Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Chip box było pięknie, a teraz nie jest ^^


audikftw

Rekomendowane odpowiedzi

...a druga sprawa że przed zmianami sterowania potrzebna jest hamownia aby zrobić odpowiedni program do danego samochodu.

g.... prawda

no juz nie gadaj że nie :gwizdanie:

na hamowni ładnie wszystko sie dostroi, napewno efekt bedzie lepszy niz taki jeżdżąc po mieście z lapkiem na kolanie :gwizdanie:

choćby dzieki niej wystroisz tak soft by dymienie było jak najmniejsze :gwizdanie: chyba nie zaprzeczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poducz się troche o tym ;)

jak uda Ci sie przejsc "od slow do czynow" to porozmawiamy... a chwilowo w temacie cziptuningu moglbym wiele Ciebie nauczyc...

na hamowni ładnie wszystko sie dostroi, napewno efekt bedzie lepszy niz taki jeżdżąc po mieście z lapkiem na kolanie

nastepny z matrixa....chcesz porozmawiac o detalach tego strojenia czy chwilowo jeszcze zbierasz informacje?

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poducz się troche o tym ;)

jak uda Ci sie przejsc "od slow do czynow" to porozmawiamy... a chwilowo w temacie cziptuningu moglbym wiele Ciebie nauczyc...

na hamowni ładnie wszystko sie dostroi, napewno efekt bedzie lepszy niz taki jeżdżąc po mieście z lapkiem na kolanie

nastepny z matrixa....chcesz porozmawiac o detalach tego strojenia czy chwilowo jeszcze zbierasz informacje?

Pozdrawiam,

Przemek

3 lata stroiłem swoje padło , 3 razy korekta i naprawde widze róznice pomiedzy strojeniem jakie ty robisz na kolanie(domyslam sie bo negujesz hamownie) a strojeniem na hamowni :gwizdanie:

Mam na swojej wiosce 3 magików co też stroja bez hamowni, widze jaki tego efekt, koks od dołu zeby jak najbardziej było czuć i dym na wysokich obrotach i co ciekawe tak samo zapieraja sie ze hamownia nie jest potrzebna :gwizdanie: ze to dodatek "dla lansu przed kolegami"

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 21:17_________________________________________________i nie pisz mi ze dasz rade wystroic tak auto żeby nie dymiło nie widząc tak naprawde że dymi :gwizdanie: no chyba że zajdzie Ci sie to z dzień :cool1: (kilkanaście próB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamownie to nie "stojarnia aut"... to hamownia i wsio....Zeby cokolwiek tam "postroic" to trzeba by przetestowac N wersji (nie 1-2!) by sprawdzic jaki to efekt na hamowni co przynosi. Teraz wyobraz sobie jak w praktyce polskiej (tzw "grupowy cziptuning i 10 napalonych osob czekajacych w kolejce) mialoby to wygladac? O ile w przypadku piernikow na epromach mozna wdziergac takie cos (no... jak tuner ma - bo wiekszosc nie ma)

http://www.evc.de/en/product/ols/ols300/default.asp

to w przypadku nowszych "po kablu" juz "fast&furious" tuner nie zrobi. Jezeli popatrzymy na nowsze klekoty (EDC17) to przed programowaniem jest krotka zolnierska modlitwa by ecu nie uwalic i o zadnym wielokrotnym wgrywaniu nie ma mowy (chyba ze tuner szuka klopotow)

Poza tym pierniki nie daja informacji o EGT bo tam takiego czujnika nie ma wiec sugerowanie sie jedymym parametrem jakim jest moment czy zadanych obrotach to sliska sprawa.

A co trzeba zrobic jak wystrojony kopciuch sie cos zrabie i trzeba wymienic np pompe wtryskowa albo turbine? Cale strojenie szlag trafil?

A jak "strojenie" bylo zima a przyjdzie lato to trzeba znowu stroic? :polew:

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

do oszacowania delty wystarczy w przypadku manuala troche wiedzy i wersja demo programu K-Power a w przypadku tiptronica log 009 ze skrzyni

Dla siebie tez pare razy wgrywalem rozne wersje ale to zadne strojenie... to akceptacja wiekszego ryzyka zgonu czegos wraz ze wzrostem apetytu. Wytarczy przeliczyc cos takiego

http://en.wikipedia.org/wiki/Compressor_map (haslo "surge line")

by wiedziec, ze tunerzy fizyke nie traktuja jako nauke scisla

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc twoim zdaniem hamownia to nieprzydatne narzędzie dla szanujacego sie tunera, tylko maszynka dla "prestiżu" zeby klientowi pokazac co "ja" to nie mam i jeszcze na koniec potwierdzic certyfikatem i dac gwarancje na auto jak to czesto na alegro piszą :decayed: a wrazie czego to tłumaczenie źle użytkowałes auto :wallbash:

Z takim gadaniem przypomina sie wątek Roba o AFNie 260konnym z mocą podana na certyfikacie :naughty:

EOT :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"strojenie"

No ok modyfikowanie orginalnej mapy.

Wytarczy przeliczyc cos takiego

http://en.wikipedia.org/wiki/Compressor_map (haslo "surge line")

by wiedziec, ze tunerzy fizyke nie traktuja jako nauke scisla

Wystarczy poczytac to co piszesz by wiedziec ze omijales lekcje fizyki :polew:

Panowie przestańcie z tym cyrkiem... Puki co temat można zawiesić na kilka dni chyba że ktoś ma coś istotnego do powiedzenia ,puki nie wyjade w dłuższą trasę , bo teraz wszystko dobrze chodzi auto nie gaśnie .

Może poprostu mial jakas chwilowy strajk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt z kolegow nie pomyslał że może w aucie powoli zaczyna odzywać się ginący śmiercią naturalną nastawnik ktory w każdym afnie przejezdza srednio 300 - 350tys km. Bo to co jest opisane to objawy padającego nastawnika. To że kolega założył boxa mogło się akurat nałożyć czasowo z padającą częscią. Przed boxem nie zdarzało Ci się że obroty jakby delikatnie nierowno się trzymały na wolnych? Bo gasniecie auta podczas jazdy ze stałą prędkością to ufajdany nastawnik. Na forum jest temat jak się zabrać za czyszczenie.... audikftw jaki masz przebieg na blacie a jaki szacujesz że jest na prawdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt z kolegow nie pomyslał że może w aucie powoli zaczyna odzywać się ginący śmiercią naturalną nastawnik ktory w każdym afnie przejezdza srednio 300 - 350tys km. Bo to co jest opisane to objawy padającego nastawnika. To że kolega założył boxa mogło się akurat nałożyć czasowo z padającą częscią. Przed boxem nie zdarzało Ci się że obroty jakby delikatnie nierowno się trzymały na wolnych? Bo gasniecie auta podczas jazdy ze stałą prędkością to ufajdany nastawnik. Na forum jest temat jak się zabrać za czyszczenie.... audikftw jaki masz przebieg na blacie a jaki szacujesz że jest na prawdę?

I ja i spanky, pisaliśmy o głupiejącym nastawniku :wink4:

ale autor wątku nie bardzo się tym przejął. Pewnie skręcił "doładowanie" i jeździ dalej :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...