Rafal-L Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zakupiłem do swojego auta nowy zawór Dv http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Tuning/Prestanda/Dumpventil-atercirkulerande/ są tu trzy sprężyny , która z nich będzie najlepszym rozwiązaniem? A może jednak ori Dv?? Dziekuje za pomoc
mjw83 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Ja bym sie zastanawiał nad 1 lub 2 nie masz tam chyba tak duzego cisnienia zeby zakładac 3 najgrupszą, mojm zdaniem załóz 1 i zrob test powinno byc ok ale moze inni mają inne zdanie poczekajmy zreszą w kazdej chwili mozesz zmienic sprezynke, zapytaj devastation pomógł mi gdy miałem problem z dv-ką , zna sie na zeczy
Buba Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zakupiłem do swojego auta nowy zawór Dv http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Tuning/Prestanda/Dumpventil-atercirkulerande/ są tu trzy sprężyny , która z nich będzie najlepszym rozwiązaniem? A może jednak ori Dv?? Dziekuje za pomoc ori
kred Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 jak silnik nie krecony w zupelnosci starczy 1 najcieńsza
pawelwarsze Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 biltema:/ idz oddaj to i kup nowego bosha
domjenick Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 przecież ten zawór jest zbudowany identycznie,jak Forge-więc dlaczego seryjna,plastikowa bosha miałaby być lepsza?
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 wez ori DV i ta nową zrób trójnik i zasysaj powietrze równoczesnie z jednego i drugiego bedziesz widział jak sie podnosi tłoczek wewnatrz wybierz tę spręzyne która bedzie reagowac tak samo albo podobnie jak ori
grzes1150 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeśli nie planujesz mocnego podniesienia mocy to kasa wywalona w błoto Zwykła nowa DVka z końcówką N i po problemie :gwizdanie:
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeśli nie planujesz mocnego podniesienia mocy to kasa wywalona w błoto Zwykła nowa DVka z końcówką N i po problemie :gwizdanie: 3 takie zajezdziłem w ciagu 2 miesiecy na doładowaniu 1 Bar
Rafal-L Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Mam swoja ORi ktora tez dziala wiec zastanawiam sie czy zostawic ta Metalowa czy zmienic spowrotem na Ori:D
domjenick Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 w metalowej nie sparcieje gumowa membrana,bo jej tam po prostu nie ma... wrzuć metalową-nie pożałujesz...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 w metalowej nie sparcieje gumowa membrana,bo jej tam po prostu nie ma... wrzuć metalową-nie pożałujesz... membrany nie ma ale sa dwa gumowe oringi które trzeba od czasu do czasu przesmarowac syntetycznym smarem, a przy okazji umyc cała DV-ke warto tez przepolerowac aluminiowa watą punkt styku tloka z dolna obudową ostatnio rozbierałem DV-ke w saabie, tłok byl juz mocno nadwyrezony własnie w tym miejscu ledwo sie dalo ją uratowac, przez 5 lat niekt do niej nie zagladał
Rafal-L Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Dokladnie Tomus wlasnie rozebralem swoja Dv i zmienilem na najmniejszego springa z trzech;) i budowe ma identyczna jak Forge:D
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 budowe ma identyczna jak Forge wszystkie z wymiennymi sprężynami,mają taka budowę [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 23:50_________________________________________________ membrany nie ma ale sa dwa gumowe oringi które trzeba od czasu do czasu przesmarowac ...no właśnie-dziś rozebrałem swój i...nie było dolnego oringu wydmuchało go gdzieś...
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nie bylo smarowania i dlatego tak sie stało ten tlok ma za duzy luz i dlatego sa tam dwa gumowe pierscienie
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nie bylo smarowania i dlatego tak sie stało ten tlok ma za duzy luz i dlatego sa tam dwa gumowe pierscienie własnie luzu tam u mnie za bardzo nie ma i jest nasmarowane-tylko teraz nie wiem,czy oring wydmuchało,czy go po prostu zgubiłem i nie zauważyłem przy poprzednim montazu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się