@d!X Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 WiatM Mam mały klopocik, moja mala czarnulka 1,8T mega kopci z tlumika i niewiem czemu? Raczej bedzie duzo oleju brala ale od czego to moze sie dziac? niema zadnego wyplywania oleju ani skraplania sie poza silnikiem. Kto mi pomoze w moim problemie? Pozdr @d!X
cayenne Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 A jak spalanie? Nie jest za wysokie?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 jakiego koloru są spaliny? Płyn chłodniczy nie zmienił może koloru na ciemniejszy? Błędów pewnie nie zczytałeś?
zibizab Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 jeśli kopci na niebieslo-pierścienie lub turbina jeśli na biało -uszcelka pod głowicą może spalać płyn chłodzący.Ale to tylko moja opinia.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 jeśli kopci na niebieslo-pierścienie lub turbina jeśli na biało -uszcelka pod głowicą może spalać płyn chłodzący.Ale to tylko moja opinia. no i bardzo słuszna opinia. Właśnie dlatego pisałem o kolor spalin.
@d!X Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 dzieki spaliny sa hmm czy niebieskie niewiem.....ale napewno czarna rure wydechowa juz mam a mialem srebrna a co do spalania to wydaje mi sie ze nie duzo ... bez turba z 9litrow z turbem z 13l. mysliscie ze dobre spalanie ma?? woda w chlodnicy troszke jest ciemna. wlasnie cos slyszalem o tych pierscieniach ze to moze byc tego przyczyna w turbinie ale nie jestem pewny a wiecie jechac do mechanika to on wymieni 2rzcezy o to pewni9e bedzie jedna konkretna!
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 jeśli płyn zabarwił się na ciemno to może to być uszczelka pod głowicą. Wtedy waliłby kłębami raczej białego dymu.
@d!X Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 ale jesli uszczelka pojdzie to kapalo by pod autem ?? a ja zadnego wycieku nie widze. mysle czy to nie bedzie od Turbiny bo jak wlaczy sie turbina to DYMI jak z parowozu nic na ulicy nie widac [br]Dopisany: 02 Styczeń 2008, 15:26 _________________________________________________sprawdzalem i .... kopci lekko na bialo wyglada to nawet na szaro, i ubywa mi powolutku w zbiorniczku woda do chlodnicy. Ale woda jest dalej niebieska nie jest czarna? Wiec Co mi DORADZICIE??
zibizab Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 uszczlka może być przepalona przy kanale wodnym i nie będzie wycieków tylko spalanie płynu.tubina chyba nieszczelna-smarowanie-wtłacza olej do kolektotów ssania-zobacz przewód turbo -kolektor ssący wtedy jest spalany olej silnikowy.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 dalej trzymam się wersji o wydmuchanej uszczelce pod głowicą. Może być tak jak kolega wyżej pisze, że ubytek jest po stronie kanałów chłodzących.
@d!X Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 zibi to gdzie to mam sprawdzic...wiesz auto posiadam tydzien i jestem blady przy tym aucie dzieki wszystkim
zibizab Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 zdejmij przewód z turbiny którym jest doprowadzane spręż. powietrze do kol. ssacych jak bedzie na niej olej to turbo żyga
@d!X Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 ok dzieki. zobaczymy co to bedzie jutro sie za to wezme i sie odezwe
zibizab Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 A jak nie to głowica popękana lub uszczelka walnięta -jeżeli chodzi jeszcze o turbinę to olej może być spalany za turbiną w wydechu.To tyle kolego 3 miejsca -turbina-głowica -uszcz.pod głowicą. pozdrawiam
@d!X Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witajcie ponownie chyba to bedzie od uszczelki jak to kaziu napisal uparl sie chlop i ma swoje. A czy jest mozliwosc odczytania np tego przecieku na kompie(u elektryka)? czy wogule wyjda jakies bledy? jeszcze nie bylem mojej a4 zbadac w sumie pozdro
saintadamus Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 na kompie raczej nie - sprawdz kompresje na cylindrach
@d!X Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 i co wtedy wyjdzie jak sprawdze ta kompresje?? co wtedy bedzie oznaczalo ze.... ?
ra-v Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Jesli kompresja bedzie slaba tzn ze silnik wymaga wiekszej naprawy bo np pierscienie nie trzymaja a jesli dobra to wersja ze uszczelka pod glowica jest do wymiany bedzie bardziej prawdopodobna a to ozn mniejsze koszta naprawy :th:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 błędów z tego tytułu nie będzie na pewno żadnych. Zmierzyć tego Vagiem też się nie da.
hajper Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Odkopię temat - a jak kopci na czarno przy butowaniu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się