Skocz do zawartości
IGNOROWANY

E91 320D SCHWARZ M-PAKIET - NOWE FOTY STR.1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no forum bmw to porazka... Tam nikt o niczym nie ma pojecia :( ... jedyne co to jest typ Roger-Nysa ktory ogarnia wmiare tematy ale wiekszosc pier.. glupoty.

Opublikowano

o którym forum bmw piszecie? o tym największym BMW Klub Polska?

bo jest ich sporo, chyba więcej niż audi :)

fakt, że poziom wiedzy jest na tych forach mizerny a ci co wiedzą coś w temacie to chyba nie chce im się pisać :decayed:

Opublikowano

o którym forum bmw piszecie?

o wszystkich :gwizdanie:

Opublikowano

o którym forum bmw piszecie?

o wszystkich :gwizdanie:

:good:

Poziom wiedzy zaden... czytalem dzis temat o wycieciu DPF... i padaja teksty w stylu "inzynierowie bmw wiedza najlepiej" , "nie regenerowac tylko jechac do ASO na wymiane (5k ) " ... itp itd :polew: :polew: no mi rece opadaja jak czytam takie rzeczy ...ale widocznie niektorzy posiadacze bmw LUBIA DUZO PLACIC za ...NIC:)

Opublikowano

BMW - Będziesz Miał Wydatki :D hahha może ci ludzie z tamtych klubów lubią płacić :D:polew: :polew:

Opublikowano

BMW - Będziesz Miał Wydatki :D

z tym to jeszcze nie jestem pewien ...poki co czesci wg mnie tansze niz do A4.

Opublikowano

chodzi mi o tych co DPF'a chcą w ASO wymieniać za 5 tyś ... czy jakoś tak :D

Opublikowano

chodzi mi o tych co DPF'a chcą w ASO wymieniać za 5 tyś ... czy jakoś tak :D

:decayed: :decayed:

Opublikowano

DPFy to zmora wszystkich nowoczesnych diesli... Tego kto to wymyślił powinni powiesić za jaja... :przebiegly:.

Opublikowano

Wydaje mi sie ze moc zostala przywrocona :kox: :kox: :dance: :dance: wszystko wyjasni sie na hamowni wkrotce...

Ale auto zapier.... jak szalone ... Masakrycznie przyspiesza (chyba to zasluga/wina programu ktory tkwil wczesniej wtym samchodzie) , w porownianiu do tego co bylo poprzednio to jest przepasc.. zadnego mulenia odrazu reakcja na gaz na nic nie trzeba czekac . Bede musial przywrocic serie i od nowa zrobic program, ale wczesniej zhamuje obecny zeby zobaczyc co to za rzezba...

Samochod rwie do przodu dosc pokaznie... i zbiera sie z 1800obr przy kazdym biegu :)

Opublikowano

co zrobiłeś, że taki jest teraz efekt ?, rozjaśnij wszystkim w głowach :polew:

Opublikowano

co zrobiłeś, że taki jest teraz efekt ?, rozjaśnij wszystkim w głowach :polew:

1.naprawilismy z ojcem uciety :wallbash: :wallbash: :wallbash: czujnik temp spalin ... Zeby bylo smieszniej jakis kretyn, lub domorosly mechanik uciol go zaraz przy wtyczce zamiast wypiac wtyczke ktora wypina sie jednym sprawnym ruchem - trzeba wiedziec gdzei nacisnac.

2.nie byla dokrecona opaska przy EGR... osmolilo go troszke u gory :wink4:

3. Wyjelismy filtr powietrza , zdjelismy z niego kondoma (tam jest dotakowy kondom na filtrze), ktory byl w stanie agoni . A ze nie mialem filtra na podmianke to zostal ten narazie przedmuchany i wytrzepany solidnie , niebawem idzie do zmianki.

