbym miec komplet do montazu a w Pl tylko zalozyc i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...