krzyniarz Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam mam problem kupiłem audi i świeciła się już kontrolka od kontroli trakcji , vag pokazuje ze czujnik g85 jest faulty , gdzie znajduje sie ten czujnik i jak go wymienić ? vag pokazuje 3 błędy próbowałem robić kodowanie czujnika lecz nie przyniosło to efektu, spróbuje jeszcze z rzucić kierownice i sprawdzić czy jest dobrze ustawione ale to chyba ten czujnik g85 , czy ktoś miał już taki problem?01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 3035-00 - -00778 - Steering Angle Sensor (G85)37-10 - Faulty - Intermittent00778 - Steering Angle Sensor (G85)37-00 - Faulty http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14538-wymiana-modulu-kierownicy-pod-tempomat-kierownice-multifunkcyjna/#entry102038
Onkel Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ja mam ten sam problem tylko po montażu manetki od tempomatu. U mnie jest błąd 01826. Jak coś wymyślisz to daj znać. A czujnik jest chyba w taśmie airbaga. Ja w weekend coś będę myślał a na początek zamienie z kolegą taśmę i zobacze czy coś da.
krzyniarz Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 w twoim wypadku to trzeba zaprogramować taśmę jeszcze raz najprawdopodobniej odpiełes tasme i trzeba na nowo zaprogramowac sprubuj tego 03-ABS Brakes Korzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
Onkel Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Robiłem to wiele razy i nic. W weekend będę podmieniał taśmy to napiszę co i jak.
krzyniarz Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 u mnie pomogła wymiana taśmy i zakodowanie jeszcze raz i kontrolki znikli
krupskim Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 jeśli taśma jest sprawna , to samo odłączenie zasilania / odpięcie taśmy w której jet zamocowany na 2 zaczepach czujnik skrętu/ nie powinno skutkować świeceniem kontrolki. A właściwie kontrolka /po ponownym złożeniu wszystkiego/ zaświeci ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i wykonaiu skrętu kierownica - powinna zgasnąc
Onkel Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Dzisiaj zamieniłem taśmy i niestety muszę ją wymienić. Po zmianie wszystko było dobrze. 1
karol8308 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 mam taki sam silnik bex i taki sam problem , gdzie kupiłeś tą taśmę i ile kosztuje 1
Wielki Dao Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich, prosił bym o pilną pomoc. Za kilka dni wyjeżdżam do Polski, pomyślałem że zamontuje sobie tempomat... Kupiłem moduł o oznaczeniu 8E0 953 549 Q Złożyłem wszystko do kupy, zapominając zczytać wartości z poprzedniego sterownika. Po złożeniu wszystkiego nie mam zielonego pojęcia co dalej zrobić. Wyskoczył błąd 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number Zrobiłem to, później zaczęły się schody... 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - -00778 - Steering Angle Sensor (G85)66-10 - Not Matched - Intermittent Próbowałem to jakoś ogarnąć jednak nie poszło mi za dobrze. Wchodząc w adaptację > basic settings> i w grupie 001 jest po prostu error, nic tam nie ma. Dodatkowo wchodząc w moduł ABS pokazuje się to: VAG Number: 8e0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 4529 Soft Coding: 00000 Shop#: WSC 00000 01316 - ABS Control Module 49-10- No communication - intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 79-10- Please check Fault Codes - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 -No Communications - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10- Implausible Signal - Intermittent , po odpaleniu silnika, i włączeniu świateł, zapalają się długie, nie idzie ich wyłączyć manetką. Wiem że chaotycznie to opisałem, może jednak znajdzie się ktoś kto w jakiś sposób dał by radę mi to wytłumaczyć co mam zrobić krok po kroku. Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Wielki Dao
daro84.pl Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Do modułu Q założyłeś kierownicę z b6 czy zmieniłeś na b7?
Wielki Dao Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Do modułu Q założyłeś kierownicę z b6 czy zmieniłeś na b7? Założyłem z B6 swoją starą 3 ramienną :X Sorry za odkopanie tematu, nie zauważyłem daty tego tematu. Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Wielki Dao
daro84.pl Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nieodpowiedni moduł zakupiłeś. Jak chcesz to mam na sprzedanie taki jakiego potrzebujesz
strazak717 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Wymiana czujnika kąta skrętu nie pomogła. Nadal świeci kontrolka esp. komputer wywala takie błędy jak na załączonych zdjęciach. Pomocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się