mlody___ 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, przed zimą wymieniłem klocki, były ATE są BOSCH'a. Powodem zmiany było dziwne tarcie podczas hamowania(po stronie pasażera). Klocek od wewnętrznej strony tłoczka był zdarty do zera... po zewnętrznej całkiem dobry. Zarówno z przodu jak i z tyłu od strony pasażera. Po stronie kierowcy klocki jak nowe... Wymieniłem zarówno przód jak i tył. Przy wymianie opon zajrzałem do klocków i zauważyłem, że od strony pasażera od wewnętrznej strony tłoczka zaczyna dziać się to samo...(na klockach przejechane ok 5tys km). Poradźcie co robić? Powoli rozglądam się za nowymi tarczami... Zastanawiające jest to, dlaczego klocki po stronie pasażera tak szybko się kończą...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Smarowałeś prowadnice jarzma zacisku?? Objawy tak jakby Ci stały w miejscu prowadnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Może tłoczek masz zatarty i prawa strona trze Ci cały czas. Sprawdź opory jakie stawiają poszczególne koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Połowa mechaników wymieniających klocki i tarcze nie smaruje prowadnic i takie objawy wychodzą po paru latach gdy oryginalny smar skończy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Na 99% prowadnice rozbierz, oczyść , nasmaruj i powinno być po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris.lkr 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 gdy w zeszłym roku u siebie wymieniałem z tyłu tarcze+klocki, to w prowadnicach prawie wogóle nie było smaru, jedynie śladowe ilości. Efekt był taki, że lewa strona bardzo często nie odbijała tak jak powinna i było słychać w czasie jazdy piszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody___ 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Klocki wymieniałem sam, prowadnice były smarowane...[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:08_________________________________________________Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Tarcze pewnie zwichrowane.. dzieje się tak np wtedy gdy rozgrzanych tarczach wjedziesz w dużą kałużę. Tarcza się odkształca i bije przy hamowaniu. A nie szura Ci nic cyklicznie podczas lekkiego hamowania? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodgemagnum 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ? Sprawdź sobie jeszcze tuleje przy wahaczach dolnych, miałem to samo, a tarcze okazały się proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się