Kowal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 co do tego że b6 jest bardzo wygodne to mam inne zdanie. nienawidzę tych foteli
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nie rozumiem Ciebie. Po sofcie w BEX bedziesz mial 210PS. Po sofcie w AVJ bedziesz mial 190PS. Roznica zadna skoro chcesz dupowoza. Tylko jaki jest sens wydawac 10-15k wiecej?
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kup sobie zwykłego AVJ i będziesz miał super sprzęt po czipie. Zakładasz K04 za 950$ i objeżdżasz BEXa po czipie. BEX to przereklamowane gówno, i nikomu nie doradziłbym przepłacać zgadza sie tak jak pisałem bede dokładał i tak. Musze mieć jakiś fun z modzenia nowej fury. ty akurat bedziesz modził :polew: :polew: powiedz ze dasz komuś do zrobienia :> :> :>
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nie chodzi tu o moc jako taką, bo co bym nie kupił i tak będzie wiele wolniejsze od mojej ex-eSki, więc nie mam zamiaru robić wyścigu zbrojeń. Chce rodzynka BEXa i już. :decayed Spoko, ja zaczynam tolerować takich ludzi powoli. Moja stara tez uparła się, że chce nowe auto z salonu i zadnym sposobem nie byłem w stanie jej przekonać. W twoim przypadku jest podobnie, wszelkie racjonalne argumenty nie trafiają, pozostaje zaakceptować i się nie przejmować. BEXa drożej kupisz (ok 15k) i tez odrobinę drożej sprzedasz ale już nie więcej o 15k od cen rynkowych [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 11:11_________________________________________________ powiedz ze dasz komuś do zrobienia :> :> :> U mnie będzie modził. Zaczynamy od stałego punktu programu czyli TT :kox: :kox: :kox: :kox:
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie będzie modził. Zaczynamy od stałego punktu programu czyli TT :kox: :kox: :kox: :kox: daj cynk , wezme JD i wpadne sie poprzyglądać jak pracują fachowcy :kox: Norbiak tez bedzie ??? :naughty: :naughty:
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie będzie modził. Zaczynamy od stałego punktu programu czyli TT :kox: :kox: :kox: :kox: daj cynk , wezme JD i wpadne sie poprzyglądać jak pracują fachowcy :kox: Norbiak tez bedzie ??? :naughty: :naughty: a jak, my pracujemy w duecie, taki DREAM TT TEAM
lukaszr Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 daj cynk , wezme JD i wpadne sie poprzyglądać jak pracują fachowcy :kox: Zajedziesz po mnie ... szydera w kilka osób zawsze jest fajniejsza :kox: Tylko gaśnicy nie zapomnij
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zajedziesz po mnie ... szydera w kilka osób zawsze jest fajniejsza :kox: hm... nie boisz sie z nim jechac ?
.i.KALI.i. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Tylko jaki jest sens wydawac 10-15k wiecej? Bo chce mieć coś nie tak popularnego jak reszta 1.8T, po za tym już sobie wbiłem go do głowy i nie da rady tego zmienić. Wiem, że zejdzie mi się troche czasu z szukaniem ale już sie na to nastawiłem. powiedz ze dasz komuś do zrobienia Tak, przyjade do Ciebie Nie dam Ci się nudzić. Oooo albo do Poźka. TT leży na półce w domu bo wyjąłem go przed sprzedażą eSki. Także będziesz miał drugie podejście do tego samego sprzętu. Spoko, ja zaczynam tolerować takich ludzi powoli. Moja stara tez uparła się, że chce nowe auto z salonu i zadnym sposobem nie byłem w stanie jej przekonać. W twoim przypadku jest podobnie, wszelkie racjonalne argumenty nie trafiają, pozostaje zaakceptować i się nie przejmować. Chyba musze Ci przyznać racje. Ciężko mi to przechodzi ale tak właśnie jest. Sie uparłem i już. A sporym argumentem jest też to, że lepiej, szybciej i łatwiej go sprzedam. Bo ludzie łatwiej łykną super wypas bexa q s-line, a dużo ciężej bedzie przekonać kogoś do zakupu np. AVJ z innym turbo (oo pewnie katował i musiał zmienić) większymi wtryskami (jak większe to pewnie pali jak smok) a w ogóle to napewno na drut wszystko skręcane i sie bede bujał tak jak z eSką. Poziek a Ty pomyśl poważnie o założeniu warsztatu DREAM TT TEAM. Zobacz jaką już masz reklame i ilu fanów
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 po za tym już sobie wbiłem go do głowy i nie da rady tego zmienić dokładnie, wszelka dyskusja w takim razie jest zbędna [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 11:26_________________________________________________ i sie bede bujał tak jak z eSką. z eską bujałeś się wiesz czemu, wiec nie ulegaj przeświadczeniu, że to przez to, że miałeś w niej czipa :polew: :polew:
.i.KALI.i. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 wszelka dyskusja w takim razie jest zbędna Jest jak najbardizej potrzebna a wręcz niezbędna. Trzeba poszukać i przedyskutować kolejne BEXy nie ulegaj przeświadczeniu, że to przez to, że miałeś w niej czipa źle mnie zrozumiałeś. Porównalem tu pomodzone AVJ do S4 jakiegokolwiek. Znacznie trudniej jedno i drugie sprzedać niż rodzynka jakim jest BEX.
