Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pierwsze Logi 00575


slaviozo

Rekomendowane odpowiedzi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent ;(

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -

00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+

NORMALNE:

000 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43792.html

001 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43793.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43794.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43795.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43796.html

013 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43797.html

018 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43798.html

023 http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43799.html

BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43800.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43801.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43802.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43803.html

Narazie nie mam dynamicznych ... tzn robiąc je urywa mi na 3800 obr. i Awaryjny robilem grupe 011 i nie moglem sie zgrac z moja obsluga :kox:

bo widze ze gaz cos slabo :P

moze byc to slaba rekcja na pedal ? czy juz taka motyla noge mam ;] bo z poczatku moze i tam na haslo start moglem nie wciskac full :embarrassed:ale potem juz full bylo a tu 92% :gwizdanie:

przykladowy 011 Dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43791.html

http://vaglog.rtnet.pl/slaviozo_43787.html

poczekam na wieczor co mniejszy ruch bedzie

Czegos nie sprecyzowalem ... jakas historie co sie dzieje itp to pytac pisac ... no i analizowac to co jest ... ale bez dynamicznych wiem ze sie nie obejdzie pewnie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale turbo przeładowuje :gwizdanie:

Pewnie brudne.

Rób po jednym logu dynamicznym, po każdym "wyłącz i włącz" silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic juz nie rob... kierownice w turbinie zapieczone na maxa. Wyjmij sprezarke i wyczysc. Potem uzupelnij juz komplet dynamicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli na bank za***ane TURBO w sensie łopatki ?

ogolnie tak sadzilem bo ciezko chodzi sztanga pod gruszka... i na BS 011 to z 3 cm to ona nie wchodzi na bank ale sie rusza ;P ;/

mam pytanie czy z katem ok ? lub z obrotami ? 961 to min i tak mam ustawione i mi w lekkie drgawki wpada na jałowym ... a wczesniej tego nie bylo... i koncowy tlumok mi drga strasznie ale to juz bylo jak kupilem i DIesel musi tam sobie drgac ale czy az tak?

i nieszczelnosci itp na to wplywu nie maja ? bo tak syczy cos jak gazu daje ale moze to normalne jest hmm nie wiem to moj pierwszy Diesel wiec sie ucze tego silnika.

Nie dawno regenerowalem pompe bo mi ciekla.... Moj wujas mechanik ( z tego co mu mowilem bo nie mieszkam blisko) mowil ze to moze nastawik sie przestawil znow i ze mam do pompiarza na kontol jechac

ale kolega PRZEMIK z tego co czytalem u innych co robili logi to sie ZNA na analizie logow wiec nastawiam sie na czyszczenie. Tylko nie chial bym wyciagac Turbo na darmo stad moje pytania ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy z katem ok ? lub z obrotami ? 961 to min i tak mam ustawione i mi w lekkie drgawki wpada na jałowym ... a wczesniej tego nie bylo... i koncowy tlumok mi drga strasznie ale to juz bylo jak kupilem i DIesel musi tam sobie drgac ale czy az tak?

Co do drgań sprawdź łącze elastyczne za turbo przed katem.

Turbina do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjmiesz turbo... wywal kata i wymien plecionke wydechu.. drgania znikną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...