Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] AFB padła hydraulika, wypadły 3 dźwigienki i pastylki, przedmuch przez dolot ...


goose

Rekomendowane odpowiedzi

zgadza się nikt nigdy nie taił kosztów ale w moim przypadku to jest pech gigant, bo co z tego ze auto miało być zadbane jeśli się okazało ze robili je cielaki nie znający się na prawidłowym serwisowaniu takich aut. Ja w ciągu miesiąca więcej się dowiedziałem i nauczyłem o takich autach niż oni pewnie wiedzą. Teraz ja będę cierpiał katusze przy spłacie długów przez durniów :angry: ale faktem jest że ten dźwięk V'ki i te odejście :cool1: mniam mniam z bananem na gębie się jeździ :)[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 10:19_________________________________________________ach zapomniałem dodać

fura poskładana wymieniona głowica zregenerowana turbina wymienione wszystko co tego wymagało. Wszystko jedyne niecałe 4 tysiące :wallbash:[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 10:21_________________________________________________Witam

Słuchajcie może mi ktoś podpowiedzieć co może być, że teraz po tej wymianie głowicy regeneracji turbo wymianie oleju itp jak depcze to powyżej 2 tyś obrotów widze ciemny dymek za autem czego wcześniej nie było. Deptałem ile wlezie i nic się nie działo. Jak auto stoi na jałowym to nic z wydechu się nie wydobywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ciekawy temat sie rozkręcił,

ja swoją V6 remontowałem, jakieś 3 lata temu, i jakieś 90tys km temu, wtedy koszta były znacznie wyższe,

za same części w serwisie Audi: wałki, hydraulika, odma,uszczelki itd wydałem prawie 5tys, wtedy nie było wyboru zamienników.

od zawsze od remontu leje castrola 5/40 505/01, ostatnio padł wtrysk sterujący, wałki są jak nowe, w silniku czysto.

takze V6 odwdziecza sie kultura pracy dzwiekiem i elastycznościa, mam program od Rogala zrobiony zaraz po remoncie, wykres w podpisie.

dbajmy o naszeV6tki, te nowsze juz sie sypią, niedługo nasze będą doceniane.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski od 2.5 do 1.9? pomijam fizycznosc wymiarow

150/6cylindrow = 25koni/cylinder

110/4 = 27,5/cylinder

jesli juz to 150/6 vs 90/4 + 180/6 vs 110/4 :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli juz to 150/6 vs 90/4 + 180/6 vs 110/4

powaznie?

bym od razu kupił 1.9 110KM mając skrzynie 6, dmuchawe i wtryskiwacze z 2.5 jeśliby pasowały

a ze ma AFB to mowa o wsadzaniu czesci z 2.5v6tdi 150ps do silnika 1.9 110 (pomijam realnosc...)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie

musiałbyś ze mna na kresce stanąć :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem paroma 2.5 tdi 150 koni i afn po sofcie na ponad 140koni robi 2.5 jak chce nie ma co sie oszukiwac,a jak ktos chce dzwiek to a6 C4 2.5 AAT lub AEL.A jak w a4 to 2.4 ;2.6;2.8 .Tyle ode mnie

musiałbyś ze mna na kresce stanąć :cool1:

Ze mną też :) Nie jeden "cfaniak" 1.9 po sofcie dymek wąchał :P

P.S. Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...