hellbean Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam, Powiedzcie czy po poniższych wynikach mogę wnioskować iż czujnik G2/G62 jest uszkodzony? Na zegarach trzyma równo 90 stopni, lecz jak poniżej podczas spr. na VAGu temp. płynu chłodzącego maksymalnie osiąga 76.5st. Z góry chciałbym zaznaczyć iż termostat na 90% jest w porządku. Otóż na VAGu uzyskuję wartości: - Zimny silnik Instruments: 003 -> 30st Engine: 007 -> Fuel 14.4st Intake 13.5st Coolant 5.4st - Zagrzany na postoju (na zegarach 90st, klimatronik kanał 49: 88st; kanał 51: 90st) Instruments: 003 -> 88st Engine: 007 -> Fuel 34.2st Intake 31.5st Coolant 76.5st
rikardo Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Wg mnie tak ponieważ jest duża różnica pomiędzy wskazaniami czujnika przesyłanymi do wskaźnika i do kompa a wartości te powinny być porównywalne.
hellbean Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Tak też wywnioskowałem po lekturze tematu diagnostyki TDI, ale wolałem się upewnić czy wysnuwam odpowiednie wnioski A czy orientuje się ktoś jaki jest orientacyjny koszt tego czujnika (059 919 501) w ASO? Edit: Już się dowiedziałem: ASO VW/Audi ~120 PLN ASO Skoda ~105 PLN Behr 36 PLN (taki kupiłem i działa prawidłowo) Zaś jeśli wcześniej miałem fabryczny (a wygląda na dość sfatygowany) to było FAE i jeśli to samo sprzedają w ASO to proponuje choćby InterCars bo tam proponowano mi go w cenie ~50PLN. + ~100ml płynu chłodzącego który ucieknie przy wymianie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się