spone Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam! Mam problem z przerywaniem podczas przyspieszania, zaczyna się zazwyczaj od 2500 obrotów, są to pojedyncze szarpnięcia, moje subiektywne odczucie jest takie jakby brakowało prądu. Będąc na badaniu w niemieckim serwisie wykazało mi następujące błędy: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal 00741 - Brake Pedal Monitoring Jeśli chodzi o pierwszy błąd to podejmowałem próby go wyeliminowania, mianowicie zostały sprawdzone wszystkie kable do i z alternatora, wymieniono regulator napięcia, pierścienie i łożysko w alternatorze. Zabiegi te nie wyeliminowały problemu szarpania, o ile w ogóle są ich przyczyną. Dodam, że po odpaleniu auta kontrolka alternatora świeci ok 1 min., po czym gaśnie. Natomiast drugi błąd to sprawdzając poprzez VAGA pokazuje że może być uszkodzony czujnik F47 bo zamiast 0 0 0 pokazuje 1 0 0 a po wciśnięciu pedału hamulca zamiast 0 1 1 pokazuje 1 1 1, jednak czy to może być przyczyną szarpania? Badając auto VAGiem nie pokazuje mi żadnych błędów. Byłem również u mechanika, który po przejażdzce stwierdził, że może to być sprawa prądowa, podobnie i na jego sprzęcie nie wykazało żadnych błędów. Zrobił również taki zabieg, że podłączył jakiś kabel od elektrozaworu bezpośrednio pod klem + i auto podczas przejażdzki nie przerywało. Kolejną ciekawostką jest to, że po całkowitym odłączeniu klemów auto nie szarpie przez ok. 4 dni, po czym problem powraca z powrotem. Proszę o pomoc w interpretacji logów, może niekoniecznie jest to sprawa prądowa.. Statyczne: http://img709.imageshack.us/img709/1444/000awr.jpg http://img705.imageshack.us/img705/5194/001spl.jpg http://img405.imageshack.us/img405/3408/003pfx.jpg http://img15.imageshack.us/img15/9958/004it.jpg http://img163.imageshack.us/img163/338/007uvx.jpg http://img23.imageshack.us/img23/4856/013qem.jpg Basic settings: http://img703.imageshack.us/img703/422/000bs.jpg http://img856.imageshack.us/img856/8231/003bsx.jpg http://img269.imageshack.us/img269/5636/004bsl.jpg http://img824.imageshack.us/img824/3706/011bs.jpg Dynamiczne: http://img706.imageshack.us/img706/6249/17831118.jpg http://img62.imageshack.us/img62/6084/59603619.jpg http://img827.imageshack.us/img827/5994/42224411.jpg http://img811.imageshack.us/img811/8648/80295582.jpg http://img534.imageshack.us/img534/5853/57770304.jpg http://img156.imageshack.us/img156/8152/20671700.jpg http://img97.imageshack.us/img97/3226/62683152.jpg
lukjar7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 nie patrzac w logi, ale po docisnieciu klem mozesz je obracac ?
spone Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Z klemami jest wszystko ok, bardziej bym prosił o analizę logów, czy można z nich wyczytać jakieś nieprawidłowości, bo kompletnie się na tym nie znam. Z góry dziękuję za pomoc.
spone Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Jaki czujnik pedału hamulca 2- czy 4-pinowy do B5 1Z 95'? Orientuje się ktoś?
lukjar7 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 sprawdz, to 4 sec roboty[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2011, 19:43_________________________________________________ale raczej cztero
vauxhall95 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 zrob loga grupy 12 i 16 jesli obsluguje.Moze to byc wlasnie elektrozawor na pompie,sprobuj wyczyscic go
spone Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Dzięki panowie za podpowiedzi.[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2011, 20:23_________________________________________________Log grupy 12: http://img818.imageshack.us/img818/287/012ci.jpg Nie obsługuje grupy 16. A czy przyczyną szarpania może być luźny napinacz paska wieloklinowego?[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 13:39_________________________________________________Witam! Byłem w niemieckim serwisie audi i badanie komputerowe nie wykazało żadnych błędów. Sugestia tamtejszych mechaników to wymiana filtru paliwa, ewentualnie sprawdzenie turbiny. Jednak po wymianie filtru paliwa sytuacja się nie zmieniła, a jeśli chodzi o turbinę to bodajże załączone logi grupy 011 by coś powiedziały, mógłby ktoś na nie rzucić okiem? Przypomnę, że podczas przyspieszania przy ok 2800 obrotów (głównie na 4. biegu) następuje seria kilku (ok 5-8) szarpnięć tak że aż rzuca całą budą. Dodam, że mam luźny napinacz paska wieloklinowego alternatora i słychać charakterystyczne piszczenie po odpaleniu auta do momentu aż rozgrzeje się silnik, czy to może być przyczyną szarpania? Jeśli badania komputerem nic nie wykazują to musi być to zatem coś mechanicznego...[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 14:55_________________________________________________Wyczytałem, że awaria układu recyrkulacji spalin EGR może być przyczyną szarpania i dymienia z układu wydechowego, tak jak to ma miejsce u mnie. Proszę spojrzeć na logi grupy 003: http://img820.imageshack.us/img820/2482/003ip.jpg 003 Basic Settings: http://img594.imageshack.us/img594/457/003bsf.jpg Proszę o interpretację. Z góry dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się