4. Dolozylismy 5 nowych srub ktorych ktos poprostu nie wsadzil ...

5. Przy okazji naprawilismy kratki nawiewow ktore jakis imbecyl - podejrzewam tego samego co zalatwil czujnik , przykleil kropelka :wallbash: :wallbash: tak ze przestaly sie poruszac... chyba mu zaduzo skaplo :polew: :polew:

Druciarze niestety spier... kazde auto... :kwasny: :kwasny: :kwasny:

Po tych zabiegach nie wierzac w przyplyw mocy chcialem wrocic do domu , moje drugie dotkniecie gazu spowodowalo lekki usmiech. Poczekalem az silnik sie nagrzeje i jak docisnolem to sie grubo zdziwilem :decayed: . Samochod nie do poznania ...

Wg mnie zadecydowal czujnik , i opaska oraz wczesniejsze juz przeczyszczenie EGR, przepustnicy i AGR , tyle ze czujnik prawdopodobnie wprowadzal samochod w stan awaryjny stad brak bylo mocy.

Mam nadzieje ze teraz Hamownia pokaze normalne wartosci i bedzie mozna cos z tego parcha wykrzesac... Obecnie napewno jezdzi to na jakims programie, ale nie chce na nim jezdzic bo robil go pewnie ten sam imbecyl co obcinal wtyczki i szalal przy kratkach z kropelka.

Przy okazji sprawdze niebawem stan DPF'u zeby sie zaniedlugo nie rozczarowac :wink4: , ale koszty czyszczenia czy tez regeneracji nie sa takie jakimi mnie straszono ...wkoncu to nie kosmiczna technologia i mozna to zrobic nawet samemu...

p.s. Jedno moge juz Bawari zarzucic... patenty na niektore elementy eksploatacyjne sa tragiczne...

Zeby wymienic filtr powietrza i zrobic to bezstresowo (czytaj nie szarpac/urwac nic), trzeba rozebrac cala oslone od gory, sciagnac wsporniki od mcpersona (schodza sie w symetri samochodu), i dopiero wtedy mozna probowac wyjac ta oslone...Wychodzi paskudnie. Na BMW forum czytalem ze sprawny serwisant robi to w ponad 1h ...Moj Ojciec zrobil to w niecala godzine a robil to pierwszy raz palac fajke i prowadzac konwersacje na temat ch***... patentow w bmw :wink4:

Natomiast wymiana zarowek z tylu to poezja -szybko latwo i bardzo fajnie to jest rozwiazane .Z przodu niestety obawiam sie ze tzreba demontowac zderzak zeby wyciagnac lapme :confused4:

Opublikowano

co do programu i debilnych postępowań z autem to bym tego raczej nie łączył, nawet do byle jakiego programu trzeba mieć mózgownicę a ten typ chyba był kowalem a nie mechaniorem

trzymam kciuki za te 200 PSów na nowym programie

Opublikowano

Vario od tunera dowiedzialem sie tyle ze program jest zrobiony na zasadzie podnies dawke paliwa o 10% i tyle... Wiec pewnie nawet hamowany nie byl, krzywa moze byc rozna choc przy nacisnieciu gazu moja d*pa jakis znacznych odchylow nie wychwycila... Troche tez nie mialem gdzie posmigac , dzis bylo 2 stopnie i padal snieg :decayed:

Opublikowano

Vario od tunera dowiedzialem sie tyle ze program jest zrobiony na zasadzie podnies dawke paliwa o 10% i tyle... Wiec pewnie nawet hamowany nie byl, krzywa moze byc rozna choc przy nacisnieciu gazu moja pupa jakis znacznych odchylow nie wychwycila... Troche tez nie mialem gdzie posmigac , dzis bylo 2 stopnie i padal snieg :decayed:

No to gratki ogarnięcia paździerza w końcu - wierzę, że się humor od razu poprawił, jak auto odzyskało kondycję :decayed:

Co do warunków jazdy, to właśnie mogłeś się przekonać w małym stopniu, jak jeździ RWD - szkoda, że nie będzie relacji :gwizdanie:

Opublikowano

Vario od tunera dowiedzialem sie tyle ze program jest zrobiony na zasadzie podnies dawke paliwa o 10% i tyle... Wiec pewnie nawet hamowany nie byl, krzywa moze byc rozna choc przy nacisnieciu gazu moja pupa jakis znacznych odchylow nie wychwycila... Troche tez nie mialem gdzie posmigac , dzis bylo 2 stopnie i padal snieg :decayed:

