Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Zawór DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem do swojego auta nowy zawór Dv http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Tuning/Prestanda/Dumpventil-atercirkulerande/ są tu trzy sprężyny , która z nich będzie najlepszym rozwiązaniem? A może jednak ori Dv?? Dziekuje za pomoc

Opublikowano

Ja bym sie zastanawiał nad 1 lub 2 nie masz tam chyba tak duzego cisnienia zeby zakładac 3 najgrupszą, mojm zdaniem załóz 1 i zrob test powinno byc ok ale moze inni mają inne zdanie poczekajmy :chytry: zreszą w kazdej chwili mozesz zmienic sprezynke, zapytaj devastation pomógł mi gdy miałem problem z dv-ką , zna sie na zeczy

Opublikowano

Zakupiłem do swojego auta nowy zawór Dv http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Tuning/Prestanda/Dumpventil-atercirkulerande/ są tu trzy sprężyny , która z nich będzie najlepszym rozwiązaniem? A może jednak ori Dv?? Dziekuje za pomoc

ori :good:

Opublikowano

przecież ten zawór jest zbudowany identycznie,jak Forge-więc dlaczego seryjna,plastikowa bosha miałaby być lepsza?

Opublikowano

wez ori DV i ta nową

zrób trójnik i zasysaj powietrze równoczesnie z jednego i drugiego

bedziesz widział jak sie podnosi tłoczek wewnatrz

wybierz tę spręzyne która bedzie reagowac tak samo albo podobnie jak ori

Opublikowano

Jeśli nie planujesz mocnego podniesienia mocy to kasa wywalona w błoto :thumbdown: Zwykła nowa DVka z końcówką N i po problemie :gwizdanie:

Opublikowano

Jeśli nie planujesz mocnego podniesienia mocy to kasa wywalona w błoto :thumbdown: Zwykła nowa DVka z końcówką N i po problemie :gwizdanie:

3 takie zajezdziłem w ciagu 2 miesiecy na doładowaniu 1 Bar

Opublikowano

zielona sprężynka :wink4:

Opublikowano

Mam swoja ORi ktora tez dziala wiec zastanawiam sie czy zostawic ta Metalowa czy zmienic spowrotem na Ori:D

Opublikowano

wrzuc metalowa :good: :good: :good:

Opublikowano

w metalowej nie sparcieje gumowa membrana,bo jej tam po prostu nie ma... :wink4:

wrzuć metalową-nie pożałujesz...

Opublikowano

w metalowej nie sparcieje gumowa membrana,bo jej tam po prostu nie ma... :wink4:

wrzuć metalową-nie pożałujesz...

membrany nie ma ale sa dwa gumowe oringi które trzeba od czasu do czasu przesmarowac

syntetycznym smarem, a przy okazji umyc cała DV-ke :wink4:

warto tez przepolerowac aluminiowa watą punkt styku tloka z dolna obudową

ostatnio rozbierałem DV-ke w saabie, tłok byl juz mocno nadwyrezony własnie w tym miejscu

ledwo sie dalo ją uratowac, przez 5 lat niekt do niej nie zagladał

Opublikowano

Dokladnie Tomus wlasnie rozebralem swoja Dv i zmienilem na najmniejszego springa z trzech;) i budowe ma identyczna jak Forge:D

Opublikowano

budowe ma identyczna jak Forge

wszystkie z wymiennymi sprężynami,mają taka budowę :wink4:[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 23:50_________________________________________________

membrany nie ma ale sa dwa gumowe oringi które trzeba od czasu do czasu przesmarowac

...no właśnie-dziś rozebrałem swój i...nie było dolnego oringu :shocked::blink: wydmuchało go gdzieś... :decayed::wink4:
Opublikowano

nie bylo smarowania i dlatego tak sie stało

ten tlok ma za duzy luz i dlatego sa tam dwa gumowe pierscienie

Opublikowano

nie bylo smarowania i dlatego tak sie stało

ten tlok ma za duzy luz i dlatego sa tam dwa gumowe pierscienie

własnie luzu tam u mnie za bardzo nie ma i jest nasmarowane-tylko teraz nie wiem,czy oring wydmuchało,czy go po prostu zgubiłem i nie zauważyłem przy poprzednim montazu :gwizdanie: :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...