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 pomodzone AVJ K04 to identyczna turbina jak K03 jezeli chodzi o gabaryty i część gorąca i kompresor wtryski jak mówię zostawisz serię wydech - zrobisz tylko test pipa na koniec soft i koniec. Tutaj masz naprawdę wytartą ścieżkę i masz 8-9k w kieszeni ( a raczej mniej obciążasz starszego) Znacznie trudniej jedno i drugie sprzedać niż rodzynka jakim jest BEX. Esę owszem, duży silnik, no i synchro 2 biegu padnięte, to naprawdę trudno było sprzedać Taki AVJcik po czipie to ci pójdzie jak świeże bułeczki :gwizdanie:
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zajedziesz po mnie ... szydera w kilka osób zawsze jest fajniejsza :kox: Tylko gaśnicy nie zapomnij zajade a co do gaśnicy to woże pieciokilówke bo nigdy nic nie wiadomo :kox: :kox: hm... nie boisz sie z nim jechac ? a dlaczego ma sie bać ??? :naughty: :naughty:
boberek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 no własnie czego ma sie bac jak tam sie swieci tyle kontrolek i auto nie jezdzi
.i.KALI.i. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 K04 to identyczna turbina jak K03 jezeli chodzi o gabaryty i część gorąca i kompresor wtryski jak mówię zostawisz serię wydech - zrobisz tylko test pipa na koniec soft i koniec. Tutaj masz naprawdę wytartą ścieżkę i masz 8-9k w kieszeni Powiedzmy, że przemyśle sprawe. Bo może i masz troche racji ale dalej mam zakorzenionego w głowie BEXa. I dalej nie jestem przekonany, że chce tak modzić auto. Jak kupie BEXa to robie tylko program, wydech i koniec. a przy AVJ jest troche wiecej jednak a ja jakoś nie bardzo chce jeździć bardziej modzonym autem.
ono Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali spoko łykaj sobie nawet 1.6 ale k**wa kiedyś przejechałem sie tym całym BEX bo ktoś w klubie to miał , sie podniecał , dla mnie to muł na maxa . 3.0 TDI za 55 to wcale nie taka straszna okazja , a różnica w osiągach kolosalna http://moto.allegro.pl/listing.php/search?category=18066&order=pd&string=3.0 , ze sprzedażą też powinno być łatwiej .
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 no własnie czego ma sie bac jak tam sie swieci tyle kontrolek i auto nie jezdzi no co ty gadasz ???? z kontrolek to świeci sie tylko ABS , CHECK i kontrolka oleju , a na fisie mruga wielki wykrzyknik A auto nie jezdzi tylko za***rdala :naughty: :naughty: :naughty:
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali takiego 3.0tdi to sam bym sobie kupił, zczipsował i był happy
ono Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 280 KM / 550 Nm na dupowóz idealny , bez żadnego modzenia rezania . Kali jak nie latałeś 3.0 to ci dam sprawdzisz sobie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się