No to gratki ogarnięcia paździerza w końcu - wierzę, że się humor od razu poprawił, jak auto odzyskało kondycję :decayed:

Co do warunków jazdy, to właśnie mogłeś się przekonać w małym stopniu, jak jeździ RWD - szkoda, że nie będzie relacji :gwizdanie:

nie chcialem go sprawdzac na krajowej 7dmce i tak wystarczajco dawalem do pieca jak na warunki na drodze... Jak ogarne lepiej ten samochod to napewno bedzie dobra relacja. Generalnie nie tracil trakcji wogole ale nie doprowadzalem go do szczytu mozliwosci :wink4:

Dzis wieczorem hamownia wiec wyjdzie wszystko co i jak , mam nadzieje ze samochod zostal juz przywrocony do parametrow :decayed:

No banan straszny na twarzy wg mnie jest ok 180 koni teraz ale to sie okaze , lepiej jezdzi niz moje a4 .

Dalsze raporty pozno w nocy :) bo pewnie hamowanie skoncze kolo 22-23:)

Opublikowano

Vario od tunera dowiedzialem sie tyle ze program jest zrobiony na zasadzie podnies dawke paliwa o 10% i tyle... Wiec pewnie nawet hamowany nie byl, krzywa moze byc rozna choc przy nacisnieciu gazu moja pupa jakis znacznych odchylow nie wychwycila... Troche tez nie mialem gdzie posmigac , dzis bylo 2 stopnie i padal snieg :decayed:

No to gratki ogarnięcia paździerza w końcu - wierzę, że się humor od razu poprawił, jak auto odzyskało kondycję :decayed:

Co do warunków jazdy, to właśnie mogłeś się przekonać w małym stopniu, jak jeździ RWD - szkoda, że nie będzie relacji :gwizdanie:

nie chcialem go sprawdzac na krajowej 7dmce i tak wystarczajco dawalem do pieca jak na warunki na drodze... Jak ogarne lepiej ten samochod to napewno bedzie dobra relacja. Generalnie nie tracil trakcji wogole ale nie doprowadzalem go do szczytu mozliwosci :wink4:

Dzis wieczorem hamownia wiec wyjdzie wszystko co i jak , mam nadzieje ze samochod zostal juz przywrocony do parametrow :decayed:

No banan straszny na twarzy wg mnie jest ok 180 koni teraz ale to sie okaze , lepiej jezdzi niz moje a4 .

Dalsze raporty pozno w nocy :) bo pewnie hamowanie skoncze kolo 22-23:)

To w takim wypadku ładnie to będzie się musiało kręcić przy okolicy 200ps i 400Nm :kox: Zaczynam nabierać coraz większą ochotę na takiego małego pierdziocha - szkoda, że nie tak oszczędne w mieście jak AVF z tego co BMKowcy piszą ;( :naughty:

Opublikowano

mmc fajnie ze bmw zaczelo jezdzic :good:

Koval a jakie roznice w spalaniu w miescie a4 vs 3?

Opublikowano

ciekawa odmiana od audi :good:

przed zakupem a4 też mnie korciło, ale w efekcie wygrało q, bo co do prowadzenia to akurat b7 do wzoru, lekkości i zwinności daleko :gwizdanie:

diesel przy mojej jeździ jest przerostem formy nad treścią, bardzo podoba mi się 335, ciekawi mnie jak x jeździ :mysli:

Opublikowano

mmc fajnie ze bmw zaczelo jezdzic :good:

Koval a jakie roznice w spalaniu w miescie a4 vs 3?

Niby chłopaki piszą, że 10l potrafi wciągnąć i to wcale nie przy jakimś ostrym deptaniu, co przyznam szczerze mocno mnie zaskoczyło. Ja jeszcze nigdy nie wyszedłem powyżej 8,5-8,7l (sprawdzone na stacji, a nie z kompa) przy dynamicznej jeździe.

Mam nadzieję, że to są skrajne przypadki opisywane :wink4:

Trasa bardzo podobnie jak AVF, ale miasto to w sumie 530d podobnie wychodzi, albo TFSI z grupy VAG'a :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...