gregor_gg 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam! Nie mogę nigdzie znaleźć jak sprawdzić VAG-iem ciśnienie doładowania turbiny. Pojawiło mi się trochę oleju w przewodach i chciałem zobaczyć jak dmucha. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam! Nie mogę nigdzie znaleźć jak sprawdzić VAG-iem ciśnienie doładowania turbiny. Pojawiło mi się trochę oleju w przewodach i chciałem zobaczyć jak dmucha. Dzięki za pomoc. blok 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A ile powinno wynosić ciśnienie zdrowej turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A ile powinno wynosić ciśnienie zdrowej turbiny? tyle ile zadaje seryjny program , zrobisz logi bedziesz widzial ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W VAG-u nie jestem jeszcze taki kumaty. Powiedz mi, wejdę w blok 011 i jak zrobić te logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W VAG-u nie jestem jeszcze taki kumaty. Powiedz mi, wejdę w blok 011 i jak zrobić te logi? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autodano 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W bloku 11 w polu 2 masz cisnienie wymagane a w polu 3 rzeszywiste obie wartosci musza sie pokrywac, najlepiej sprawdzisz podczas jazdy wlacz wyzszy bieg np 3 lub 4 i wdus pedal gazu na maksa i obserwoj oba pola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W bloku 11 w polu 2 masz cisnienie wymagane a w polu 3 rzeszywiste obie wartosci musza sie pokrywac, najlepiej sprawdzisz podczas jazdy wlacz wyzszy bieg np 3 lub 4 i wdus pedal gazu na maksa i obserwoj oba pola. niech je zloguje, bo obserwujac jeszcze sie zabije, pozatym zawsze logi w dwie osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autodano 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W dwie osoby bedzie napewno latwiej :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam ponownie. Chyba udało mi się zrobić te logi. Czy możecie je skontrolować i powiedziec czy sa ok czy też nie. Chciałem tez przypomnieć, że pojawia mi się olej w przewodach turbiny. Nie jest go chyba aż tak dużo, ale nie wiem czy już coś z tym robić czy jeszcze dać spokój. Pozdrawiam i dzięki! Zawór EGR: http://img405.imageshack.us/i/egrik.jpg/ Turbina: http://img163.imageshack.us/i/turbinat.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 co do oleju: w dolnym wezy ic zawsze jest olej, bardzo czesto nie jest to olej z turbo tylko z odmy co do loga jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ale olej też pojawia się przy zaworze EGR. Wypycha go trochę i sączy się po wężu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ale olej też pojawia się przy zaworze EGR. Wypycha go trochę i sączy się po wężu. standard w AVF/AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Warto jest coś robić przy tym? ( np. wymiana uszczelek ) czy raczej dać spokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autodano 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 olej z egr-u to standard w tych silnikach ale jak egr dziala prawidlowo a wyciek jest niewielki to bym to zostawil, chyba ze nie szkoda ci kasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się