addassko Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy w naszych autkach jest jakieś szczególnie miejsce z którego może nastąpić delikatny wyciek płynu chłodniczego?? Ja zauważyłem u siebie delikatny ubytek płynu chłodniczego i stad moje pytanie... może mieliście taki problem??
zbojna Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Z tylu silnika plastikowy króciec...
addassko Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Z tylu silnika plastikowy króciec... rewelacja - tez to jest mój typ - teraz tylko trzymam kciuki oby sie sprawdzi a nie było to nic powazniejszego :) a jaki ten króciec ma numer wiesz może??!! i czy cieżko to wymienić?? [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 12:18_________________________________________________KRÓCIEC UKŁADU CHŁODZĄCEGO
Wandej Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Z tylu silnika plastikowy króciec... rewelacja - tez to jest mój typ - teraz tylko trzymam kciuki oby sie sprawdzi a nie było to nic powazniejszego :) a jaki ten króciec ma numer wiesz może??!! i czy cieżko to wymienić?? [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 12:18_________________________________________________KRÓCIEC UKŁADU CHŁODZĄCEGO Poszukaj gdzies w tym dziale na pewno indeks jest bo juz nie jedna osoba to wymieniala 10minut roboty
michass Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Etka mi nie hula,bo bym rysunek podrzucił.Chodzi pewnie standardowo o kruciec z tyłu silnika w kształcie litery C wychodzący z chłodnicy oleju.Odkręcasz zbiornik wyrównawczy,wypinasz z niego wtyczkę,podwieszasz zbiorniczek z boku i masz dojście do oględzin i ewentualnej naprawy.Lokalizacja na końcu kolektora ssącego kole przepustnicy w dół-patrz,czyli patrząc przez otwór po zbiorniczku po lewej stronie.Znajdzięsz.Mam nadzieje ,że pomogłem.[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 18:41_________________________________________________Aaa, roboty nie ma dużo z wymianą,tylko pamiętaj o odpowietrzeniu układu!! Rura wody pod plastikiem z 2.0 na silniku,ma korek do odpowietrzania na imbusik.A termostat żeby puscił to musisz albo potrzymać na obrotach,albo się przejechać kawałek(szybciej),wskazówka skoczy za połowę,załączy się wętylator klimy,wtedy szybko odkręcasz koreczek i lekko gazując patrzysz przez szczelinę pod maską kiedy zacznie lecieć tylko G12+,już bez powietrza,i zakręcasz.Po wystygnięciu silnika możesz dolać ubytek płynu.
Wandej Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Etka mi nie hula,bo bym rysunek podrzucił.Chodzi pewnie standardowo o kruciec z tyłu silnika w kształcie litery C wychodzący z chłodnicy oleju.Odkręcasz zbiornik wyrównawczy,wypinasz z niego wtyczkę,podwieszasz zbiorniczek z boku i masz dojście do oględzin i ewentualnej naprawy.Lokalizacja na końcu kolektora ssącego kole przepustnicy w dół-patrz,czyli patrząc przez otwór po zbiorniczku po lewej stronie.Znajdzięsz.Mam nadzieje ,że pomogłem.[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 18:41_________________________________________________Aaa, roboty nie ma dużo z wymianą,tylko pamiętaj o odpowietrzeniu układu!! Rura wody pod plastikiem z 2.0 na silniku,ma korek do odpowietrzania na imbusik.A termostat żeby puscił to musisz albo potrzymać na obrotach,albo się przejechać kawałek(szybciej),wskazówka skoczy za połowę,załączy się wętylator klimy,wtedy szybko odkręcasz koreczek i lekko gazując patrzysz przez szczelinę pod maską kiedy zacznie lecieć tylko G12+,już bez powietrza,i zakręcasz.Po wystygnięciu silnika możesz dolać ubytek płynu. Chyba piszeszo innym kroccu Ten za silnikiem jest pod rura dolotowa
addassko Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Poszukaj gdzies w tym dziale na pewno indeks jest bo juz nie jedna osoba to wymieniala 10minut roboty niestety nie moge znalezc...[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 21:24_________________________________________________ Chyba piszeszo innym kroccu Ten za silnikiem jest pod rura dolotowa wiec co mam wkoncu poszukac i gdzie on jest
michass Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Może i piszę o innym króćcu,ale tam właśnie lubi wąż pier...lnąć w naszych jedwabistych silnikach.Tyle wiem i piszę żeby ułatwić ,a nie zamotać koledze.Napisałem mniej więcej gdzie on siedzi,a sprawdzić go to tyle co posta napisać schodzi.Wcale nie twierdze że to musi być to,ale to jedna z typowych usterek tego modelu powtarzana przez enternet i mechaników z ASO,sam tego też doświadczyłem i poprzedni właściciel z tym miał problem,więc m o ż e akurat.Sprawdzić nikomu nie zaszkodzi,a jak wąż pęknie całkiem to kibel i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się